Foto: Ing. Markéta  F.
ID 1398375

Ing. Markéta F. 45 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Tomáše Bati Zlín, Fakulta managementu a ekonomiky

Ekonomika a management, obor Management a marketing

2008 – 2010Vysokoškolské

Mendlova lesnická a zemědělská universita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Hospodářská politika a správa, obor Veřejná správa

2005 – 2008Vysokoškolské

Obchodní akademie Bučovice

Maturitní zkouška - Ekonomika a podnikání

1994 – 1998SŠ s maturitou

Praxe 25 let a 9 měsíců

Ko*********uba

Sales Reprezentative Gastro

červen 2023 – listopad 2024 1 rok a 6 měsíců

Zodpovědnost za růst objemu prodeje, budování vztahů se zákazníky včetně zákaznického servisu a péče o zákazníky, plnění plánů, propagace značky Kofola, akvizice zákazníků, plnění měsíčních a kvartálních úkolů, odborné poradenství, vedení administrativy.

Je*******ví)

Specialista marketingu a expedice

říjen 2021 – březen 2023 1 rok a 6 měsíců

Správa webových stránek přes Wordpress, správa e-shopu přes WooCommerce, tvorba newsletterů přes SmartEmailing, spolupráce s grafiky, akvizice zákazníků, správa sociálních sítí, správa ceníků, tvorba cenových nabídek, kalkulace, příjem a vyřízení objednávek, komunikace s expedicí.

Th*********sl)

Manažerka zákaznického servisu

březen 2020 – září 2021 1 rok a 7 měsíců

Motivování a koučování týmu zákaznického servisu 5 osob, zefektivňování procesů, práce na upgradu informačního systému QAD – nastavení všech procesů s ostatními odděleními výrobou, plánování, skladem, tvorba forecastů, vyřizování objednávek, plánování expedic, organizování přeprav včetně vyřízení expedičních a celních dokladů, fakturace a vystavování dobropisů, správa zákaznických portálů.

Sp*******sl)

Specialista v oblasti prodeje a nákupu produktů a služeb

červen 2017 – únor 2020 2 roky a 9 měsíců

Řízení procesů nákupu, komunikace s obchodními zástupci dodavatelů, zpracování cenových kalkulací, odpovědnost za dodržování smluvních podmínek při dodávkách, poptávka a nákup materiálu, zboží a služeb a zpracování cenových kalkulací.

Pr*********sl)

Vedoucí oddělení logistiky

duben 2011 – květen 2017 6 let a 2 měsíce

Řízení procesů logistiky a Behältermanagementu, realizace logistických požadavků, plánování, skladové hospodářství, optimalizace skladových zásob, koordinace objednávek a zakázek do výroby, zpracování a odpovědnost za výrobní plány, controlling – reporty, hodnocení ukazatelů, plnění plánů.

*****jov

Referent na úseku registrace a živnostenské kontroly (2006 - 2011), odbor obecní živnostenský úřad Referent n

1999 – 2011 12 let a 6 měsíců

Náplň práce dle odboru a dále spolupráce při volbách jako zapisovatelka volební komise, Uvaděčka při obřadech – svatby, vítání občánků do života. Matrikářské zkoušky složeny v roce 2000.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

PohodaPokročilý

SAPPokročilý

Zájmy

Folklór, turistika, sport, zdravá výživa (bezlepková strava), vaření

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45