Ladislav H., MBA 35 let , životopis 1389171
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Regionální obchodní manažer Ředitel / manažer nákupu Trenér obchodních dovedností Vedoucí / manažer prodejny
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Cosmopolitan Institute of Education v Liberci
Manažerská psychologie
prosinec 2022 – prosinec 2024Vyšší odborné
Střední škola gastronomie a služeb, Liberec, Dvorská 447/29, příspěvková organizace
Podnikání
září 2007 – červen 2010SŠ s maturitou
Střední odborné učiliště a střední odborná škola obchodní v Jablonci nad Nisou
Obchodní asistent
září 2004 – červen 2007Vyučení
Praxe 14 let a 10 měsíců
XL*********utz
Ředitel obchodního domu, vedoucí prodeje, personalista
prosinec 2019 – dosud 5 let a 1 měsíc
Personalista: • nábor nových zaměstnanců • přihlášky na Úřad práce • zakládání nových zaměstnanců do systému • kontrola nástupních dokladů • BOZP a PO zajištění pro obchodní domy Vedoucí prodeje: • vedení týmu prodejců a vedoucích oddělení • úprava a změny na prodejní ploše • reklamace • inventury Ředitel obchodního domu: • optimalizace nákladů • vedení zaměstnanců (být vzorem) • rozvoj všech zaměstnanců a vedoucích • zajištění toku informací - marketing, organizace, logistika • aktivní řízení prodeje • nábor nových zaměstnanců, včetně řízení jejich adaptace • obrátkovost a marže jednotlivých prodejních skupin, podílet se na zvyšování • realizace marketingových plánů pravidelné pořádání porad, meetingů a setkání • motivace
Pa*******aha
Key Account Manager
březen 2019 – prosinec 2019 10 měsíců
• akvizice nových zákazníků • aktivní nabídka stálých produktů pivovaru • implementace nových produktů do gastro zařízení • vyřizování objednávek a reklamací • komunikace s distribuční sítí • zajištění marketingových potřeb provozoven • ambasador značky pro Prahu a střední Čechy
La*******fee
Store manager
srpen 2018 – únor 2019 7 měsíců
• příprava kávy a nápojů • kontrola dodržování základních standardů společnosti • objednávání a příjem zboží dle pravidel FIFO • plánování docházky a vedení evidence • měsíční uzávěrky • komunikace s centrálou společnosti • vedení více kaváren
Ki*******.o.
Vedoucí administrativy a zákaznického servisu
květen 2011 – červenec 2018 7 let a 3 měsíce
• kompletní zajištění administrativních úkonů spojené s prodejem a fakturací obchodního domu • vyřizování reklamací • obsluha pokladen, pokladní dozor • příprava podkladů pro účetní oddělení • vedení týmu (10 zaměstnanců) • zpracování personálních podkladů (docházka, výkaz práce, nábor a adaptace nových zaměstnanců)
PC*********.o.
Referent skladu a skladového hospodářství
březen 2010 – duben 2011 1 rok a 2 měsíce
• příjem a výdej zboží • potvrzování faktur • skladová evidence • organizace skladu
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Leadership akademie
Kurz stylu vedení lidí, kdy jeden člověk udává směr, vize či cíle a ostatní jej přirozeně následují.
leden 2020