Andrea P. 50 let , životopis 1160158
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Kralupy nad Vltavou + 20 km ochota dojíždět Mapa Praha-Ďáblice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Střešovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Prosek + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Letňany + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Kobylisy + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Holešovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dolní Chabry + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Čimice + 5 km ochota dojíždět Mapa Neratovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Čakovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dejvice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Bubeneč + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Břevnov + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Letňany + 5 km ochota dojíždět Mapa Mělník + 1 km ochota dojíždět Mapa Polerady (okres Praha-východ) + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka HR konzultant Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vedoucí / manažer teamu Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SEŠ
Ekonomické lyceum
září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou
Praxe 31 let a 5 měsíců
Ná*******řad
Referent bezpečnosti státu
září 2023 – dosud 1 rok a 5 měsíců
práce v oddělení OEŠP - znalost zákona 412/2005 Sb. - ověřování podmínek pro přístup k utajovaným informacím - administrativně technické práce a činnosti spojené s evidováním a oběhem dokumentů - evidenci a odesílání el. datových zpráv - držitel osvědčení pro stupeň utajení TAJNÉ
LA*********.o.
Manager Back Office
červen 2023 – srpen 2023 3 měsíce
vedení kanceláře Back Office - komunikace s dodavateli - příprava dokladů do účetní firmu - kontrola faktur - administrativa recepce - kontrola kancelářských potřeb - zajištění objednávek kancelářských potřeb a materiálu pro výrobu
SA*****.o.
Referent integrace
květen 2022 – květen 2023 1 rok a 1 měsíc
- zpracovávání smluv od zákazníku - zadávání nových zákazníků do systému, včetně zpracování požadavků uvedených na smlouvě - práce v systému SAP a ADVANTEX - kontrola faktur - spolupráce se zákaznickým servisem ohledně požadavků od zákazníků - spolupráce s obchodními zástupci a dotažení a rychlé zpracování požadavků od zákazníků
Úř*****ice
uchazeč o zaměstnání
březen 2022 – květen 2022 3 měsíce
- uchazeč o zaměstnání - aktivní hledání zaměstnání
BR********* CZ
Referent zákaznické linky e-shopu
leden 2022 – březen 2022 3 měsíce
- komunikace se zákazníky - odepisování na emailovou komunikaci - komunikace se zákazníky na e-shopu přes chat
Ca*********.s.
Asistentka
září 2020 – leden 2022 1 rok a 5 měsíců
- zadávání dat do systému - kontrola došlých plateb - příprava podkladů do účetní firmu - příprava podkladů pro personalistku - administrativní práce na recepci - asistentka jednatele a ředitele společnosti
3P*****.o.
Asistentka ředitele a projektová koordinátorka
duben 2014 – září 2020 6 let a 6 měsíců
- vedení chodu recepce - administrativní práce - vedení administrativy spojené s Konzultačním centrem - zajišťování veškerých služeb týkajících se chodu kanceláří - přijímání klientů a přijímání hovorů - správa vozového parku firmy (pojištění a servis) - podílení se na kompletaci podkladů na podávání VZ a VŘ - koordinace projektů, zajištění školení, workshopů, apod. - orientace v zákonech o veřejných zakázkách - příprava podkladů pro veřejné zakázky a výběrová řízení - komunikace s příslušnými státními a právními organizacemi v rámci projektů - práce v systému MS2014+, IS ESF, AKRIS
Ří*********ign
Asistentka a účetní
červen 2011 – duben 2014 2 roky a 11 měsíců
- administrativní činnost stavební firmy - vedení účetní evidence - správa vozového parku firmy (pojištění a servis) - poradenská činnost v oboru interiérový design - zpracování a korekce smluv se zákazníky a subdodavateli - reklamní a propagační činnost firmy
ZP*********dia
Vedoucí Call centra (zákaznická linka) a klientského servisu
březen 2009 – červen 2011 2 roky a 4 měsíce
- technické a personální zajištění provozu bezplatné zákaznické linky, Call centra a klientského servisu - vypracování projektu bezplatné zákaznické linky, včetně vytvoření IVR (strom volání) a Call centra pro zdravotní pojišťovnu a náboru nových zaměstnanců - vedení, motivace pracovníků Call centra, klientského servisu a pracovníků na klientských centrech (20 - 30 zaměstnanců) - školení pracovníků firem zajišťující pro zdravotní pojišťovnu nové pojištěnce - pravidelné vyhodnocování a zkvalitňování komunikace mezi pracovníky Call centra a pojištěnci - vedení administrativy spojené s provozem Call centra - komunikace mezi pojišťovnou a pojištěncem ve spolupráci s právním oddělením pojišťovny Média - komunikace s centrálním registrem pojištěnců - znalost zákonů týkajících se veřejného zdravotního pojištění - práce v systému OHIBO - personální plánování, nábor a zaškolení nových zaměstnanců - školení a rozvoj zaměstnanců
Wu*****man
Specialista Call centra
leden 2005 – únor 2009 4 roky a 2 měsíce
- kontaktování zákazníků Ford Motor Company - administrativní práce - daily reporty - práce v Power Pointu, Excelu, Wordu, Outlocku a Internetu
Ar*****.s.
Recepční, Asistentka office managerky
červenec 1998 – prosinec 2004 6 let a 6 měsíců
- zodpovědnost za přípravu dokladů pro účetní oddělení - příprava cestovních dokladů (letenky, ubytování) pro vyšší management - zajišťování víz pro zahraniční pracovníky - zajišťování veškerých služeb týkajících se chodu kanceláří - přijímání klientů a přijímání hovorů
Pr*******ení
oddělení kontroly pracovní neschopnosti
září 1993 – červen 1998 4 roky a 10 měsíců
- oddělení kontroly pracovní neschopnosti - zpravování veškeré agendy spojené s neschopenkami zaměstnanců a OSVČ - vyplňování formulářů výše uvedené administrativy - kontrola práce neschopných - znalost patřičných zákonů
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Lotus Notes, Acess, VebCad, Zoner Photo studio, tvorba webových stránek, IS ESFS, AKRIS, SAP, MS2014+, ADVANTEX, zákon 412/2005 Sb..
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Individuální kurz všeobecné němčiny
červenec 2015
Excel pokročilý
leden 2015