Karolína K. 32 let , životopis 1310002
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Česká Lípa + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Pokladní Pracovník call centra Prodavač Recepční v administrativě Referent Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie
Obchodní akademie
září 2007 – květen 2011SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 5 měsíců
CK*******.o.
Referent cestovní kanceláře
listopad 2017 – únor 2024 6 let a 4 měsíce
Přímý kontakt s klienty, tvoření nabídek na dovolené, komunikace s dodavateli a italskými agenturami, kompletace dokladů pro externí účetní, fakturace, správa financí v internetovém bankovnictví, sepisování cestovních smluv. Společnost také vlastní obchody s dárkovým zbožím Amadio, kde jsem mnohokrát zastupovala paní prodavačky a spravovala profil tohoto obchodu na sociálních sítích.
Ko*********.s.
Telefonní bankéř
leden 2016 – prosinec 2016 1 rok
Pomoc klientům, kteří se dovolali na informační linku, plánování schůzek bankéřům na pobočkách, prodej doplňkových služeb.
Fr*******imo
Vedoucí ovocného baru
prosinec 2014 – prosinec 2015 1 rok a 1 měsíc
Jako vedoucí pobočky jsem měla kromě obsluhy klientů na starosti také plánování směn, odvod tržeb a výběr nových zaměstnanců.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
italštinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení