Mgr. Daniela L. 53 let , životopis 1395228
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kamýk + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Andragogika
2014 – 2017Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Manažerská studia - řízení lidských zdrojů
2011 – 2013Bakalářské
Soukromá střední škola a základní škola (1. KŠPA) Praha s.r.o.
Ekonomika a podnikání (Podnikání)
2002 – 2004SŠ s maturitou
Střední odborné učiliště obchodní
Obchodní provoz
září 1987 – červen 1989Vyučení
Praxe 27 let
Ko*********.s.
ředitelka pobočky
2014 – 2024 10 let a 6 měsíců
zodpovědnost za bezproblémový chod pobočky a její nejen prodejní výsledky, zaškolení nových kolegů, veškerá administrativa spojená s touto pozicí, jednání s klienty, prodej produktů, absolvování potřebných školení a certifikací pro výkon této pozice
Ko*********.s.
Bankovní poradce
2008 – 2013 5 let a 6 měsíců
nastoupila jsem na pozici Bankovní poradce Standard, poté jsem přešla na pozici Bankovní poradce Affluent a nakonec Bankovní poradce Small business; jednání s klienty, prodej produktů a administrativa s tím spojená, práce s Daňovým přiznáním a Výkazy zisků a ztrát, zaškolování nových kolegů, absolvování školení a certifikací potřebných pro danou pozici, zástup ředitelky pobočky v její nepřítomnosti
Th*****.s.
Vedoucí / manažer prodejny
2003 – 2008 5 let a 6 měsíců
vedení a zajištění bezproblémového chodu provozovny, podklady pro mzdy a totéž, co zástupce provozovny (níže popsané)
Th*****.s.
Zástupce vedoucího provozovny
2002 – 2003 1 rok a 6 měsíců
komunikace se zákazníky a obchodními zástupci, transakce bezhotovostní a s finanční hotovostí, tvorba účetních dokladů, administrativa spojená s chodem provozovny, zaučování nových zaměstnanců
Be*********.s.
Zástupce vedoucího provozovny
1998 – 2001 3 roky a 6 měsíců
zajištění bezproblémového chodu provozovny a administrativa s tím spojená, transakce bezhotovostní i s financí hotovostí, jednání se zákazníky a obchodními zástupci
Be*********.s.
prodavačka
1995 – 1996 1 rok a 6 měsíců
prodej českých klenotů a hodinářských produktů různých i zahraničních výrobců, komunikace se zákazníky, transakce bezhotovostní i s finanční hotovostí, tvorba účetních dokladů
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
Chytrý telefon AndroidZačátečník
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Certifikace - Životní pojištění a neživotní pojištění podnikatelů (VIII.)
2020
Certifikace - Kapitálový trh I.
2019
Certifikace - Spotřebitelské úvěry jiné než na bydlení
2016
Certifikace - Spotřebitelské úvěry na bydlení
2016
Certifikace - Distribuce Penzijních produktů
2013