K. B. , životopis 1315854
Představa o práci
Kde hledám práci
Brno + 20 km ochota dojíždět Mapa Olomouc + 20 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 20 km ochota dojíždět Mapa Znojmo + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Písařka Pracovník back office Referent Tlumočník, překladatel Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
OZP
Osoba se zdravotním postižením
Musím pri práci sedieť, mám preukaz ZTP 50 %.
Vzdělání Vysokoškolské
Technická univerzita v Košiciach
Environmentální inženýrství
září 2007 – květen 2012Vysokoškolské
Združená stredná škola poľnohospodárska, Bardejov
Agropodnikanie – poľnohospodársky manažment
září 2003 – červen 2007SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 1 měsíc
AV*********.o.
Administratívna podpora prevádzky a obsluha mostovej váhy (TPP)
srpen 2024 – dosud 4 měsíce
• evidencia vážnych lístkov, • počítačová evidencia prijímaných odpadov a s ním súvisiace činnosti podľa platných zákonov, nariadení a vnútropodnikových smerníc, • kontrola dovážaného/odvážaného odpadu a príslušných dokladov, • kontrola úplnosti a platnosti sprievodnej dokumentácie odpadu a ich zhoda s dodávaným/odchádzajúcim odpadom, • počítačové spracovanie dát v rámci svojich prístupových kompetencií, • príprava podkladov na fakturáciu, kontrola správnosti a úplnosti podkladov, • kontrola evidencie objednávok, ich archivácia a kontrola ich plnenia, • evidencia korešpondencie, • vedenie evidencie odpadov pre zákazníka, ako aj iné štatistické výkazy podľa zákona, • vedenie skladového hospodárstva organizačnej jednotky.
EN*********.s.
Referent komoditného oddelenia (TPP)
únor 2024 – březen 2024 2 měsíce
• komunikácia so zástupcami obcí; • komunikácia s regionálnymi zástupcami spoločnosti; • vyhodnotenie a spracovávanie údajov od miest, obcí a zberových spoločností (posudzovanie a v prípade potreby preverovanie pravdivosti týchto údajov); • práca s databázami, práca s výkazmi, vedenie dokumentácie a evidencie, príprava zmlúv a iných dokumentov.
R ***** o.
Asistentka na právnom oddelení (TPP)
březen 2023 – srpen 2023 6 měsíců
• príjem, rozdeľovanie a spracovanie pošty v registratúrnych denníkoch pre právne oddelenie; • spracovanie fyzickej pošty, scanovanie, kopírovanie; • bočná administratíva pre právne oddelenie (vyzisťovanie stavu dedičského konania cez súdy, doplnková administratíva,…); • práca s portálom “slovensko.sk” (podávanie návrhov na exekučné záložné právo na exekútorov a kontrola s LV); • kooperácia s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti, vyhľadávanie rôznych informácií spätých s výkonom práce.
MP*******.s.
Web manager online lekárne (TPP)
červenec 2022 – září 2022 3 měsíce
• administrácia prideleného webu e-shopu, denná operatíva obsahu webu; • zalistovanie nových produktov do systému; • starostlivosť o produktové portfólio – aktualizácia dát, editácia, kontrola a vylepšovanie už nahodených produktov; • tvorba a pridávanie popisov k produktom a využívanie kľúčových slov (optimalizácia SEO); • grafické úpravy obrázkov a ich prideľovanie k produktom; • komunikácia a riešenie problémov s IT oddelením; • zapracovanie úprav na web.
Mo*********.sk
Administrácia českej a slovenskej verzie lekárne (DPP)
březen 2018 – červenec 2022 4 roky a 5 měsíců
• preklady článkov, receptov z CZ-SK, ukladanie článkov do konkrétnych administrácii, ku každému článku vybrať konkrétne výživové doplnky, lieky,… • aktualizácia článkov o covide, vyhľadávanie najnovších informácií o danej téme a umiestňovanie obsahu do konkrétnych administrácii, úprava obrázkov,… • komunikácia so social media a content marketingovou manažérkou.
Pi*******.s.
Content Junior (DVP, TPP)
říjen 2021 – duben 2022 7 měsíců
• listing nových produktov na web; • preklady produktov (cz - sk) a ich editácia; • spolupráca s oddeleniami – marketing, nákup, obchod; • spolupráca s pobočkou v ČR; • aktualizácia, úprava fotografií, zloženia produktov.
Ik******* o.
Asistentka poisťovacieho makléra (TPP)
srpen 2017 – březen 2018 8 měsíců
• administratívna podpora makléra; • práca v internom programe RIS (zadávanie nových zmlúv do systému, skenovanie, kopírovanie); • komunikácia s poisťovňami, klientmi; • objednávanie tlačív od poisťovní, správa prijatej a odoslanej pošty.
Ze***** o.
Administratívny pracovník a Evidencia odpadov (TPP)
leden 2016 – červenec 2017 1 rok a 7 měsíců
• evidencia nebezpečných a ostatných odpadov v programe EVI; • administratívna podpora; • komunikácia a porovnávanie odpadov so zákazníkmi; • komunikácia so štátnymi inštitúciami (krajská hygienická stanica, krajský úrad stredočeského kraja – odbor životného prostredia, …); • tvorba prevádzkových poriadkov.
Br*****any
Data Entry Specialist (TPP)
září 2012 – prosinec 2015 3 roky a 4 měsíce
• zadávanie dát zo zdrojových dokumentov do stanovených počítačových súborov databázy; • kontrola a oprava spracovávaných údajov v zmysle požiadaviek interných pravidiel; • dodržiavanie integrity údajov a bezpečnosti politiky; • tímová komunikácia a kooperácia pri riešení pracovných úloh.
Jazyky
češtinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
cieľavedomosť, pedantnosť.
Kurzy
• Kurz audítorov pre výkon interných auditov systému manažmentu BOZP OHSAS 18001:2007, dĺžka kurzu 4 dni.
• Kurz audítorov pre výkon interných auditov systému manažmentu BOZP OHSAS 18001:2007, dĺžka kurzu 4 dni.
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2012
• Kurz audítorov pre výkon interných auditov systému manažmentu environmentu EN ISO 14001:2005
• Kurz audítorov pre výkon interných auditov systému manažmentu environmentu EN ISO 14001:2005
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2012
Alfa, jednoduché účtovníctvo KROS
Alfa, jednoduché účtovníctvo KROS
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2007
Omega, podvojné účtovníctvo KROS
Omega, podvojné účtovníctvo KROS
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2007