Lucie Š., BBA 29 let , životopis 957244
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Radim (okres Kolín) + 30 km ochota dojíždět Mapa Kolín + 5 km ochota dojíždět Mapa Český Brod + 10 km ochota dojíždět Mapa Poděbrady + 15 km ochota dojíždět Mapa Úvaly + 20 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Copywriter Matrikář Odborný asistent v legislativě Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Referent Specialista marketingu Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Canadian Institute EDU s.r.o.
BBA - Bachelor of Business Administration
červen 2022 – červenec 2022Bakalářské
SZEŠ Poděbrady
Veřejnosprávní činnost
září 2011 – červenec 2015SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 9 měsíců
Mě*****ady
Referent odboru správních činností
březen 2023 – srpen 2024 1 rok a 6 měsíců
Památková péče - výkon státní správy na úseku památkové péče v souladu se zákonem č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, v platném znění, ve správním obvodu ORP kontroly provádění oprav kulturních památek a nemovitostí v památkových zónách a rezervacích přímo na místě • spolupráce s odbornou organizací památkové péče – Národním památkovým ústavem, územním odborným pracovištěm středních Čech. Správa válečných hrobů a komunikace s Ministerstvem Obrany. Komise pro občanské záležitosti - příprava podkladů pro Matriku - Vítání občánků, jubilanti, fakturace, technická příprava, zajištění materiálu.
Ri*********ra)
Recepční v administrativě
leden 2021 – únor 2022 1 rok a 2 měsíce
Kontrola firemních financí, vytvořené faktury od zákazníků, dodavatelů, spoluúčast při importu a exportu zásilek/zakázek pro významné značky, komunikace se zákazníky (Lidl, Pepsi CO., Actimel, Schweppes, Škoda Auto, Prima Drogerie, Braun, Oral B), odpovědnost za kontinuální chod recepce, administrativní agenda spojená s činností společnosti, odpovědnost za reprezentativní vedení telefonické a e-mailové komunikace
Ub*****.s.
Asistentka insolvenčního správce
říjen 2019 – květen 2020 8 měsíců
Správa chodu kanceláře insolvenčního správce, asistence při jednání IS, odpovědnost za reprezentativní vedení telefonické a e-mailové komunikace s dlužníky a soudy, kontrola spisu dlužníků a jejich financí
Mě*****ady
Referent odboru správy majetku
červen 2018 – březen 2019 10 měsíců
Kompletní správa pozemků ve vlastnictví Města, komunikace s žadateli a geodety, kontrola prací a jednání s dotčenými společnostmi, příprava podkladů pro RM a ZM, zveřejňování veřejných zakázek dle GDRP
Mě*********any
Pomocný administrativní pracovník
květen 2016 – listopad 2016 7 měsíců
Kontrola silnic, pozemků, hrobů, spoluúčast při akcích, komunikace s KSÚS, evidence faktur, telefonická a písemná komunikace, ostatní práce zadané vedením
Jazyky
angličtinazačátečník
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
WordPress, Shoptet, MISYS, GINIS, MUNIS, VITA
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Komunikativnost, Organizovanost, Ochota zkoušet nové věci, Vůdčí schopnosti, Řízení týmu