Není foto: B. U.
ID 1442582

B. U.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední ekonomická škola obchodu a služeb

Obchod a služby

1986 – 1990SŠ s maturitou

Praxe 34 let a 7 měsíců

Ge*******.s.

Referent (Facility a správa budov, podpora prodejních míst)

červen 2019 – leden 2025 5 let a 8 měsíců

Správa a evidence majetku v SAP (vyřazení, zařazení, zakládání majetkových karet). Zajištění oprav, obměn a likvidace mobiliáře na obchodních místech. Vytváření kupních a darovacích smluv, jejich registrace v ERS a management procesu zpracování. Pravidelná inventarizace majetku. SAP REM změny polohové renty, podklady obsazenosti obchodních míst a RŘ. Zastupitelnost a spolupráce s Facility Managerem při rekonstrukcích obchodních míst, zajištění stěhování, spolupráce s IT odd., centrálním nákupem. Zpracování faktur, vytváření objednávek. Vedení osobních karet zaměstnanců, potvrzování výstupních listů. Revize elektrospotřebičů, koordinace s dodavatelem, kontrola, evidence. Přihlašování a odhlašování TV a rozhlasových přijímačů, vytváření účtenek k úhradě poplatků.

Če*******.s.

Asistentka projektového týmu v IT (oblast karet a platebního styku)

2014 – 2019 5 let a 6 měsíců

Administrativní podpora manažera a týmu (zápisy ze schůzek, management). Podpora při řešení personálně administrativních záležitostí (nové nástupy, přístupy, vybavení apod.). Spolupráce na tvorbě prezentací včetně získávání dat. Zajištění organizace testů a vývoje pro zahraniční dodavatele. Práce v interních systémech (JIRA, Redim …). Koordinace aktivit týmu (plán IT aktivit, release, teambuilding, …).

Ac*********.s.

Office assistant

2013 – 2013 6 měsíců

Komplexní administrativní podpora, příprava smluv a podkladů k obchodním schůzkám, příprava dokumentů k založení bankovních účtů klienta, komunikace s klientem. Práce s interními systémy, aktualizace databáze. Tvorba marketingových materiálů. Vedení diáře nadřízených, zabezpečení chodu kanceláře.

He*********.o.

Customer Project/Program Manager

2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců

Komunikace se zákazníkem, projektovými a programovými manažery. Řízení a vedení projektové dokumentace včetně její přípravy. Pomoc projektovému manažerovi s požadavky klienta. Organizace jednání a příprava materiálů, zápisy z jednání, distribuce.

He*********.o.

Project administrator

2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců

Administrativní úkoly související s projektem, dokumentace, archivace, zápisy z jednání, distribuce.

ED*******td.

Facility specialist

2008 – 2010 2 roky a 6 měsíců

Evidence a aktualizace dodavatelských a subdodavatelských smluv. Zpracování a aktualizace rozdělovníku vyúčtování nájemních ploch (Vortex). Technické zabezpečení chodu kanceláře včetně jejího vybavení. Zpracování, distribuce a archivace statistických dat. Zajištění organizace služebních cest včetně kompletního vyúčtování. Zabezpečení provozu služebních bytů. Odborné vedení podřízeného pracovníka. Komunikace v AJ.

ED*****Co.

Asistentka/Recepční

2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců

Podpora týmu, příprava konferencí, školení, archivace dat. Technické zabezpečení chodu kanceláře včetně jejího vybavení. Zabezpečení interpersonální komunikace – fax, telefon, mail, poštovní služby. Komunikace v AJ.

ED*********.o.

Asistentka/Recepční

1999 – 2006 7 let a 6 měsíců

Identické spektrum činností.

ED*********.o.

Asistentka

1998 – 1999 1 rok a 6 měsíců

Podpora teamu.

Sp*********rum

Asistentka vedoucího fitcentra

1997 – 1998 1 rok a 6 měsíců

Příprava materiálů pro účastníky vzdělávacích kurzů, distribuce, zajištění občerstvení. Trenér AE, fitness, barmanka.

Če*********.s.

Asistentka tajemníka společnosti

1994 – 1997 3 roky a 6 měsíců

Příprava a účast na zasedání orgánů společnosti, dozorčí rady, zápisy z jednání. Výdej zaměstnaneckých dividend. Rozesílání informací majitelům akcií. Příprava podkladů a distribuce výroční zprávy.

Ad*****lář

Recepční/Administrativní pracovnice

1992 – 1994 2 roky a 6 měsíců

Zajištění chodu kanceláře.

Pr*********car

Administrativní pracovnice

1990 – 1992 2 roky a 6 měsíců

Zpracování výpůjčních smluv a jejich měsíční vyúčtování.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

sport, cestování, kultura, četba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45