Foto: Pavlína V. OZP
ID 1346272

Pavlína V. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo
 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

Pobírám invalidní důchod 1. stupně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Integrovaná střední škola Kolín

provoz obchodu, vnitřní obchod

září 1992 – červen 1994SŠ s maturitou

SOU obchodní Kolín

prodavačka se zaměřením na smíšené zboží

září 1989 – červen 1992Vyučení

Praxe 27 let a 1 měsíc

Pr*******.s.

referent týmu

duben 2022 – březen 2024 2 roky

Zákaznický servis v oblasti energií a nekomoditních produktů/pasivní linka (telefon, e-mail, portál) Zpracování a odeslání dokumentů zákazníkovi Práce v SAP

AB*******aha

Obchodní referentka

únor 2022 – únor 2022 1 měsíc

1. Zajištění zákaznického servisu velkoobchodu s kancelářskými potřebami a papírem 2. Písemný a telefonický kontakt-aktiníví linka se zákazníky z databáze po celé ČR 3. Zajištění předání informcí zákazníkovi o kompletním sortimentu zboží společnosti, prostřednictvím webových katalogů a cenových akcí společnosti 4. Splnění požadavků zákazníka (objednávka, fakturace, reklamace, trasování) 5. Další administrativí činnost spojená s výkonem dané pracovní pozice dle pověření ředitele společnosti

In*********peň

xxxxxx

2011 – 2022 11 let a 6 měsíců

xxxxxx

ČS*******raj

Odborný referent

leden 2010 – březen 2011 1 rok a 3 měsíce

1. Odborné zpracování dávek nemocenského pojištění (dočasná pracovní neschopnost, ošetřování člena rodiny, peněžitá pomoc v mateřství) zaměstnanců v tuzemsku i zahraničí 2. Plnění povinností a úkolů v časovém rozvrhu a dodržování termínů k odevzdání výpočtu dávek nemocenského pojištění 3. Přehled, orientace a dodržování příslušných zákonů, směrnic a metodických pokynů spojených s nárokem a zparacováním dávek nemocnského pojištění 4. Klientské centrum (přepážka oddělení nemocenského pojištění). Osobní kontakt s klientem v úředních hodinách OSSZ Praha západ a administrativní činnost s ním spojená

ČS*****raj

Administrativní pracovnice, sekretářka

leden 2005 – prosinec 2010 6 let

1. Zajištění agendy i bezvadého chodu sekretariátu ředitele a náměstkyně KSSZ pro Středočeský kraj 2. Podpora a plnění úkolů pro všechny vedoucí pracovníky, zaměstanance příslušných odborů i oddělení v KSSZ pro Středočeský kraj 3. Podatelna - zajištění provozu v rámci celé KSSZ pro Středočeský kraj včetně příjmu, třídění, frankování a odesílání poštovních zásilek

*********kou

Ošetřovatelka otce

srpen 2002 – prosinec 2004 2 roky a 5 měsíců

xxxxxx

Bo*********rna

Obchodní referentka, fakturantka

září 1996 – leden 2002 5 let a 5 měsíců

Zákaznický servis a zpracování objednávek, fakturace dle záznamů od obchodních zástupců, osobního odběru zákazníka, telefonického kontaktu (pasivní linka) Zpracování dat v PC (příjemky, výdejky, objednávky, fakturace, reklamace) Prezentace společnosti Botia, s.r.o. a uzavírání nových obchodních kontaktů na tuzemských výstavách ryb, chovatelských potřeb pro výběrové prodejny a veterinární ordinace.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

ruštinapokročilý začátečník

slovenštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Začátečník

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Nováček

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Úprava fotekPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Péče o klienta v ČSSZ

Kurz absolvovaný v rámci pracovních pozic u ČSSZ.. Vydáno osvědčení o kurzu od ČSSZ.

2008

Základy práce na PC, technika administrativy, základy anglického jazyka. Kurz 1995-1996 zaměřený na zlepšení v oblasti administrativy a práce na PC. Zakončeno závěrečnou zkouškou a vydáno Osvědčení s celostátní platností ve s

únor 1995

Zájmy

Cestování, divadlo, četba, plavání. Dále vzdělávání se v oblasti administrativy, zdraví, prodeje a obchodu, práva, výroba dekorací a péče o drobná zvířata, květiny.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45