Adriana K. 35 let , životopis 1385349
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Tlumočník, překladatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Střední škola podnikatelská a Vyšší odborná škola, s.r.o.
Cestovní ruch
září 2009 – červen 2012Vyšší odborné
Vyšší odborná škola potravinářská a Střední průmyslová škola mlékárenská Kroměříž
Technologie potravin
září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 2 měsíce
in*******.o.
Referent komplexních požadavků na Back Office
srpen 2012 – dosud 12 let a 5 měsíců
Řešení zamítnutých žádostí při přepisu se změnou dodavatele Řešení zamítnutých žádostí při procesu připojení elektřiny/plynu Servisní požadavky VIP zákazníků kategorie Maloodběratel Zakládání smluv Kontrola dokumentů zaslaných ze strany Quality management Telefonická, písemná a e-mailová komunikace se zákazníky Kontrola nově vystavených ceníků a kontrola aktualizovaných obchodních podmínek
Si*********.s.
Telefonní konzultant
září 2011 – prosinec 2011 4 měsíce
Prodej telefonních služeb společnosti T – Mobile
Ag*********.o.
Vedoucí mistr ve výrobě
duben 2009 – srpen 2009 5 měsíců
Evidence dodacích listů/výdejek Organizace přesunu materiálu mezi pobočkami Příjem při svozu mléka Komunikace se zaměstnanci Rozdělování úkolů
Jazyky
španělštinapokročilý začátečník
němčinastředně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
italštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Databázové systémy
MS AccessZačátečník
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
CRM, Leonardo MS Office - Word,Excel,OneNote,PowerPoint,Outlook Pdf Factory
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace