A. J. , životopis 1314328
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Celník Kurátor Matrikář Náborář Personalista Pracovník back office Referent Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Hospodářská politika a správa
říjen 2011 – červen 2013Vysokoškolské
Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Hospodářská politika a správa - Finance
říjen 2007 – květen 2011Bakalářské
Praxe 12 let a 3 měsíce
El*****r.o
Referent OŘK
říjen 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce
sledování a následné vyhodnocování interní kvality společnosti, práce s programem – Qualite 2006, Saise de production Interstock, Donnees Techniques, komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků z hlediska kvality
El*********r.o
Referent obchodního oddělení
září 2021 – srpen 2023 2 roky
zajišťování obchodní agendy, podpora obchodního managera, práce s interními informačními systémy – AS400, Abra, GPWIN aj., jednání se zákazníky
Ve*********nie
Housekeeper
březen 2015 – leden 2017 1 rok a 11 měsíců
zdokonalení jazykových dovedností
Vš*******iky
Odborný referent klientského pracoviště
prosinec 2013 – listopad 2014 1 rok
styk s klienty a registrace pojištěnců v režimu EU a mezinárodních smluv včetně komunikace se zahraničními institucemi i s plátci pojistného (písemná, ústní), poskytování informací klientům v oblasti veřejného zdravotního pojištění o službách a produktech VZP, zpracování převzatých dokladů do IS a zajištění předání na konkrétní oddělení společnosti, vystavování a obnova průkazů pojištěnců, kooperace se státními i nestátními institucemi, výkon pokladní agendy (hotovost, platební karty), provádění obchodních aktivit ve vztahu ke klientům.
Eb*****.s.
Administrativní pracovník
říjen 2009 – říjen 2013 4 roky a 1 měsíc
asistentské podpůrné práce pro účetní, denní styk s klienty, evidence došlé a odeslané pošty, vyřizování telefonických hovorů, uvádění návštěv
Bi*****vis
Administrativní
listopad 2008 – říjen 2009 1 rok
administrativní podpora účetním asistentské podpůrné práce pro účetní, zakládání a komplementace účetních dokladů, práce v Excelu
Ko*******.o.
Administrativní pracovník
červenec 2007 – srpen 2008 1 rok a 2 měsíce
administrativní práce, příprava podkladů pro interní audit ISO - kompletace, podklady pro povinnou registraci odpadů včetně jejich evidence, zařazení do tabulek a příprava podkladů pro roční hlášení na úřady a pro statistický výkaz odpadů, příprava podkladů pro audit ISO, archivace, třídění a ukládání hotových zakázek, zpracování došlé a odeslané pošty, evidence přijatých a odeslaných faktur, vyřizování telefonických hovorů a přepojování na jednotlivé úseky, kopírování a skenování jednotlivých materiálů a jejich následné ukládání.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZačátečník
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení