Monika T. 38 let , životopis 1351195
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Správce vozového parku Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola, Stěžery
Veřejnosprávní činnost
2002 – 2006SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 6 měsíců
Vo********* ČR
REFERENT KLIENTSKÝCH SLUŽEB
2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců
činnosti spojené s registry zaměstnavatelů a plátců pojistného– aktualizace databáze osobních dat a pojistných vztahů, kontrola a odstranění nedostatků, poskytování komplexního informačního servisu klientům, nábor nových pojištěnců, zpracování žádostí o příspěvek z fondu prevence a jejich následné proplácení, sjednávání doplňkového cestovního pojištění, účtování pokladních operací, zpracování pokladní uzávěrky, komunikace s úřady, zástup na jednatelstvích, podílení se na marketingových akcích a propagaci VoZP ČR.
Ro*******ená
MATKA
2016 – 2023 7 let a 6 měsíců
péče o dítě
Gr*********.o.
TEAM ASSISTANT
2012 – 2015 3 roky a 6 měsíců
komplexní administrativní a organizační podpora týmu, osobní, telefonní a emailová komunikace s klienty, registrace uchazečů o zaměstnání, přijetí a následná selekce životopisů, sjednávání pracovních schůzek, organizace a příprava podkladů pro výběrová řízení, inzerce pracovních pozic, nabídka nejžádanějších profilů potencionálním zájemcům, kontrola a evidence pracovní neschopnosti zaměstnanců, tvorba a evidence docházky, pravidelná aktivní spolupráce s účetním oddělením na procesování fakturace a plateb, evidence a proplácení cestovních dokladů a nákladů pobočky, týdenní reporting.
Lo*********.o.
SALES ASSISTANT
2008 – 2011 3 roky a 6 měsíců
realizace prohlídek nemovitostí, vyhotovování smluv, daňová přiznání, příprava podkladů pro nábor nemovitosti, zajištění veškerých úředních záležitostí spojených s prodejem nemovitosti, kompletní správa inzertních a reklamních portálů, inzerce, aktivní oslovování potencionálních zájemců a zodpovědnost za každodenní chod kanceláře.
Kr*******tví
ASISTENT ODDĚLENÍ
2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců
roční stáž na odd. vymáhání pohledávek, komunikace s úřady, administrativní výpomoc.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
odborná zkouška - distribuce pojištění a zajištění, skupina III.
2023
kurz- time and stress management
2014
státní zkouška ze psaní na klávesnici a hospodářské korespondence
2006