Není foto: A. J.
ID 1314328

A. J.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Čáslav + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Hospodářská politika a správa

říjen 2011 – červen 2013Vysokoškolské

Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.

Hospodářská politika a správa - Finance

říjen 2007 – květen 2011Bakalářské

Praxe 12 let a 3 měsíce

El*****r.o

Referent OŘK

říjen 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce

sledování a následné vyhodnocování interní kvality společnosti, práce s programem – Qualite 2006, Saise de production Interstock, Donnees Techniques, komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků z hlediska kvality

El*********r.o

Referent obchodního oddělení

září 2021 – srpen 2023 2 roky

zajišťování obchodní agendy, podpora obchodního managera, práce s interními informačními systémy – AS400, Abra, GPWIN aj., jednání se zákazníky

Ve*********nie

Housekeeper

březen 2015 – leden 2017 1 rok a 11 měsíců

zdokonalení jazykových dovedností

*******iky

Odborný referent klientského pracoviště

prosinec 2013 – listopad 2014 1 rok

styk s klienty a registrace pojištěnců v režimu EU a mezinárodních smluv včetně komunikace se zahraničními institucemi i s plátci pojistného (písemná, ústní), poskytování informací klientům v oblasti veřejného zdravotního pojištění o službách a produktech VZP, zpracování převzatých dokladů do IS a zajištění předání na konkrétní oddělení společnosti, vystavování a obnova průkazů pojištěnců, kooperace se státními i nestátními institucemi, výkon pokladní agendy (hotovost, platební karty), provádění obchodních aktivit ve vztahu ke klientům.

Eb*****.s.

Administrativní pracovník

říjen 2009 – říjen 2013 4 roky a 1 měsíc

asistentské podpůrné práce pro účetní, denní styk s klienty, evidence došlé a odeslané pošty, vyřizování telefonických hovorů, uvádění návštěv

Bi*****vis

Administrativní

listopad 2008 – říjen 2009 1 rok

administrativní podpora účetním asistentské podpůrné práce pro účetní, zakládání a komplementace účetních dokladů, práce v Excelu

Ko*******.o.

Administrativní pracovník

červenec 2007 – srpen 2008 1 rok a 2 měsíce

administrativní práce, příprava podkladů pro interní audit ISO - kompletace, podklady pro povinnou registraci odpadů včetně jejich evidence, zařazení do tabulek a příprava podkladů pro roční hlášení na úřady a pro statistický výkaz odpadů, příprava podkladů pro audit ISO, archivace, třídění a ukládání hotových zakázek, zpracování došlé a odeslané pošty, evidence přijatých a odeslaných faktur, vyřizování telefonických hovorů a přepojování na jednotlivé úseky, kopírování a skenování jednotlivých materiálů a jejich následné ukládání.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZačátečník

ERP a účetní software

ABRAPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

CESTOVÁNÍ,KULTURNÍ AKCE, RODINA

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45