Andrea Š. 48 let , životopis 1380654
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ Obchodní Ostrava
obchod
září 1990 – červen 1994SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 1 měsíc
DA*******up)
Referent servisního střediska
květen 2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Zpracovávání servisních zakázek tiskových zařízení, NTB. Zajišťování nabídek, vč. objednání ND. Komunikace se zákazníky a dodavateli. Vedení agendy v informačním systému firmy (Helios). Zpracovávání dokladů (faktury přijaté, dobropisy, pokladní doklady, faktury vydané). Vedení pokladny, bezhotovostní platby.
DI*****up)
Fakturantka a referent servisních zakázek
září 2017 – duben 2023 5 let a 8 měsíců
Zpracovávání servisních zakázek tiskových zařízení, NTB. Zajišťování nabídek, vč. objednání ND. Komunikace se zákazníky a dodavateli. Vedení agendy a práce v systému firmy Helios, Esyco, Raynet. Zpracovávání dokladů. Vedení pokladny, bezhotovostní platby.
IT*******.o.
Asistentka prodeje
září 2014 – srpen 2017 3 roky
Příjem a vyřizování objednávek, zajištění expedice Získávání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky
Ri*********.o.
Asistentka prodeje
květen 2014 – srpen 2014 4 měsíce
Příjem a vyřizování objednávek. Získávání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky.
Te*******lic
Asistentka obchodního oddělení
prosinec 2011 – duben 2014 2 roky a 5 měsíců
Získávání nových a péče o stávající zákazníky. Online podpora svěřenému týmu OZ. Zpracovávání smluv a informací v interním systému.
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
účetní software Esyco. CRM Raynet, HelpDesk
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost