Zuzana K. 41 let , životopis 415865
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Český Těšín + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Analytik prodeje Key Account Manager Nákupčí pro prodejní řetězce Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní zástupce Referent životního prostředí Vedoucí výroby Výrobní ředitel/manažer ve výrobě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ - TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA
Zpracování a zneškodňování odpadů
2010 – 2013Vysokoškolské
VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ - TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA
Chemie a technologie ochrany životního prostředí
2005 – 2009Bakalářské
Střední zemědělská škola
Ekonomie a podnikání
1998 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 6 měsíců
Le*****zná
mzdova učetní
leden 2023 – duben 2024 1 rok a 4 měsíce
mzdy
CZ*******.s.
Referent provozu celních služeb
srpen 2019 – květen 2021 1 rok a 10 měsíců
Zajišťování chodu vedlejších provozoven celních služeb. Komunikace s celními úřady, kontrola, vedení evidence povoleních pro celní služby. Příprava žádosti o prodloužení nebo změnu podmínek pro celní služby. Evidence reklamací a stížnosti klientů a jejích vyřízení. Aktualizace údajů na Intranetu, kontrola cestovních příkazů, zpracování plánů a evidence dovolené. Uzavírání smluv týkající se celních služeb, vedení a zajištění archivu dle spisového a skartačního plánu, vedení podatelny aj.
Ge*******vna
obchodní zástupce
duben 2019 – červenec 2019 4 měsíce
aktualizace a uzavírání smluv, hledání potencionálních nových klientů,
Ne*****.o.
Vedoucí odboru / oddělení
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
Vedoucí střediska - vytváření měsíčních reportů, fakturace, měsíční uzávěrky, vedení evidence, vystavování objednávek a smluv, kalkulace cen, vytváření podkladů pro mzdy, optimalizace logistiky v dopravě, přehled v zákoně č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích. Jednání se zákazníky, řešení reklamací, přijímání nových zaměstnanců, kontrola všech platných školení. Zajištění chodu kanceláře a vozového parku. Kontrola účetních podkladů, vytváření investičního plánu a vedení administrativy u cca 30 zaměstnanců. Od roku 2018 jsem členem kontrolní komise obce přehled zákona 128/2000 Sb., o obcích, č. 500/2004 Sb., správní řád, č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Ne*****.o.
zástupce vedoucího, obor Obchod, nákup, prodej
2004 – 2016 12 let a 6 měsíců
Zástupce vedoucího - vyhledávání nových zakázek, spolupráce s pobočkami ve městě Břidličná a Hluk. Vedení evidence , fakturace měsíční uzávěrky, kalkulace cen aj. Zajištění chodu provozu a kanceláře , mimo jiné i řešení problému se zaměstnanci, výběr nových zaměstnanců. Vytváření mzdových podkladů, řešení reklamací apod.
In*********zná
Mzdová účetní, fakturantka
2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců
Mzdová účetní, fakturace, vytváření podkladů pro účetnictví.
Te******* O2
Pracovník call centra, obor Telekomunikace
2001 – 2003 2 roky a 6 měsíců
Zákaznické call centrum, hledání nových zákazníků a poradenství v oblasti telekomunikaci, přijímaní a následné řešení reklamací.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
slovenštinamírně pokročilá
polštinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
T - traktory
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Databázové systémy
MS Access
Další programy a počítačové znalosti
Výborná znalost Excelu na vysoké úrovni, Corel, GX Solution, BC-Logia, Helios, Pohoda
Kurzy
Mzdové účetnictví se základy personalistiky a využitím PC
červen 2020
Certifikát
Samostatný zprostředkovatel dle zákona o distribuci pojištění a zajištění
květen 2019
GDPR
2019