Milena M. 36 let , životopis 954165
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Bankovní poradce Osobní bankéř Pracovník back office Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola hotelnictví a gastronomie Frenštát pod Radhoštěm
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
září 2003 – květen 2007SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 4 měsíce
ČE*****.s.
Referen pohledávek
únor 2023 – leden 2024 1 rok
Správa a zpracovávání podkladů pohledávek pro externí vymáhání. Písemná a telefonická komunikace s příslušnými orgány.
Mo*********ank
Telefonní specialista
leden 2022 – prosinec 2022 1 rok
Servisní linka pro podnikatele. Nabídka komerčních produktů.
Mo*********ank
Prodejce po telefonu / Telesales
září 2021 – prosinec 2021 4 měsíce
Nabídka komerčních produktů stávajícím i novým klientům
Pe*******.o.
Prodavač/pokladní
prosinec 2016 – prosinec 2021 5 let a 1 měsíc
Obsluha zákazníků na pokladně. Vychystávání zboží do regálů. Komunikace se zákazníky na prodejně. Příprava pečiva pro zákazníky. Práce s finanční hotovostí.
Ma*********lín
Číšník/servírka
březen 2015 – červen 2016 1 rok a 4 měsíce
Samostatná obsluha zákazníků v baru. Manipulace s finanční hotovostí.
St*****lín
Vedoucí organizační složky Jídelna pro důchodce
leden 2014 – červen 2016 2 roky a 6 měsíců
Řízení zaměstnanců jídelny, kontrola a zhodnocení jejich výkonu a kvality práce. Zpravování dílčích ekonomických rozborů, sledování vývojů nákladů a výdajů, návrhy patřičných opatření. Kontrola ekonomické sestavy a ročního vyúčtování. kontrola záruční doby potravin. Organizace celé jídelny, odpovědnost za přípravu jakostní stravy, důraz na dodržování všech hygienických předpisů a povinností s nimi spojenými. Příprava jídelních lístků s kuchařkami. Objednávání potravin, odpovědnost za správnou jakost přijímaných potravin i za správné skladování zboží. Vedení peněžního deníku, hospodaření s peněžní zálohou, počítání průměrných denních nákladů na stravu, sledování finančních limitů, vše zpracované na PC. Správa inventáře kuchyně, vedení skladových karet, měsíční uzávěrky karet. Fyzická a dokladová inventarizace skladů a zařízení, revize spotřebičů a zajištění potřebných oprav. Dále podle potřeby vypomáhá v kuchyni. Obsluha strávníků na jídelně, výpomoc při úklidu kuchyně. Prodej a správa stravenek.
St*****lín
Pomocná kuchařka
březen 2010 – prosinec 2013 3 roky a 10 měsíců
Pomocné práce v kuchyni. Čištění a připravování potravin. Obsluha mycího stoje, mytí bílého i černého nádobí. Každodenní úklid jídelny a příprava na další den. Úklid kuchyně a společných prostor.
ZL*****.o.
Číšník/servírka
listopad 2009 – březen 2010 5 měsíců
Samostatná obsluha zákazníků v restauraci. Manipulace s finanční hotovostí.
AM*****.o.
Číšník/servírka
listopad 2008 – říjen 2009 1 rok
Samostatná obsluha zákazníků v restauraci. Manipulace s finanční hotovostí.
Je*****íně
Pokladní
únor 2008 – srpen 2008 7 měsíců
Obsluha zákazníků na pokladně.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Manuál flotilníka
říjen 2022