S. K. , životopis 736812
Představa o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Referent Tlumočník, překladatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoké učení technické v Brně
Ekonomika a management - Podnikové finance a obchod
září 2010 – červen 2013Vysokoškolské
Evropská univerzita, Kiev, Ukrajina
Finance
2005 – 2008Bakalářské
Střední škola, Ukrajina
Všeobecné vzděláni
1994 – 2005SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 11 měsíců
Ko*****.s.
Referent obchodu pro státy SNS
únor 2016 – dosud 8 let a 10 měsíců
tvorba cenových nabídek zpracování objednávek, příprava kupních smluv, fakturace komunikace se zákazníky komunikace s dodavateli koordinace obchodních případů s technickým úsekem, výrobním úsekem a spolupráce s ostatními odděleními napříč společnosti vyřizování povolení pro vývoz zboží do zahraničí (do EU a Států třetích zemí) příprava dokumentace pro expedici zboží a komunikace s Celní správou ČR Od 8/2017 do 8/2020 - rodičovská dovolená Od 5/2021 do 5/2024 - rodičovská dovolená
Ko*****.s.
Referent projektu
2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců
Administrativní podpora relokace výroby do RF, komunikace mezi úseky mateřské a dceřiné pobočky, překlad dokumentace čeština-ruština, ruština-čeština, tlumočení při jednáních a školeních v zahraničí.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
Oracle ERPZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce