Pavlína V. 49 let , životopis 1346272
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Záběhlice + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Knihovník Obchodní referent Písařka Práce doma Promotér Referent Vkládání dat do počítače Vrátný Zobrazit vše
Možná spolupráce
OZP
Osoba se zdravotním postižením
Pobírám invalidní důchod 1. stupně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Integrovaná střední škola Kolín
provoz obchodu, vnitřní obchod
září 1992 – červen 1994SŠ s maturitou
SOU obchodní Kolín
prodavačka se zaměřením na smíšené zboží
září 1989 – červen 1992Vyučení
Praxe 27 let a 1 měsíc
Pr*******.s.
referent týmu
duben 2022 – březen 2024 2 roky
Zákaznický servis v oblasti energií a nekomoditních produktů/pasivní linka (telefon, e-mail, portál) Zpracování a odeslání dokumentů zákazníkovi Práce v SAP
AB*******aha
Obchodní referentka
únor 2022 – únor 2022 1 měsíc
1. Zajištění zákaznického servisu velkoobchodu s kancelářskými potřebami a papírem 2. Písemný a telefonický kontakt-aktiníví linka se zákazníky z databáze po celé ČR 3. Zajištění předání informcí zákazníkovi o kompletním sortimentu zboží společnosti, prostřednictvím webových katalogů a cenových akcí společnosti 4. Splnění požadavků zákazníka (objednávka, fakturace, reklamace, trasování) 5. Další administrativí činnost spojená s výkonem dané pracovní pozice dle pověření ředitele společnosti
In*********peň
xxxxxx
2011 – 2022 11 let a 6 měsíců
xxxxxx
ČS*******raj
Odborný referent
leden 2010 – březen 2011 1 rok a 3 měsíce
1. Odborné zpracování dávek nemocenského pojištění (dočasná pracovní neschopnost, ošetřování člena rodiny, peněžitá pomoc v mateřství) zaměstnanců v tuzemsku i zahraničí 2. Plnění povinností a úkolů v časovém rozvrhu a dodržování termínů k odevzdání výpočtu dávek nemocenského pojištění 3. Přehled, orientace a dodržování příslušných zákonů, směrnic a metodických pokynů spojených s nárokem a zparacováním dávek nemocnského pojištění 4. Klientské centrum (přepážka oddělení nemocenského pojištění). Osobní kontakt s klientem v úředních hodinách OSSZ Praha západ a administrativní činnost s ním spojená
ČS*****raj
Administrativní pracovnice, sekretářka
leden 2005 – prosinec 2010 6 let
1. Zajištění agendy i bezvadého chodu sekretariátu ředitele a náměstkyně KSSZ pro Středočeský kraj 2. Podpora a plnění úkolů pro všechny vedoucí pracovníky, zaměstanance příslušných odborů i oddělení v KSSZ pro Středočeský kraj 3. Podatelna - zajištění provozu v rámci celé KSSZ pro Středočeský kraj včetně příjmu, třídění, frankování a odesílání poštovních zásilek
Pé*********kou
Ošetřovatelka otce
srpen 2002 – prosinec 2004 2 roky a 5 měsíců
xxxxxx
Bo*********rna
Obchodní referentka, fakturantka
září 1996 – leden 2002 5 let a 5 měsíců
Zákaznický servis a zpracování objednávek, fakturace dle záznamů od obchodních zástupců, osobního odběru zákazníka, telefonického kontaktu (pasivní linka) Zpracování dat v PC (příjemky, výdejky, objednávky, fakturace, reklamace) Prezentace společnosti Botia, s.r.o. a uzavírání nových obchodních kontaktů na tuzemských výstavách ryb, chovatelských potřeb pro výběrové prodejny a veterinární ordinace.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
ruštinapokročilý začátečník
slovenštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Začátečník
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Nováček
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Péče o klienta v ČSSZ
Kurz absolvovaný v rámci pracovních pozic u ČSSZ.. Vydáno osvědčení o kurzu od ČSSZ.
2008
Základy práce na PC, technika administrativy, základy anglického jazyka. Kurz 1995-1996 zaměřený na zlepšení v oblasti administrativy a práce na PC. Zakončeno závěrečnou zkouškou a vydáno Osvědčení s celostátní platností ve s
únor 1995