Foto: Ing. Jana  U.
ID 1355119

Ing. Jana U. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Suchý + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká vojenská škola pozemního vojska Vyškov

Hospodářská logistika (civilní studium)

1997 – 2002Vysokoškolské

Vyšší odborná škola a střední škola národohospodářská v Boskovicích

Obchodní akademie

1993 – 1997SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 9 měsíců

Mi***** s.

Referent nákupu

leden 2017 – dosud 7 let a 9 měsíců

Vyhledávání optimálních dodavatelů materiálu s přihlédnutím ke kvalitě dodávek, dodavatelské kázni a k pořizovacím nákladům. Zajišťování katalogů, ceníků, cenových nabídek, vzorků a další dokumentace týkající se nákupu materiálu od dodavatelů. Vytváření objednávek v systému SAP a DMS. Udržování zásob stanovené skupiny materiálu v mezích norem zásob. Informování o stavu zajištěnosti a plnění dodávek, provádění operativních opatření k zajištění dodávek ohrožených. Inventarizace svěřené části materiálových zásob. Kontrolování a akceptace dodavatelských faktur. Evidence cen a podmínek dodávek materiálu. Řešení reklamací s výrobou a dodavateli.

X-***** o.

Jednatel, administrativní pracovnice

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

Administrativní chod firmy – účetnictví, administrativa, finance. Organizace (návrh a realizace programu pro veřejnost, klienty) a logistické zabezpečení akcí. Marketingové zpracování produktů. Aktivní vyhledávání klientů, komunikace.

GE*****aha

Osobní bankéř

2004 – 2008 4 roky a 6 měsíců

Poskytování finančního poradenství příchozím klientům, aktivní nabídka bankovních produktů, uzavírání smluv, obsluha pokladny (příjem, výdej finančních částek klientů, odvody, dotace, inventury) (V roce 2006 ohodnocení vedením banky: nejlepší bankéř v komunikaci s klienty).

JA*******kov

Asistentka oddělení nákupu a prodeje překližek

2003 – 2004 1 rok a 6 měsíců

Vykonávala jsem práce související s činnosti oddělení: objednávky zboží, příjem zboží, vyhotovování účetních dokladů (faktury, dodací listy), komunikace se zákazníky, komunikace s tuzemskými a zahraničními dodavateli, zpracovávání statistik odběrů a obratů.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

běh, cyklistika, cestování, četba, horolezectví, fitness, lyžování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45