Foto: Lucie Š., BBA
ID 957244

Lucie Š., BBA 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Radim (okres Kolín) + 30 km ochota dojíždět Mapa Kolín + 5 km ochota dojíždět Mapa Český Brod + 10 km ochota dojíždět Mapa Poděbrady + 15 km ochota dojíždět Mapa Úvaly + 20 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

Vzdělání Bakalářské

Canadian Institute EDU s.r.o.

BBA - Bachelor of Business Administration

červen 2022 – červenec 2022Bakalářské

SZEŠ Poděbrady

Veřejnosprávní činnost

září 2011 – červenec 2015SŠ s maturitou

Praxe 4 roky a 9 měsíců

*****ady

Referent odboru správních činností

březen 2023 – srpen 2024 1 rok a 6 měsíců

Památková péče - výkon státní správy na úseku památkové péče v souladu se zákonem č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, v platném znění, ve správním obvodu ORP kontroly provádění oprav kulturních památek a nemovitostí v památkových zónách a rezervacích přímo na místě • spolupráce s odbornou organizací památkové péče – Národním památkovým ústavem, územním odborným pracovištěm středních Čech. Správa válečných hrobů a komunikace s Ministerstvem Obrany. Komise pro občanské záležitosti - příprava podkladů pro Matriku - Vítání občánků, jubilanti, fakturace, technická příprava, zajištění materiálu.

Ri*********ra)

Recepční v administrativě

leden 2021 – únor 2022 1 rok a 2 měsíce

Kontrola firemních financí, vytvořené faktury od zákazníků, dodavatelů, spoluúčast při importu a exportu zásilek/zakázek pro významné značky, komunikace se zákazníky (Lidl, Pepsi CO., Actimel, Schweppes, Škoda Auto, Prima Drogerie, Braun, Oral B), odpovědnost za kontinuální chod recepce, administrativní agenda spojená s činností společnosti, odpovědnost za reprezentativní vedení telefonické a e-mailové komunikace

Ub*****.s.

Asistentka insolvenčního správce

říjen 2019 – květen 2020 8 měsíců

Správa chodu kanceláře insolvenčního správce, asistence při jednání IS, odpovědnost za reprezentativní vedení telefonické a e-mailové komunikace s dlužníky a soudy, kontrola spisu dlužníků a jejich financí

*****ady

Referent odboru správy majetku

červen 2018 – březen 2019 10 měsíců

Kompletní správa pozemků ve vlastnictví Města, komunikace s žadateli a geodety, kontrola prací a jednání s dotčenými společnostmi, příprava podkladů pro RM a ZM, zveřejňování veřejných zakázek dle GDRP

*********any

Pomocný administrativní pracovník

květen 2016 – listopad 2016 7 měsíců

Kontrola silnic, pozemků, hrobů, spoluúčast při akcích, komunikace s KSÚS, evidence faktur, telefonická a písemná komunikace, ostatní práce zadané vedením

Jazyky

angličtinazačátečník

ruštinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

WordPress, Shoptet, MISYS, GINIS, MUNIS, VITA

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Komunikativnost, Organizovanost, Ochota zkoušet nové věci, Vůdčí schopnosti, Řízení týmu

Zájmy

Copywriting, Moto, Hudba, Literatura, Sport, Zdravá výživa

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45