Ing. Jana U. 46 let , životopis 1355119
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Bankovní poradce Bankovní specialista Fakturant/ka Logistik Nákupčí Office manager Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká vojenská škola pozemního vojska Vyškov
Hospodářská logistika (civilní studium)
1997 – 2002Vysokoškolské
Vyšší odborná škola a střední škola národohospodářská v Boskovicích
Obchodní akademie
1993 – 1997SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 11 měsíců
Mi***** s.
Referent nákupu
leden 2017 – dosud 7 let a 11 měsíců
Vyhledávání optimálních dodavatelů materiálu s přihlédnutím ke kvalitě dodávek, dodavatelské kázni a k pořizovacím nákladům. Zajišťování katalogů, ceníků, cenových nabídek, vzorků a další dokumentace týkající se nákupu materiálu od dodavatelů. Vytváření objednávek v systému SAP a DMS. Udržování zásob stanovené skupiny materiálu v mezích norem zásob. Informování o stavu zajištěnosti a plnění dodávek, provádění operativních opatření k zajištění dodávek ohrožených. Inventarizace svěřené části materiálových zásob. Kontrolování a akceptace dodavatelských faktur. Evidence cen a podmínek dodávek materiálu. Řešení reklamací s výrobou a dodavateli.
X-***** o.
Jednatel, administrativní pracovnice
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Administrativní chod firmy – účetnictví, administrativa, finance. Organizace (návrh a realizace programu pro veřejnost, klienty) a logistické zabezpečení akcí. Marketingové zpracování produktů. Aktivní vyhledávání klientů, komunikace.
GE*****aha
Osobní bankéř
2004 – 2008 4 roky a 6 měsíců
Poskytování finančního poradenství příchozím klientům, aktivní nabídka bankovních produktů, uzavírání smluv, obsluha pokladny (příjem, výdej finančních částek klientů, odvody, dotace, inventury) (V roce 2006 ohodnocení vedením banky: nejlepší bankéř v komunikaci s klienty).
JA*******kov
Asistentka oddělení nákupu a prodeje překližek
2003 – 2004 1 rok a 6 měsíců
Vykonávala jsem práce související s činnosti oddělení: objednávky zboží, příjem zboží, vyhotovování účetních dokladů (faktury, dodací listy), komunikace se zákazníky, komunikace s tuzemskými a zahraničními dodavateli, zpracovávání statistik odběrů a obratů.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení