M. H. , životopis 1144853
Představa o práci
Kde hledám práci
Česká Lípa + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR specialista Náborář Office manager Personalista Pracovník back office Referent Specialista pro rozvoj a vzdělání Školitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola ekonómie a manažmentu v Bratislavě
Veřejná správa- ekonomie a manažment
2020 – 2022Vysokoškolské
Academia Rerum Civilium - Vysoká škola politických a společenských věd, s .r. o.
Politologie
2016 – 2018Bakalářské
Praxe 28 let a 3 měsíce
Mě*****řad
referent samosprávy
leden 2024 – dosud 9 měsíců
Asistentka II. místostarosty a uvolněné radní - administrativní agenda spojena se každodenním chodem kanceláří, vedení harmonogramu a organizace schůzek a pracovních setkání včetně zajištění místa setkání a jeho přípravy, zajišťování zápisu z těchto schůzek, rezervace zasedacích místností, evidence klíčů od budov, evidence razítek, zveřejňování dokumentů na úřední desce, vedení evidence kontrolních činností realizovaných na MěÚ Česká Lípa, evidence a distribuce Sbírky listin v elektronické podobě , práce ve spisové službě VERA
Mě*****řad
vedoucí odboru / oddělení
červenec 2023 – prosinec 2023 6 měsíců
Vedoucí odboru kanceláře starosty - komplexní zajištění chodu odboru. Zajištění veškerého styku s veřejností (akce pořádané městem). Administrativní činnost spojená s tvorbou rozpočtu, příprava podkladů pro jednání rady města, zastupitelstva. Zajištění chodu Regionálního a turistického informačního centra. Příprava a schvalování ekonomických procesů - nákup drobného zboží a spotřebního materiálu pro sekretariát starostky, objednávání a schvalování objednávek nákupu zboží určeného k dalšímu prodeji na RTIC .
Úř*******ípa
poradce specialista
leden 2010 – červen 2023 13 let a 6 měsíců
Každodenní kontakt s klienty (řešení jejich situace) i se zaměstnavateli (požadavky na obsazování volných míst), zpracování podaných žádostí, správa klientské databáze, matching vhodných uchazečů na vhodná pracovní místa, zpracování podkladů a příprava vyplácení jednotlivých sociálních dávek, úzká spolupráce při pořádání výběrových řízení pro zaměstnavatele. Kontrola dodržování režimu dočasné pracovní neschopnosti uchazečů, evidence a kontrola příchozích faktur od lékařů, za vystavování PN, zadávaní do ekonomického systému, kontrola splatnosti. Kontrola a asistence při výkonu práce ostatních kolegyň, zástup vedoucího oddělení.
De*****.o.
náborový pracovník, personalista
2001 – 2009 8 let a 6 měsíců
Evidence zájemců o dělnické a technické profese, příprava a pořádání konkurzů na dělnické i technické pozice. Inzerce na poptávané pozice. Přijímací proces – sepisování pracovní smluv + ostatní nástupní formality + přihlášky na OSSZ + ZP, dále vedení osobních karet jednotlivých zaměstnanců (aktualizace osobních dat), kontrola a evidence preventivných lékařských kontrol. Výstupní proces – ukončování pracovní poměrů, odhlášky na OSSZ + ZP. Dohled nad výplatou cestovních dávek v hotovosti + kontrola pokladny.
Pr*********ken
asistentka
1998 – 2001 3 roky a 6 měsíců
Evidence zakázek, vyřizování objednávek na výrobu, tvorba nabídek na požadované zakázky a komunikace se zákazníkem. Spolupráce s dodavateli – objednávky komponentů k výrobě, platba dodavatelských faktur. Vystavování odběratelských faktur, evidence provedených plateb na účet. Skladová evidence, příprava podkladů pro mzdovou účetní.
Má*******ěry
THP
1996 – 1998 2 roky a 6 měsíců
Vedení kompletního účetnictví pro firmu s 15 zaměstnanci, včetně mzdového účetnictví. Zpracování daňové evidence. komunikace se státní správou - OSSZ, ZP, FÚ.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
znalost spisové služby, účetní program Ježek
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)