V. N. , životopis 1280903
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Fotograf Pracovník back office Pracovník reklamačního oddělení Referent Účetní Úředník Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá škola managementu a jazyků, spol. s.r.o.
Provoz a řízení kulturních subjektů
září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 7 měsíců
EL*********.o.
Specialista transakčních služeb
listopad 2021 – dosud 3 roky a 1 měsíc
Poskytování poradenství zákazníkům (telefon, email). Vkládání a kontrola objednávek a dokumentace v informačním systému. Evidence, kontrola a zpracování přijatých faktur, vystavování faktur (zálohové, končné, alokace, dobropisy, storna). Kontrola podkladů pro finanční oddělení, párování plateb (bankovní výpisy), příprava podkladů pro audity, dozorčí rady atp. Správa pohledávek. Správa zásob propagačních materiálů, úprava webových stránek. Příprava podkladů pro reporting.
Ca*****.o.
Referent zákaznického centra
listopad 2015 – říjen 2017 2 roky
Prodej pneumatik a protektorů zákazníkům, nákup pneumatik od dodavatelů, vyhledávání a neustálá asistence obchodním zástupcům, fakturace. Práce se skladovými položkami: zakládání, naskladnění, převedení (v systému XAL, Karat). Spolupráce se skladem i výrobou, vedení pokladny, obsluha EET.
Ra*****.s.
Fakturantka, Administrativní pracovnice
květen 2010 – říjen 2015 5 let a 6 měsíců
Kalkulace cen, reporty, vystavování faktur tuzemským i zahraničním klientům, tvorba reportů, komunikace se zákazníky, dispečery a dopravci, administrativní práce všeho druhu. V případě nutnosti - zástup zákaznického servisu - vytváření cenových nabídek, příjmání a zadávání objednávek do systému, komunikace s klienty.
Ra*********.s.
Obchodní asistentka / Vedoucí zákaznického servisu
březen 2007 – květen 2010 3 roky a 3 měsíce
Asistentka - Vyhledávání a kontaktování nových zákazníků. Sjednávání schůzek pro obchodního zástupce, administrativní práce. Tvorba ceníků a reportů. Starost o stávající klienty. Úzká spolupráce s dispečinkem a zákaznickým servisem. Vedoucí zákaznického servisu - starost o VIP klienty, administrativní činnost, reporty. Tvorba speciálních cenových nabídek.
K.*****.o.
Asistentka
září 2006 – únor 2007 6 měsíců
Zákaznický servis pro internetový obchod zabývající se spotřebiči všeho druhu. Pomoc zákazníkům při řešení problémů, prodej zboží přes internet. Řešení reklamací. Výdej zboží na pobočce.
TO*********.o.
Referent cestovního ruchu
květen 2006 – srpen 2006 4 měsíce
Prodej zájezdů jak na pobočce, tak na internetu. Zadávání objednávek do systému. Kontaktování klientů, nabídka výhodných zájezdů a pomoc při problémech na již probíhajícím zájezdu.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
ruštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
ERP a účetní software
KaratZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Profesionální portrétní fotografie s Vítem Mádrem
Certifikát o absolvování kurzu - Profesionální portrétní fotografie s Vítem Mádrem ze dne 21.10.2014 v Brně
2014
Osvědčení z Institutu INPRO, a.s.
Kurz "Komunikační dovednosti po telefonu" v rozsahu 16 vyučovacích hodin
2007