Šárka O. 46 let , životopis 1394861
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Expedient Recepční v administrativě Referent Skladník / manipulant Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SZeŠ Lanškroun
Chov koní a jezdectví
září 1998 – květen 2001SŠ s maturitou
SPŠ Bruntál
zasilatelství
září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 10 měsíců
Li*****.o.
referent odbytu
září 2005 – únor 2025 19 let a 6 měsíců
administrativní činnost - příjem, výdej zboží, email komunikace se zákazníky, příprava podkladů k objednávkám, příprava reportů, zpracovávání reklamací, fyzické vychystávání objednávek, fyzická práce ve skladu, zaskladňování zboží VZV, aktivní podílení se na chodu skladu
Al*****.o.
administrátor
leden 2004 – srpen 2005 1 rok a 8 měsíců
administrativní činnosti - příjem, výdej zboží v systému, příprava podkladů pro inventury, příprava mzdových podkladů pro účtárnu, přeceňování zboží, odpisy zboží atd., dále přejímka peněz od pokladních, aktivní podílení se na vzhledu a chodu provozovny, řešení problémů se zákazníky, zástup kolegů dle potřeby
Fo*****lář
pomocná síla - DPP
únor 2003 – květen 2003 4 měsíce
ranní úklid kanceláře, tisk podkladů a psaní výsledků na sázkovou tabuli, průběžné doplňování výsledků či tipů
Je*****yšl
ošetřovatel a jezdec sportovních koní
srpen 2001 – listopad 2002 1 rok a 4 měsíce
péče o koně a stáj, výcvik mladých koní, výcvik jezdců, vedení jezdeckých lekcí pro veřejnost, aktivní účast na závodech.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
komunikace se zákazníkem
jak přistupovat k zákazníkovi a pomoci mu vyřešit jeho problém
květen 2006