Foto: Mgr. Alena P.
ID 1190763

Mgr. Alena P. 27 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Filozofická fakulta Univerzity Karlovy

Navazující magisterský program: Informace, média a knižní kultura

září 2021 – červen 2023Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomie a managementu s.r.o.

Marketing - Marketingová a reklamní strategie

říjen 2018 – červen 2021Bakalářské

Praxe 3 roky a 10 měsíců

Ak*********lta

Referent

říjen 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců

Produkční Katedry nonverbálního divadla HAMU: • Organizace chodu katedry, zajištění administrativy pro chod katedry, rozpočtová agenda celé katedry a jejích dílčích projektů, • Organizace výuky a workshopů, • Komunikace se studenty, pedagogy, s vedením fakulty a školy a dále se zahraničními lektory workshopů, • Produkce umělecké činnosti katedry – plán, rozpočet, • Organizace divadelních představení, • Správa sociálních sítí katedry a PR, • Grantový management.

Pr*****vka

Správa webu

červenec 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců

Remote, 20-30 hodin měsíčně • Správa webových stránek institutu, • Přidávání nových/odebírání starých kurzů na webu, • Organizace harmonogramu kurzů, • Administrativní správa

As*********pin

Koordinátorka členské základy asociace

říjen 2022 – dosud 2 roky a 6 měsíců

Remote, 20-30 hodin měsíčně • Zajištění komunikace se stálými i novými členy APDS, • Organizace členských příspěvků, • Zajištění webinářů pro členy, • Správa webových stránek, • Správa facebookové stránky a skupiny APDS

*******lky

Koordinátorka vzdělávání

říjen 2022 – srpen 2024 1 rok a 11 měsíců

• Organizace prezenčních kurzů a webinářů, • Komunikace s účastníky a lektory, • Tvorba grafických materiálů (vzdělávací podklady, prezentace, letáčky aj.) • Správa sociálních sítí, správa webu, • Home-office, týmová práce, propojení týmu

*********eum

Stáž v Oddělení a kulturních aktivit NM

červen 2022 – srpen 2022 3 měsíce

• Administrativní výpomoc v týmu, • Tvorba vzdělávacích programů pro školy, • Účast, organizace a koordinace na vzdělávacích programech, • Tvorba vzdělávacích materiálů pro jednotlivé expozice NM.

UG***** o.

Administrativní práce v marketingovém oddělení

září 2019 – září 2020 1 rok a 1 měsíc

• Tvorba dotazníků, komunikace se zákazníky, • Zpracovávání dat získaných z dotazníkových šetření v Excelu, tvorba tabulek a grafů, vyhodnocování dat získaných ze zákaznických dotazníků, • Asistence a podílení se na marketingovém výzkumu přímo na prodejnách, • Spolupráce s kolegy, společné hodnocení.

Jazyky

španělštinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaExpert

Databázové systémy

MS SQLZačátečník

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingZačátečník

E-mail marketingZačátečník

Marketing na sociálních sítíchZačátečník

Střih videaPokročilý

Tvorba animacíZačátečník

WordPress / CMSPokročilý

Úprava fotekZkušený

Další programy a počítačové znalosti

SimpleShop, DaVinci Resolve 17

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Detail oriented

Zájmy

• Turistika, cestování, • Výtvarné umění, hudba, psaní, • Akvaristika.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45