Foto: Ladislav H., MBA
ID 1389171

Ladislav H., MBA 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Liberec + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

Cosmopolitan Institute of Education v Liberci

Manažerská psychologie

prosinec 2022 – prosinec 2024Vyšší odborné

Střední škola gastronomie a služeb, Liberec, Dvorská 447/29, příspěvková organizace

Podnikání

září 2007 – červen 2010SŠ s maturitou

Střední odborné učiliště a střední odborná škola obchodní v Jablonci nad Nisou

Obchodní asistent

září 2004 – červen 2007Vyučení

Praxe 14 let a 10 měsíců

XL*********utz

Ředitel obchodního domu, vedoucí prodeje, personalista

prosinec 2019 – dosud 5 let a 1 měsíc

Personalista: • nábor nových zaměstnanců • přihlášky na Úřad práce • zakládání nových zaměstnanců do systému • kontrola nástupních dokladů • BOZP a PO zajištění pro obchodní domy Vedoucí prodeje: • vedení týmu prodejců a vedoucích oddělení • úprava a změny na prodejní ploše • reklamace • inventury Ředitel obchodního domu: • optimalizace nákladů • vedení zaměstnanců (být vzorem) • rozvoj všech zaměstnanců a vedoucích • zajištění toku informací - marketing, organizace, logistika • aktivní řízení prodeje • nábor nových zaměstnanců, včetně řízení jejich adaptace • obrátkovost a marže jednotlivých prodejních skupin, podílet se na zvyšování • realizace marketingových plánů pravidelné pořádání porad, meetingů a setkání • motivace

Pa*******aha

Key Account Manager

březen 2019 – prosinec 2019 10 měsíců

• akvizice nových zákazníků • aktivní nabídka stálých produktů pivovaru • implementace nových produktů do gastro zařízení • vyřizování objednávek a reklamací • komunikace s distribuční sítí • zajištění marketingových potřeb provozoven • ambasador značky pro Prahu a střední Čechy

La*******fee

Store manager

srpen 2018 – únor 2019 7 měsíců

• příprava kávy a nápojů • kontrola dodržování základních standardů společnosti • objednávání a příjem zboží dle pravidel FIFO • plánování docházky a vedení evidence • měsíční uzávěrky • komunikace s centrálou společnosti • vedení více kaváren

Ki*******.o.

Vedoucí administrativy a zákaznického servisu

květen 2011 – červenec 2018 7 let a 3 měsíce

• kompletní zajištění administrativních úkonů spojené s prodejem a fakturací obchodního domu • vyřizování reklamací • obsluha pokladen, pokladní dozor • příprava podkladů pro účetní oddělení • vedení týmu (10 zaměstnanců) • zpracování personálních podkladů (docházka, výkaz práce, nábor a adaptace nových zaměstnanců)

PC*********.o.

Referent skladu a skladového hospodářství

březen 2010 – duben 2011 1 rok a 2 měsíce

• příjem a výdej zboží • potvrzování faktur • skladová evidence • organizace skladu

Jazyky

angličtinazačátečník

němčinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Leadership akademie

Kurz stylu vedení lidí, kdy jeden člověk udává směr, vize či cíle a ostatní jej přirozeně následují.

leden 2020

Zájmy

Běh, běžky, fitness, čtení, psaní, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45