Foto: Andrea P.
ID 1160158

Andrea P. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Kralupy nad Vltavou + 20 km ochota dojíždět Mapa Praha-Ďáblice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Střešovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Prosek + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Letňany + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Kobylisy + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Holešovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dolní Chabry + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Čimice + 5 km ochota dojíždět Mapa Neratovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Čakovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dejvice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Bubeneč + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Břevnov + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Letňany + 5 km ochota dojíždět Mapa Mělník + 1 km ochota dojíždět Mapa Polerady (okres Praha-východ) + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SEŠ

Ekonomické lyceum

září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 5 měsíců

*******řad

Referent bezpečnosti státu

září 2023 – dosud 1 rok a 5 měsíců

práce v oddělení OEŠP - znalost zákona 412/2005 Sb. - ověřování podmínek pro přístup k utajovaným informacím - administrativně technické práce a činnosti spojené s evidováním a oběhem dokumentů - evidenci a odesílání el. datových zpráv - držitel osvědčení pro stupeň utajení TAJNÉ

LA*********.o.

Manager Back Office

červen 2023 – srpen 2023 3 měsíce

vedení kanceláře Back Office - komunikace s dodavateli - příprava dokladů do účetní firmu - kontrola faktur - administrativa recepce - kontrola kancelářských potřeb - zajištění objednávek kancelářských potřeb a materiálu pro výrobu

SA*****.o.

Referent integrace

květen 2022 – květen 2023 1 rok a 1 měsíc

- zpracovávání smluv od zákazníku - zadávání nových zákazníků do systému, včetně zpracování požadavků uvedených na smlouvě - práce v systému SAP a ADVANTEX - kontrola faktur - spolupráce se zákaznickým servisem ohledně požadavků od zákazníků - spolupráce s obchodními zástupci a dotažení a rychlé zpracování požadavků od zákazníků

Úř*****ice

uchazeč o zaměstnání

březen 2022 – květen 2022 3 měsíce

- uchazeč o zaměstnání - aktivní hledání zaměstnání

BR********* CZ

Referent zákaznické linky e-shopu

leden 2022 – březen 2022 3 měsíce

- komunikace se zákazníky - odepisování na emailovou komunikaci - komunikace se zákazníky na e-shopu přes chat

Ca*********.s.

Asistentka

září 2020 – leden 2022 1 rok a 5 měsíců

- zadávání dat do systému - kontrola došlých plateb - příprava podkladů do účetní firmu - příprava podkladů pro personalistku - administrativní práce na recepci - asistentka jednatele a ředitele společnosti

3P*****.o.

Asistentka ředitele a projektová koordinátorka

duben 2014 – září 2020 6 let a 6 měsíců

- vedení chodu recepce - administrativní práce - vedení administrativy spojené s Konzultačním centrem - zajišťování veškerých služeb týkajících se chodu kanceláří - přijímání klientů a přijímání hovorů - správa vozového parku firmy (pojištění a servis) - podílení se na kompletaci podkladů na podávání VZ a VŘ - koordinace projektů, zajištění školení, workshopů, apod. - orientace v zákonech o veřejných zakázkách - příprava podkladů pro veřejné zakázky a výběrová řízení - komunikace s příslušnými státními a právními organizacemi v rámci projektů - práce v systému MS2014+, IS ESF, AKRIS

Ří*********ign

Asistentka a účetní

červen 2011 – duben 2014 2 roky a 11 měsíců

- administrativní činnost stavební firmy - vedení účetní evidence - správa vozového parku firmy (pojištění a servis) - poradenská činnost v oboru interiérový design - zpracování a korekce smluv se zákazníky a subdodavateli - reklamní a propagační činnost firmy

ZP*********dia

Vedoucí Call centra (zákaznická linka) a klientského servisu

březen 2009 – červen 2011 2 roky a 4 měsíce

- technické a personální zajištění provozu bezplatné zákaznické linky, Call centra a klientského servisu - vypracování projektu bezplatné zákaznické linky, včetně vytvoření IVR (strom volání) a Call centra pro zdravotní pojišťovnu a náboru nových zaměstnanců - vedení, motivace pracovníků Call centra, klientského servisu a pracovníků na klientských centrech (20 - 30 zaměstnanců) - školení pracovníků firem zajišťující pro zdravotní pojišťovnu nové pojištěnce - pravidelné vyhodnocování a zkvalitňování komunikace mezi pracovníky Call centra a pojištěnci - vedení administrativy spojené s provozem Call centra - komunikace mezi pojišťovnou a pojištěncem ve spolupráci s právním oddělením pojišťovny Média - komunikace s centrálním registrem pojištěnců - znalost zákonů týkajících se veřejného zdravotního pojištění - práce v systému OHIBO - personální plánování, nábor a zaškolení nových zaměstnanců - školení a rozvoj zaměstnanců

Wu*****man

Specialista Call centra

leden 2005 – únor 2009 4 roky a 2 měsíce

- kontaktování zákazníků Ford Motor Company - administrativní práce - daily reporty - práce v Power Pointu, Excelu, Wordu, Outlocku a Internetu

Ar*****.s.

Recepční, Asistentka office managerky

červenec 1998 – prosinec 2004 6 let a 6 měsíců

- zodpovědnost za přípravu dokladů pro účetní oddělení - příprava cestovních dokladů (letenky, ubytování) pro vyšší management - zajišťování víz pro zahraniční pracovníky - zajišťování veškerých služeb týkajících se chodu kanceláří - přijímání klientů a přijímání hovorů

Pr*******ení

oddělení kontroly pracovní neschopnosti

září 1993 – červen 1998 4 roky a 10 měsíců

- oddělení kontroly pracovní neschopnosti - zpravování veškeré agendy spojené s neschopenkami zaměstnanců a OSVČ - vyplňování formulářů výše uvedené administrativy - kontrola práce neschopných - znalost patřičných zákonů

Jazyky

angličtinazačátečník

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Lotus Notes, Acess, VebCad, Zoner Photo studio, tvorba webových stránek, IS ESFS, AKRIS, SAP, MS2014+, ADVANTEX, zákon 412/2005 Sb..

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Individuální kurz všeobecné němčiny

červenec 2015

Excel pokročilý

leden 2015

Zájmy

fotografování ([kontaktní údaj odstraněn] sport (plavání, jízda na kole a in-line bruslích, běh, jóga), čtení knih, poslech hudby, tvorba webových stránek, malování obrazů akrylovými a olejovými barvami.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45