Ing. Markéta F. 45 let , životopis 1398375
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Ostrožská Lhota + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Key Account Manager Manažer prodejního teamu Matrikář Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Obchodní referent Office manager Referent Regionální obchodní manažer Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Tomáše Bati Zlín, Fakulta managementu a ekonomiky
Ekonomika a management, obor Management a marketing
2008 – 2010Vysokoškolské
Mendlova lesnická a zemědělská universita v Brně, Provozně ekonomická fakulta
Hospodářská politika a správa, obor Veřejná správa
2005 – 2008Vysokoškolské
Obchodní akademie Bučovice
Maturitní zkouška - Ekonomika a podnikání
1994 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 9 měsíců
Ko*********uba
Sales Reprezentative Gastro
červen 2023 – listopad 2024 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za růst objemu prodeje, budování vztahů se zákazníky včetně zákaznického servisu a péče o zákazníky, plnění plánů, propagace značky Kofola, akvizice zákazníků, plnění měsíčních a kvartálních úkolů, odborné poradenství, vedení administrativy.
Je*******ví)
Specialista marketingu a expedice
říjen 2021 – březen 2023 1 rok a 6 měsíců
Správa webových stránek přes Wordpress, správa e-shopu přes WooCommerce, tvorba newsletterů přes SmartEmailing, spolupráce s grafiky, akvizice zákazníků, správa sociálních sítí, správa ceníků, tvorba cenových nabídek, kalkulace, příjem a vyřízení objednávek, komunikace s expedicí.
Th*********sl)
Manažerka zákaznického servisu
březen 2020 – září 2021 1 rok a 7 měsíců
Motivování a koučování týmu zákaznického servisu 5 osob, zefektivňování procesů, práce na upgradu informačního systému QAD – nastavení všech procesů s ostatními odděleními výrobou, plánování, skladem, tvorba forecastů, vyřizování objednávek, plánování expedic, organizování přeprav včetně vyřízení expedičních a celních dokladů, fakturace a vystavování dobropisů, správa zákaznických portálů.
Sp*******sl)
Specialista v oblasti prodeje a nákupu produktů a služeb
červen 2017 – únor 2020 2 roky a 9 měsíců
Řízení procesů nákupu, komunikace s obchodními zástupci dodavatelů, zpracování cenových kalkulací, odpovědnost za dodržování smluvních podmínek při dodávkách, poptávka a nákup materiálu, zboží a služeb a zpracování cenových kalkulací.
Pr*********sl)
Vedoucí oddělení logistiky
duben 2011 – květen 2017 6 let a 2 měsíce
Řízení procesů logistiky a Behältermanagementu, realizace logistických požadavků, plánování, skladové hospodářství, optimalizace skladových zásob, koordinace objednávek a zakázek do výroby, zpracování a odpovědnost za výrobní plány, controlling – reporty, hodnocení ukazatelů, plnění plánů.
Mě*****jov
Referent na úseku registrace a živnostenské kontroly (2006 - 2011), odbor obecní živnostenský úřad Referent n
1999 – 2011 12 let a 6 měsíců
Náplň práce dle odboru a dále spolupráce při volbách jako zapisovatelka volební komise, Uvaděčka při obřadech – svatby, vítání občánků do života. Matrikářské zkoušky složeny v roce 2000.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaPokročilý
SAPPokročilý