Není foto: K. B. OZP
ID 1315854

K. B.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 20 km ochota dojíždět Mapa Olomouc + 20 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 20 km ochota dojíždět Mapa Znojmo + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Brigády

 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

Musím pri práci sedieť, mám preukaz ZTP 50 %.

Vzdělání Vysokoškolské

Technická univerzita v Košiciach

Environmentální inženýrství

září 2007 – květen 2012Vysokoškolské

Združená stredná škola poľnohospodárska, Bardejov

Agropodnikanie – poľnohospodársky manažment

září 2003 – červen 2007SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 1 měsíc

AV*********.o.

Administratívna podpora prevádzky a obsluha mostovej váhy (TPP)

srpen 2024 – dosud 4 měsíce

• evidencia vážnych lístkov, • počítačová evidencia prijímaných odpadov a s ním súvisiace činnosti podľa platných zákonov, nariadení a vnútropodnikových smerníc, • kontrola dovážaného/odvážaného odpadu a príslušných dokladov, • kontrola úplnosti a platnosti sprievodnej dokumentácie odpadu a ich zhoda s dodávaným/odchádzajúcim odpadom, • počítačové spracovanie dát v rámci svojich prístupových kompetencií, • príprava podkladov na fakturáciu, kontrola správnosti a úplnosti podkladov, • kontrola evidencie objednávok, ich archivácia a kontrola ich plnenia, • evidencia korešpondencie, • vedenie evidencie odpadov pre zákazníka, ako aj iné štatistické výkazy podľa zákona, • vedenie skladového hospodárstva organizačnej jednotky.

EN*********.s.

Referent komoditného oddelenia (TPP)

únor 2024 – březen 2024 2 měsíce

• komunikácia so zástupcami obcí; • komunikácia s regionálnymi zástupcami spoločnosti; • vyhodnotenie a spracovávanie údajov od miest, obcí a zberových spoločností (posudzovanie a v prípade potreby preverovanie pravdivosti týchto údajov); • práca s databázami, práca s výkazmi, vedenie dokumentácie a evidencie, príprava zmlúv a iných dokumentov.

R ***** o.

Asistentka na právnom oddelení (TPP)

březen 2023 – srpen 2023 6 měsíců

• príjem, rozdeľovanie a spracovanie pošty v registratúrnych denníkoch pre právne oddelenie; • spracovanie fyzickej pošty, scanovanie, kopírovanie; • bočná administratíva pre právne oddelenie (vyzisťovanie stavu dedičského konania cez súdy, doplnková administratíva,…); • práca s portálom “slovensko.sk” (podávanie návrhov na exekučné záložné právo na exekútorov a kontrola s LV); • kooperácia s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti, vyhľadávanie rôznych informácií spätých s výkonom práce.

MP*******.s.

Web manager online lekárne (TPP)

červenec 2022 – září 2022 3 měsíce

• administrácia prideleného webu e-shopu, denná operatíva obsahu webu; • zalistovanie nových produktov do systému; • starostlivosť o produktové portfólio – aktualizácia dát, editácia, kontrola a vylepšovanie už nahodených produktov; • tvorba a pridávanie popisov k produktom a využívanie kľúčových slov (optimalizácia SEO); • grafické úpravy obrázkov a ich prideľovanie k produktom; • komunikácia a riešenie problémov s IT oddelením; • zapracovanie úprav na web.

Mo*********.sk

Administrácia českej a slovenskej verzie lekárne (DPP)

březen 2018 – červenec 2022 4 roky a 5 měsíců

• preklady článkov, receptov z CZ-SK, ukladanie článkov do konkrétnych administrácii, ku každému článku vybrať konkrétne výživové doplnky, lieky,… • aktualizácia článkov o covide, vyhľadávanie najnovších informácií o danej téme a umiestňovanie obsahu do konkrétnych administrácii, úprava obrázkov,… • komunikácia so social media a content marketingovou manažérkou.

Pi*******.s.

Content Junior (DVP, TPP)

říjen 2021 – duben 2022 7 měsíců

• listing nových produktov na web; • preklady produktov (cz - sk) a ich editácia; • spolupráca s oddeleniami – marketing, nákup, obchod; • spolupráca s pobočkou v ČR; • aktualizácia, úprava fotografií, zloženia produktov.

Ik******* o.

Asistentka poisťovacieho makléra (TPP)

srpen 2017 – březen 2018 8 měsíců

• administratívna podpora makléra; • práca v internom programe RIS (zadávanie nových zmlúv do systému, skenovanie, kopírovanie); • komunikácia s poisťovňami, klientmi; • objednávanie tlačív od poisťovní, správa prijatej a odoslanej pošty.

Ze***** o.

Administratívny pracovník a Evidencia odpadov (TPP)

leden 2016 – červenec 2017 1 rok a 7 měsíců

• evidencia nebezpečných a ostatných odpadov v programe EVI; • administratívna podpora; • komunikácia a porovnávanie odpadov so zákazníkmi; • komunikácia so štátnymi inštitúciami (krajská hygienická stanica, krajský úrad stredočeského kraja – odbor životného prostredia, …); • tvorba prevádzkových poriadkov.

Br*****any

Data Entry Specialist (TPP)

září 2012 – prosinec 2015 3 roky a 4 měsíce

• zadávanie dát zo zdrojových dokumentov do stanovených počítačových súborov databázy; • kontrola a oprava spracovávaných údajov v zmysle požiadaviek interných pravidiel; • dodržiavanie integrity údajov a bezpečnosti politiky; • tímová komunikácia a kooperácia pri riešení pracovných úloh.

Jazyky

češtinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Tvorba obsahu a online marketing

Úprava fotekZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

cieľavedomosť, pedantnosť.

Kurzy

• Kurz audítorov pre výkon interných auditov systému manažmentu BOZP OHSAS 18001:2007, dĺžka kurzu 4 dni.

• Kurz audítorov pre výkon interných auditov systému manažmentu BOZP OHSAS 18001:2007, dĺžka kurzu 4 dni.

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2012

• Kurz audítorov pre výkon interných auditov systému manažmentu environmentu EN ISO 14001:2005

• Kurz audítorov pre výkon interných auditov systému manažmentu environmentu EN ISO 14001:2005

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2012

Alfa, jednoduché účtovníctvo KROS

Alfa, jednoduché účtovníctvo KROS

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2007

Omega, podvojné účtovníctvo KROS

Omega, podvojné účtovníctvo KROS

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2007

Zájmy

varenie/pečenie, šport (plávanie, bicykel, cvičenie), priatelia, čítanie, prechádzky v lese,..

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45