Pavlína S. 43 let , životopis 1385738
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Čkyně + 20 km ochota dojíždět Mapa Volyně + 20 km ochota dojíždět Mapa Strakonice + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Disponent Fakturant/ka Nákupčí Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Specialista logistiky Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Integrovaná střední škola podnikání a služeb Volyně, Lidická 135
Ekonomicko-administrativní služby
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Základní škola Volyně, Volyně
Základní osmiletá školní docházka
září 1987 – červen 1995Základní
Praxe 24 let a 4 měsíce
Sp*****erk
Referent nemovitého majetku
září 2024 – dosud 4 měsíce
1. Evidence nájemních smluv bytových a nebytových prostor uzavíraných Správou, 2. Zajištění agendy směn, převodů nemovitých věcí nepotřebných k hospodaření Správy, 3. Evidence pozemků Správy, 4. Evidence daní z nemovitostí u staveb, 5. Evidence zálohových plateb a předpisů plateb, 6. Rozúčtování nákladů služeb (voda, elektřina, teplo, atd.), 7. Uzavření smluv s dodavateli služeb (voda, teplo, atd.)
Ap*****yně
Referent operativního nákupu
leden 2003 – srpen 2024 21 let a 8 měsíců
Na předchozí pracovní pozici jsem pracovala od 2.1.2003 do 31.8.2024 - přes 21 let. Získala jsem zde bohaté zkušenosti v oblasti nákupu a v komunikaci s lidmi. Objednávala jsem barvy, obalový materiál, tvořila jsem objednávky na základě požadavků výrobního úseku, mimoskladové objednávky pro naši výrobu. K objednávkám jsem přidávala potvrzení od našich dodavatelů (jak českých, tak i zahraničních), zároveň jsem vyřizovala odsouhlasování došlých faktur a jejich párování s dodacími listy. Hlídala jsem dodržování termínů dodávek, veškeré změny jsem řešila s dodavateli, zadávala jsem je do systému SAP a informovala jsem kolegy z oddělení plánování výroby a skladu. Snažila jsem se o optimalizaci stavu zásob materiálů na skladě, zpracovávala jsem forecasty od zákazníků. Objednávala jsem nejen na základě aktuálních zakázek, ale i na základě forecastů našich zákazníků nebo na základě informací z obchodního oddělení. K mé práci náleželo i vyřizování reklamací s dodavateli, udržování nákupních dat v systému - např. zakládání nových dodavatelů, změna platebních podmínek, nové ceníky apod. V případě zástupu za kolegyně jsem se starala o objednávání granulátů, aditiv, silikonů, polotovarů, těsnění, ventilů, kroužků a uzávěrů pro naši výrobu u dodavatelů z celého světa. Také jsem komunikovala s dodavateli ohledně poptávání nových barev a sháněla k nim potřebné dokumenty, které se pak zakládaly do systému. Každý den jsem pracovala v systému SAP a denně jsem mailem i telefonicky komunikovala jak s našimi dodavateli z celého světa, tak i s kolegy na různých pozicích v naší firmě. Například s obchodním oddělením, oddělením plánování výroby, kontroly, skladem, expedicí. Byla jsem v úzké spolupráci i s vedením společnosti a samozřejmě i s kolegy ze zahraničí. Komunikace probíhala v českém, německém a anglickém jazyce. Zpracovávala jsem různé tabulky, dodávala podklady, atd. nejen pro vedoucí nákupu, ale i pro vedoucí SCM oddělení. Účastnila jsem se jednání s dodavateli – jak s českými, tak i zahraničními.
Kn*********yně
Asistentka v recepci
září 2000 – prosinec 2002 2 roky a 4 měsíce
Ve firmě Knürr s. r. o., Nišovice jsem začínala jako administrativní pracovnice v oddělení AZ, kde jsem zastávala různé administrativní práce a jako zástup za dovolenou jsem zadávala faktury do účetnického programu ABRA. Od 1.2.2001 jsem získala pozici asistentky v recepci. Mojí pracovní náplní bylo: vyřizování a přepojování hovorů na centrále (i v německém jazyce), - každodenní agenda při vyřizování obědů se zaměstnanci společnosti a nahlašování počtů do kuchyně, - služební auta - výdej klíčů od aut a související agenda, - pojištění zaměstnanců do zahraničí - komunikace s pojišťovnou a komunikace se zaměstnanci, - stravenky - počítání nároků zaměstnanců dle docházky, výdej, kontrola, evidence a příprava seznamů pro mzdovou a finanční účetní pro zúčtování, - došlá a odeslaná pošta - příjem, zapisování, evidence a odevzdání příslušnému zaměstnanci k vyřízení + příjem pošty k odeslání, zapsání do knihy odeslané pošty a vyřízení jejího poslání, - faxy - příjem a distribuce příslušným zaměstnancům, - návštěvy - příjem návštěv, uvítání, zapsání do návštěvní knihy, rada, pomoc příchozímu, ohlášení návštěvy spolupracovníkům + uchazeči o zaměstnání - pomoc s vyplněním dotazníku + příprava uvítací tabule, - zadávání časů do systému BPCS, zadávání faktur do účetnického programu ABRA, zadávání JCD do účetnického systému PORTOLAN, - zástup za asistentku jednatele firmy, výdej kancelářského materiálu, - překlady, přepisy, tabulky, dopisy a další
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
Programovací jazyky
Lotus NotesPokročilý
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Rozvážnost, trpělivost, důslednost, komunikativnost, ochota učit se novým věcem
Kurzy
Skřivánek s. r. o. - anglický jazyk
Absolvování kurzu anglického jazyka - úroveň znalosti B1
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2021
ABCD - Mgr. Hana Janská
Seminář "Jak přesvědčit obchodního partnera"
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2006
Státní jazyková škola při Integrované střední škole podnikání a služeb Volyně, Lidická 135, 38701 Volyně
Státní základní jazyková zkouška z německého jazyka - úroveň znalosti B2
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2000
Státní jazyková škola při Integrované střední škole podnikání a služeb Volyně, Lidická 135, 387 01 Volyně
Jednoletý jazykový kurz s denní výukou německého jazyka - přípravný kurz k získání státní základní jazykové zkoušky
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2000
Praxe - Erlangen BRD
14-ti denní praxe u firmy InterSport Eisert v německém Erlangenu v rámci výměnného pobytu organizovaného Jazykovou školou ve Volyni a školou v Erlangenu - Zertifikat (projekt SOKRATES).
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2000