Foto: Bc. Jan R.
ID 730742

Bc. Jan R. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.

Mezinárodní teritoriální studium (Cestovní ruch)

2013 – srpen 2020Bakalářské

Střední odborná škola pro administrativu EU

Veřejnosprávní činnost (Právní administrativa)

2009 – 2013SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 3 měsíce

SP*********.o.

Ředitel pro Facility management | Director of Facility

únor 2023 – dosud 2 roky

Řídí a zodpovídá v plném rozsahu za výkon činností řízeného úseku. Řídí a koordinuje zabezpečení činností v oblasti správy majetku (vozový park, správa budov, nákup, prodej a využití pozemků) společnosti a smluvních partnerů s cílem účelného rozložení a využití zdrojů pro společnost. Řídí a koordinuje zpracování návrhů a implementaci interních metodik a předpisů v oblasti působnosti pro společnost a smluvní partnery v rámci platné legislativy s cílem optimalizace procesů správy majetku ve společnosti. Koordinuje a kontroluje tvorbu plánu CAPEX a OPEX. Odpovídá za efektivní využití finančních prostředků při správě majetku společnosti a smluvních partnerů, v oblasti pronájmů a dodavatelských služeb v oblasti působnosti s cílem dosažení maximální efektivnosti nákladů. Zajišťuje kontrolu dodržování nastavených mechanismů řízení správy majetku, divestic a administrativních procesů ve společnosti a u smluvních partnerů v rámci společnosti. Řídí a koordinuje komplexní činnost správy území v komerční zóně s cílem zabezpečit efektivní využívání území společnosti vč. koordinovaného umísťování staveb a objektů s ohledem na potřeby rozvoje chemického areálu. Zodpovídá za dodržování a naplňování ustanovení a požadavků právních a ostatních předpisů včetně vnitřních řídících, organizačních a technických norem k zajištění kvality, bezpečnosti, ochrany zdraví při práci, požární ochrany, ochrany životního prostředí a snižování energetické náročnosti v rozsahu své působnosti.

Ob*********ice

zastupitel obce

listopad 2015 – dosud 9 let a 3 měsíce

Odpovědnost a dodržování plánu rozvoje obce a hospodaření s obecním majetkem.

Sp*********.o.

Facilities Maintenance Manager

leden 2019 – leden 2023 4 roky a 1 měsíc

Správa, ochrana a údržba majetku, evidence majetku, kompletní zajišťování oprav a údržby, BOZP, vedení dokumentace ke správě budov, tvorba dílčího povodňového plánu, tvorba směrnic. Evidence služebních vozidel, jejich pronájem. Zodpovědnost za plán investic a jejich realizaci. Zpracování a kontrola nájemních smluv, příprava podkladů pro jednatele a právního zástupce, jednání s orgány veřejné správy. Vedení zaměstnanců. Práce se SAP, Lotus Notes. Zodpovědnost za opatření v oblasti BOZP a bezpečnostních auditů. Podpora vrcholového vedení společnosti, výpomoc s event managementem. Tvorba a aktualizace směrnic (Fleet, Facility, BOZP, …). Objednávky zařízení a kancelářského vybavení. Správa firemních mobilních telefonů (lokální smlouvy, přidělování a optimalizace nákladů, objednávání nového HW). Správa vozového parku: objednávky nových služebních vozidel, sledování konce leasingových podmínek, příprava smluv. Řízení dodavatelských služeb - úklid, poštovní služby, tiskárny atd. Vyjednávání, výběr dodavatelů a uzavírání nájemních smluv.

MA*********hou

vedoucí pracovní skupiny -senioři

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

Cílem je identifikovat problémy v regionu, zmapovat dostupnost a kvalitu sociálních služeb dle platného zákona o sociálních službách, vytvořit a zajistit optimální sítě směřující ke zlepšení kvality života občanů a k prevenci sociálního vyloučení. Projekt také umožní zvýšení komplexní informovanosti odpovídající potřebám cílových skupin, zapojení veřejnosti do dění v regionu a zejména vznik strategie, tj. efektivního nástroje pro podporu dostupných soc. služeb na místní úrovni. Pracovní skupiny jsou významným zdrojem informací pro Plán sociálních služeb, který je výstupem tohoto projektu.

Ob*********ice

místostarosta obce / zástupce starosty obce

prosinec 2015 – listopad 2018 3 roky

Administrativní činnost, práce s lidmi, komunikace s médii, PR, vedení obce, obecního úřadu a jejich zaměstnanců, sepisování smluv, komunikace s dodavateli a advokátní kanceláří, zadávání veřejných zakázek. Znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích. Vedení bezpečnostních složek a organizačních složek obce. Organizování kulturních a sociálních akcí, pracovních schůzek a meetingů. Pravidelná komunikace s orgány veřejné správy.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiZkušený

Programovací jazyky

Lotus Notes

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Projektové řízení - nástroje a techniky

Školení se zaměřením na základní techniky vedení projektové iniciativy a na fáze projektového cyklu. Účastník je schopen řídit středně velké projekty pomocí standardu PMBOK.

duben 2022

Vedoucí pracovní skupiny MAS Nad Prahou

Vedoucí pracovní skupiny Senioři v projektu Komunitní plánování sociálních služeb v MAS Nad Prahou. Podílení se na fungování skupiny, vedení pracovní skupiny, získávání informací a podkladů pro jednání pracovní skupiny a projekt KPSS, komunikace s cílovými skupinami a se členy pracovní skupiny, účast na jednání Koordinační skupiny.

2018

Kurz první pomoci

Absolvování kurzu první pomoci

2017

Pravomoc členů zastupitelstva a rady obce, trestní odpovědnost těchto členů – pohledem MV ČR

Základní uspořádání obecních orgánů, s jejich pravomocemi a zejména se vzájemnými vazbami (vzájemné interakce, možnost ukládat úkoly, kontrolní pravomoci apod.) a dále trestní odpovědnost těchto orgánů.

2017

Školení systému ASPI

Časová znění předpisů, vzájemné vztahy mezi předpisy navzájem i vůči judikatuře a literatuře (komentářům a výkladům).

2016

Zákon o zadávání veřejných zakázek

Seznámení se se zákonem o zadávání veřejných zakázek, vysvětlení hlavních pojmů, příprava zadávací dokumentace a průběh jednotlivých druhů řízení (vyjma soutěžního dialogu, koncese, soutěže o návrh a inovačního partnerství). Dále zaměří se na posouzení a hodnocení nabídek a ukončení zadávacího řízení.

2016

Vstupní vzdělávání úředníků územních samosprávných celků

Vstupní vzdělávání (Vzdělávací institut Středočeského kraje)

2016

The Cambridge Institute

2013

Certificate Eastbourne College

2010

Zájmy

Práce s lidmi, seniory, cestování, poznávání nových lidí, nových zvyků a nových míst, komunikace s lidmi, vedení týmu, plavání, fitness, procházky v přírodě, domácí mazlíčci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45