Lenka V. 42 let , životopis 1138340
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní asistent Obchodní referent Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ - VHN Kraslice
VHN
1998 – 2001SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 6 měsíců
AT*********.o.
Referent, fakturant,účetní .....
2017 – dosud 8 let
Fakturace – evidence a vystavovaní faktur na základě přijaté objednávky, vydaného DL, zápočty Účtování - přijatých a vydaných faktur, interních dokladů Sklad – evidence skladu: příjemky a výdejky Vyřizování nabídek, poptávek, objednávky přijaté a vydané Kalkulace cen Výrobní příkazy Zajišťování balíkové a paletové přepravy-tuzemsko, zahraničí Evidence a zpracování stravenek Internetové bankovnictví – platební příkazy, úhrada závazků komunikace s Akcenta přehledy pohledávky a závazky Zajišťování expedice objednávek, termíny, vystavování DL Správa a evidence firemní pokladny Komunikace se zákazníky, dodavateli a partnery – telefonicky, e-mail Příprava podkladů pro mzdy Spolupráce s hlavní účetní, mzdovou účetní, personalistou, advokátní kanceláří, s celním deklarantem, výrobou Čtvrtletní výkazy pro EKOKOM Vystavování upomínek Běžná administrativa dle potřeb nadřízeného Datová schránka
Pe*********hod
Administrativní pracovník
2016 – 2016 6 měsíců
Administrativní pracovník – zpracovávání objednávek, fakturace, výstupní kontrola, tvorba dokladů pro přepravní společnosti zpracování bank
Lé*********.o.
Samostatná účetní
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
samostatná účetní - fakturant Provádění účetních operací a zápisů, zajišťování fakturace, účtování bankovních výpisů, Vedení skladu MTZ, zajištění objednávání materiálu, jeho následný výdej
Sv*********.o.
Učetní
2006 – 2010 4 roky a 6 měsíců
samostatná účetní - fakturant Provádění účetních operací a zápisů, zajišťování fakturace, pokladna (valuty, koruny), cestovní náhrady (tuzemské, zahraniční), zástup v nepřítomnosti celního deklaranta.
Ko*******.o.
Referent ekonomického oddeleni
2002 – 2006 4 roky a 6 měsíců
od 01.01.2005 - referent ekonomického oddělení od 01.04.2003 - mistr výroby od 01.01.2003 - dílenský plánovač, koordinace výroby od 20.06.2002 - administrativní pracovník
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
ABRAZačátečník
HeliosZkušený
Money S5Pokročilý
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Rekvalifikační kurz podvojného účetnictví s odbornou přípravou v jazyce německém
2002