Bc. Jan R. 31 let , životopis 730742
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Facility Manager Generální ředitel Office manager Provozní ředitel / manažer Správce vozového parku Technický ředitel/manažer Tiskový mluvčí Vedoucí odboru / oddělení Výkonný ředitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Mezinárodní teritoriální studium (Cestovní ruch)
2013 – srpen 2020Bakalářské
Střední odborná škola pro administrativu EU
Veřejnosprávní činnost (Právní administrativa)
2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 3 měsíce
SP*********.o.
Ředitel pro Facility management | Director of Facility
únor 2023 – dosud 2 roky
Řídí a zodpovídá v plném rozsahu za výkon činností řízeného úseku. Řídí a koordinuje zabezpečení činností v oblasti správy majetku (vozový park, správa budov, nákup, prodej a využití pozemků) společnosti a smluvních partnerů s cílem účelného rozložení a využití zdrojů pro společnost. Řídí a koordinuje zpracování návrhů a implementaci interních metodik a předpisů v oblasti působnosti pro společnost a smluvní partnery v rámci platné legislativy s cílem optimalizace procesů správy majetku ve společnosti. Koordinuje a kontroluje tvorbu plánu CAPEX a OPEX. Odpovídá za efektivní využití finančních prostředků při správě majetku společnosti a smluvních partnerů, v oblasti pronájmů a dodavatelských služeb v oblasti působnosti s cílem dosažení maximální efektivnosti nákladů. Zajišťuje kontrolu dodržování nastavených mechanismů řízení správy majetku, divestic a administrativních procesů ve společnosti a u smluvních partnerů v rámci společnosti. Řídí a koordinuje komplexní činnost správy území v komerční zóně s cílem zabezpečit efektivní využívání území společnosti vč. koordinovaného umísťování staveb a objektů s ohledem na potřeby rozvoje chemického areálu. Zodpovídá za dodržování a naplňování ustanovení a požadavků právních a ostatních předpisů včetně vnitřních řídících, organizačních a technických norem k zajištění kvality, bezpečnosti, ochrany zdraví při práci, požární ochrany, ochrany životního prostředí a snižování energetické náročnosti v rozsahu své působnosti.
Ob*********ice
zastupitel obce
listopad 2015 – dosud 9 let a 3 měsíce
Odpovědnost a dodržování plánu rozvoje obce a hospodaření s obecním majetkem.
Sp*********.o.
Facilities Maintenance Manager
leden 2019 – leden 2023 4 roky a 1 měsíc
Správa, ochrana a údržba majetku, evidence majetku, kompletní zajišťování oprav a údržby, BOZP, vedení dokumentace ke správě budov, tvorba dílčího povodňového plánu, tvorba směrnic. Evidence služebních vozidel, jejich pronájem. Zodpovědnost za plán investic a jejich realizaci. Zpracování a kontrola nájemních smluv, příprava podkladů pro jednatele a právního zástupce, jednání s orgány veřejné správy. Vedení zaměstnanců. Práce se SAP, Lotus Notes. Zodpovědnost za opatření v oblasti BOZP a bezpečnostních auditů. Podpora vrcholového vedení společnosti, výpomoc s event managementem. Tvorba a aktualizace směrnic (Fleet, Facility, BOZP, …). Objednávky zařízení a kancelářského vybavení. Správa firemních mobilních telefonů (lokální smlouvy, přidělování a optimalizace nákladů, objednávání nového HW). Správa vozového parku: objednávky nových služebních vozidel, sledování konce leasingových podmínek, příprava smluv. Řízení dodavatelských služeb - úklid, poštovní služby, tiskárny atd. Vyjednávání, výběr dodavatelů a uzavírání nájemních smluv.
MA*********hou
vedoucí pracovní skupiny -senioři
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Cílem je identifikovat problémy v regionu, zmapovat dostupnost a kvalitu sociálních služeb dle platného zákona o sociálních službách, vytvořit a zajistit optimální sítě směřující ke zlepšení kvality života občanů a k prevenci sociálního vyloučení. Projekt také umožní zvýšení komplexní informovanosti odpovídající potřebám cílových skupin, zapojení veřejnosti do dění v regionu a zejména vznik strategie, tj. efektivního nástroje pro podporu dostupných soc. služeb na místní úrovni. Pracovní skupiny jsou významným zdrojem informací pro Plán sociálních služeb, který je výstupem tohoto projektu.
Ob*********ice
místostarosta obce / zástupce starosty obce
prosinec 2015 – listopad 2018 3 roky
Administrativní činnost, práce s lidmi, komunikace s médii, PR, vedení obce, obecního úřadu a jejich zaměstnanců, sepisování smluv, komunikace s dodavateli a advokátní kanceláří, zadávání veřejných zakázek. Znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích. Vedení bezpečnostních složek a organizačních složek obce. Organizování kulturních a sociálních akcí, pracovních schůzek a meetingů. Pravidelná komunikace s orgány veřejné správy.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
Programovací jazyky
Lotus Notes
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Projektové řízení - nástroje a techniky
Školení se zaměřením na základní techniky vedení projektové iniciativy a na fáze projektového cyklu. Účastník je schopen řídit středně velké projekty pomocí standardu PMBOK.
duben 2022
Vedoucí pracovní skupiny MAS Nad Prahou
Vedoucí pracovní skupiny Senioři v projektu Komunitní plánování sociálních služeb v MAS Nad Prahou. Podílení se na fungování skupiny, vedení pracovní skupiny, získávání informací a podkladů pro jednání pracovní skupiny a projekt KPSS, komunikace s cílovými skupinami a se členy pracovní skupiny, účast na jednání Koordinační skupiny.
2018
Kurz první pomoci
Absolvování kurzu první pomoci
2017
Pravomoc členů zastupitelstva a rady obce, trestní odpovědnost těchto členů – pohledem MV ČR
Základní uspořádání obecních orgánů, s jejich pravomocemi a zejména se vzájemnými vazbami (vzájemné interakce, možnost ukládat úkoly, kontrolní pravomoci apod.) a dále trestní odpovědnost těchto orgánů.
2017
Školení systému ASPI
Časová znění předpisů, vzájemné vztahy mezi předpisy navzájem i vůči judikatuře a literatuře (komentářům a výkladům).
2016
Zákon o zadávání veřejných zakázek
Seznámení se se zákonem o zadávání veřejných zakázek, vysvětlení hlavních pojmů, příprava zadávací dokumentace a průběh jednotlivých druhů řízení (vyjma soutěžního dialogu, koncese, soutěže o návrh a inovačního partnerství). Dále zaměří se na posouzení a hodnocení nabídek a ukončení zadávacího řízení.
2016
Vstupní vzdělávání úředníků územních samosprávných celků
Vstupní vzdělávání (Vzdělávací institut Středočeského kraje)
2016
The Cambridge Institute
2013
Certificate Eastbourne College
2010