K. B. , životopis 1312481
Představa o práci
Kde hledám práci
Mladá Boleslav + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Nákupčí Office manager Pracovník back office Produkční Referent Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Masarykova univerzita v Brně, fakulta sociálních studií
sociologie + mezinárodní vztahy a evropská studia
2001 – 2006Bakalářské
1. soukromá pětiletá obchodní akademie
Obchodní akademie
1991 – 1996SŠ s maturitou
Praxe 27 let a 1 měsíc
Be*******.o.
referent back office/asistentka
září 2017 – dosud 7 let a 3 měsíce
* režijní nákupy zboží a služeb (kancelářských potřeb, kancelářské techniky a IT vybavení, reklamních předmětů, tiskovin a tiskových služeb, opakovaných i jednorázových školení, autopříslušenství a služeb autoservisů, letenek, ubytování, ochranných pracovních prostředků atd.), výběr dodavatelů, vystavení objednávek, zpracování došlých faktur, *zpracování výkazů práce externích spolupracovníků a následná fakturace *částečná personální agenda – inzerce volných míst na portálu Úřadu práce, problematika zaměstnávání cizinců, personální servery, distribuce OOPP apod. *operativní úkoly podle potřeby – zajištění STK firemních vozů, elektrorevizí, povolení k vstupu/vjezdu do Škoda Auto, víz pro cesty do zahraničí, drobné překlady a korektury textů
ma*****ená
-
listopad 2012 – srpen 2017 4 roky a 10 měsíců
-
PR*********.o.
referent projektů EU
červen 2005 – říjen 2012 7 let a 5 měsíců
*příprava účasti agentury ve veřejných soutěžích na překladatelské služby vyhlašovaných institucemi Evropské unie a českými i zahraničními státními institucemi (vyhledávání a testování nových překladatelů, příprava textu nabídky, příprava podkladů požadovaných institucemi EU, návrhy cen, komunikace se zástupci institucí, sledování a analýza výběrových řízení apod.) *administrativní a organizační práce v rámci oddělení překladů EU (zadávání textů k překladu, fakturace, vedení oddělení v době nepřítomnosti vedoucí apod.)
Ce*****.s.
pracovník marketingu
březen 2003 – březen 2005 2 roky a 1 měsíc
*návrh marketingového plánu (plánování médií zejm. tiskové inzerce, sledování nákladů) *zodpovědnost za obchodní tiskoviny - Katalog bydlení, obchodní prospekty, letáky atd. – zajištění textových a obrazových podkladů, koordinace s grafiky, korektury, komunikace s tiskárnou, příp. zajištění distribuce (spolupráce s distribučními firmami Mediaprint Kapa a PNS) *rozhlasové spoty (návrhy textu, výběr hudby, natočení – spolupráce se studiem)
Or*****.o.
Communication Coordinator
srpen 2001 – leden 2003 1 rok a 6 měsíců
*zodpovědnost za firemní tiskoviny (zajištění textových a obrazových podkladů, překlady z AJ, celkový vzhled, komunikace s grafickým studiem, korektury, komunikace s tiskárnou, komunikace s Artwork Dpt. ve Švédsku) *aktualizace internetových stránek Oriflame * zodpovědnost za reklamní předměty (výběr dodavatele, zadání zakázky, korektury) *složení výrobků (komunikace s pobočkou v Bruselu a Dublinu, překlad použití a složení na etikety výrobků)
pr*********our
asistentka, pracovnice cestovní kanceláře
srpen 1997 – červenec 2001 4 roky
krátkodobá zaměstnání jako asistentka zprostředkovaná pracovní agenturou ve společnostech Český Telecom, Wolf, Theiss a partneři, advokáti v.o.s., Nestlé Čokoládovny, Český mobil * asistentka ve společnosti pořádající školení v oblasti péče o zákazníka *pracovnice cestovní kanceláře v CK Relax tour
Jazyky
němčinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Kurzy
jazyková zkouška Certificate in Advanced English (2000), pomaturitní kurz angličtiny (1997), základní státní zkouška z německého jazyka (1996)
2000