
Mgr. Alena P. 27 let , životopis 1190763
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kobylisy + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistent v médiích, reklamě, PR Editor Korektor Lektor-instruktor Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy
Navazující magisterský program: Informace, média a knižní kultura
září 2021 – červen 2023Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomie a managementu s.r.o.
Marketing - Marketingová a reklamní strategie
říjen 2018 – červen 2021Bakalářské
Praxe 3 roky a 10 měsíců
Ak*********lta
Referent
říjen 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců
Produkční Katedry nonverbálního divadla HAMU: • Organizace chodu katedry, zajištění administrativy pro chod katedry, rozpočtová agenda celé katedry a jejích dílčích projektů, • Organizace výuky a workshopů, • Komunikace se studenty, pedagogy, s vedením fakulty a školy a dále se zahraničními lektory workshopů, • Produkce umělecké činnosti katedry – plán, rozpočet, • Organizace divadelních představení, • Správa sociálních sítí katedry a PR, • Grantový management.
Pr*****vka
Správa webu
červenec 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců
Remote, 20-30 hodin měsíčně • Správa webových stránek institutu, • Přidávání nových/odebírání starých kurzů na webu, • Organizace harmonogramu kurzů, • Administrativní správa
As*********pin
Koordinátorka členské základy asociace
říjen 2022 – dosud 2 roky a 6 měsíců
Remote, 20-30 hodin měsíčně • Zajištění komunikace se stálými i novými členy APDS, • Organizace členských příspěvků, • Zajištění webinářů pro členy, • Správa webových stránek, • Správa facebookové stránky a skupiny APDS
Vš*******lky
Koordinátorka vzdělávání
říjen 2022 – srpen 2024 1 rok a 11 měsíců
• Organizace prezenčních kurzů a webinářů, • Komunikace s účastníky a lektory, • Tvorba grafických materiálů (vzdělávací podklady, prezentace, letáčky aj.) • Správa sociálních sítí, správa webu, • Home-office, týmová práce, propojení týmu
Ná*********eum
Stáž v Oddělení a kulturních aktivit NM
červen 2022 – srpen 2022 3 měsíce
• Administrativní výpomoc v týmu, • Tvorba vzdělávacích programů pro školy, • Účast, organizace a koordinace na vzdělávacích programech, • Tvorba vzdělávacích materiálů pro jednotlivé expozice NM.
UG***** o.
Administrativní práce v marketingovém oddělení
září 2019 – září 2020 1 rok a 1 měsíc
• Tvorba dotazníků, komunikace se zákazníky, • Zpracovávání dat získaných z dotazníkových šetření v Excelu, tvorba tabulek a grafů, vyhodnocování dat získaných ze zákaznických dotazníků, • Asistence a podílení se na marketingovém výzkumu přímo na prodejnách, • Spolupráce s kolegy, společné hodnocení.
Jazyky
španělštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaExpert
Databázové systémy
MS SQLZačátečník
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZačátečník
E-mail marketingZačátečník
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
Střih videaPokročilý
Tvorba animacíZačátečník
WordPress / CMSPokročilý
Úprava fotekZkušený
Další programy a počítačové znalosti
SimpleShop, DaVinci Resolve 17
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Detail oriented