![Foto: Bc. Šimon J. Foto: Bc. Šimon J.](/data/fotografie/619750-a-b6129d283b57acd438638505b888c660.png)
Bc. Šimon J. 50 let , životopis 619750
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Benátky nad Jizerou + 30 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Běchovice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Country Director / Manager Generální ředitel Jednatel Manažer partnerského prodeje Manažer prodejního teamu Obchodní ředitel/manažer Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer hotelu Ředitel / manažer kvality Výkonný ředitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
University College Prague
Ekonomika a management, strategické, procesní a finanční řízení, digitální marketing (nedokončena dipl. práce)
2018 – 2020Vysokoškolské
Institute of Hospitality Management
Management, ekonomika, mezinárodní obchod, marketing, komunikace, personalistika, psychologie
2015 – 2018Bakalářské
Střední hotelová škola, Podskalská 10, Praha 2
Hotelnictví (Gastronomie a hotelový management)
1989 – 1993SŠ s maturitou
Praxe 31 let a 1 měsíc
AU*********ing
CEO, ředitel
březen 2021 – říjen 2024 3 roky a 8 měsíců
Odpovědnost za vybudování, rozjezd a stabilizaci společnosti (z nuly na obrat 400 mio. CZK/rok). Nastavení systému řízení kvality a HR procesů. Podpora při zavádění certifikace TISAX a ISO. Vedení týmu 15 THP zaměstnanců a 500+ přidělených zaměstnanců k uživateli. Strategické, taktické a operativní řízení provozní a obchodní činnosti po celé ČR. E-commerce, CMS – správa webu a sociálních sítí, digitální marketing, B2B, B2C. Analytika, controlling, příprava rozpočtu, strategického, taktického, marketingového a obchodního plánu. Reporting a odpovědnost za plnění cílů. Tvorba, aktualizace a implementace interních HR procesů. Nastavení KPIs, KAIZEN - postupy při zlepšování procesů ve firmě a KANBAN - s cílem zefektivnit správu projektů, úkolů, ale i operativních, strategických, či brainstormingových plánů. Pravidelný reporting vedení skupiny a holdingu (Business review, P&L report, Sales and Sourcing Committee, 2W reporting). Vedení personální agendy. Zavedení částečné digitalizace procesů. Hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců. CRM. Nábor zaměstnanců z třetích zemí z programu kvalifikovaný zaměstnanec.
Lá*******ady
Provozní ředitel / manažer
září 2020 – únor 2021 6 měsíců
Cílem bylo zajistit efektivní fungování hotelu, maximalizovat výnosy, udržet vysokou úroveň služeb a spokojenost hostů, optimalizovat náklady a zefektivnit interní procesy. Vedení a týmová práce – vedení, motivace a rozvoj zaměstnanců. Organizace, řízení procesů a analyticka – optimalizace provozu a efektivní řízení provozu. Revenue management a finanční řízení – optimalizace výnosů a řízení nákladů. Komunikační dovednosti – jednání s klienty, dodavateli, vedením a partnery. Řešení krizových situací – schopnost rychle a efektivně reagovat na vzniklé problémy. Znalost hotelových systémů a IT – práce s PMS (Property Management System),
Sw*******ent
Ředitel / manažer hotelu
červenec 2019 – červen 2020 1 rok
Bellevue Hotel Český Krumlov. Ředitel Bellevue Hotelu Český Krumlov (4 and 5 star segment). Taktické a operativní řízení provozní a obchodní činnosti, E-commerce, CMS – správa webu a sociálních sítí, Revenue Management, B2B, B2C. Banketing a Event Management, příprava rozpočtu a strategického plánu. Odpovědnost za plnění cílů, tvorba, aktualizace a implementace interních HR procesů. Pravidelný reporting vedení společnosti. Vedení personální agendy, hodnocení, motivace rozvoj a odměňování zaměstnanců. Správa CRM.
Ko*********ior
Ředitel
listopad 2014 – prosinec 2018 4 roky a 2 měsíce
Strategické řízení hotelu: stanovení dlouhodobé vize a strategie hotelu. Sledování tržních trendů a konkurence, přizpůsobení produktu a služeb, zajištění souladu s firemními standardy, brandem a strategickými cíli hotelu. Finanční řízení a správa výnosů: odpovědnost za celkový finanční výkon hotelu (ziskovost, EBITDA, RevPAR, ADR, GOPPAR). Sestavení a kontrola rozpočtu a předpovědí , optimalizace nákladů. Plánování investic, dohled nad cenovou strategií a výnosovým managementem. Řízení provozu hotelu: dohled nad všemi hotelovými odděleními (ubytování, F&B, house. Řízení operativních procesů, Implementace nových technologií, systémů a procesů pro zvýšení kvality a efektivity. Kontrola dodržování hygieny. Vedení a řízení zaměstnanců: vedení a motivace celého hotelového týmu, nábor, tvorba firemní kultury a podpora pozitivního pracovního prostředí. Nastavení a vyhodnocení výkonnostních KPI zaměstnanců. Obchodní a marketingová strategie: řízení obchodního oddělení a vytváření strategií pro zvýšení příjmů. Zajištění optimální marketingové strategie (online a offline reklama, PR, sociální sítě). Dohled nad MICE & event managementem (kongresy, firemní akce). Rozvoj spolupráce s klíčovými partnery a cestovními kancelářemi. Kvalita služeb a zákaznická spokojenost: nastavení a kontrola standardů služeb v hotelu. Pravidelná kontrola zákaznické zpětné vazby a implementace opatření. Řízení CRM strategie pro budování vztahů se zákazníky a zvýšení loajality. Reakce na recenze hostů a práce s reputací hotelu (TripAdvisor, Google, Booking.com).
St*******.i.
Cluster - Obchodní ředitel
duben 2013 – říjen 2014 1 rok a 7 měsíců
Tvorba obchodní strategie, řízení týmu obchodníků, reporting. Vyhledávání, přípravy, organizace a řízení prestižních tuzemských a mezinárodních akcí pro ústavy Akademie věd ČR, organizační podpora delegací a servis pro významné návštěvy a akce s účastí na mezinárodních veletrzích a konferencích či jiných důležitých setkáních. Strategické řízení prodeje a řízení výnosů: vytváření a implementace obchodní strategie s cílem zvýšit obsazenost, analýza tržních trendů a konkurenčního prostředí, spolupráce s výnosovým managementem na tvorbě cenové politiky, optimalizace distribuce prostřednictvím OTA (Booking, Expedia, HRS) a přímých rezervací. Aktivní akvizice a rozvoj obchodních vztahů: vyhledávání nových B2B partnerů (korporátní klientela, cestovní agentura, eventové agentury, správa a rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky a VIP klientelou, účast na obchodních jednáních, veletrzích a networkingových akcích. Řízení marketingu a brandingu: plánování a realizace marketingových kampaní (offline i online), správa webových stránek, PPC kampaní, SEO optimalizace a sociálních sítí, PR aktivity – komunikace s médii, tvorba tiskových zpráv, influencer. Řízení MICE & event managementu: rozvoj MICE segmentu – organizace konferencí, firemních akcí, svateb, spolupráce s eventovými agenturami a firemními klienty, tvorba balíčků služeb pro podnikatelský segment, pobídky a skupinové rezervace. Správa věrnostních programů a zákaznického servisu: Implementace a správa věrnostních programů, řízení CRM systému a personalizace, zlepšování zákaznických zkušeností a práce s recenzemi hostů. Finanční řízení a reporting: nastavení obchodních cílů a KPI, pravidelná analýza výkonu, plánování a kontrola marketingového rozpočtu a návratnosti investic (ROI).
Zá************
Obchodní ředitel
květen 2010 – březen 2013 2 roky a 11 měsíců
• Vedení týmu 7 obchodních manažerů. • Řízení a rozvoj obchodní strategie a s tím souvisejících politik. • Prodejní postupy vycházející ze strategie společnosti. • Celková obměna klientely - v roce 2011 zvýšení obratu o 96%. • Dohled nad čerpáním rozpočtu a dalších finančních zdrojů. • Monitoring konkurenčních nabídek, sledování trendů v oblasti prodeje, vyhodnocení postavení na trhu v porovnání s jinými hotely. • Kontrolní mechanismy, reporting. • Práce se sociálními sítěmi - marketingový nástroj. • Reklama, marketing, propagace, image, budování značky. • ČSN ISO 9001:2009 • V roce 2012 pro KCL - Národní ceny kvality, Úspěšná firma. • Online booking engines.
Ho*********sko
F&B Manager, zástupce ředitele
listopad 2008 – duben 2010 1 rok a 6 měsíců
Odpovědnost za vedení úseku.
CP**********
F&B Manager
červen 2008 – říjen 2008 5 měsíců
Odpovědnost a organizace práce 75 zaměstnanců na gastronomickém úseku hotelu. Přímá spolupráce s Konferenčním, obchodním a rezervačním oddělením. Plnění krátkodobých cílů, tvorba akčního plánu. Tvorba kontrolních mechanismů a jejich aplikace v praxi. ypracování standardů provozu, motivačního programu pro zaměstnance. Banketové mapy. Systém: Micros.
Je*****any
CEO
březen 2002 – květen 2008 6 let a 3 měsíce
Řízení společnosti se 120 zaměstnanci, která se specializovala na cateringové služby, výrobu a dodávku závodního stravování pro Logistický park D8. Vítěz soutěže na outsourcované služy pro gastro provoz Hotelu Duo Praha v letech 2002 - 2005. Partner Czechtourism při veletrzích cestovního ruchu v Lipsku, Londýně, Poznani, Utrechtu. Organizace mezinárodního Summit pro Ministerstvo místního rozvoje v Monte Carlo. Expanze na trh s pekařskými produkty a exkluzivními cukrářskými výrobky pro luxusní pražské hotely a kavárny. V roce 2003 vítěz soutěže – dodavatel pro O2 Arénu.
Bo********
Asistent F&B manažera
duben 2001 – únor 2002 11 měsíců
Koordinace akcí, spolupráce s konferenčním oddělením, spoluodpovědnost za chod 7 restaurací s mezinárodní a českou kuchyní. Dále za hospodárnost provozu a za celkové plnění plánu jednotlivých středisek. Sledování obsazenosti, vytíženosti a další.
Ho********
Vedoucí provozu hotelu
únor 1998 – březen 2001 3 roky a 2 měsíce
Řízení hotelu s kapacitou 50 pokojů. Spolupráce při tvorbě obchodního plánu a marketingové strategie, prodej ubytovací kapacity, správa rezervačního systému, vedení restaurace.
Ho**********
Číšník, vrchní číšník
1994 – 1996 2 roky a 6 měsíců
Obsluha hotelových hostů, odpovědnost za správné zúčtování s hostem.
Ho********
Recepční v cestovním ruchu
1992 – 1993 1 rok a 6 měsíců
Check in, check out hostů, zpracování rezervací, noční audit, spolupráce s obchodním oddělením, sales calls, concierge, administrativa.
Ho**********
Číšník, Restaurace Zlatá Praha
1991 – 1992 1 rok a 6 měsíců
Fine dining. Francouzský systém obsluhy.
Jazyky
francouzštinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
C - nákladní auta
T - traktory
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
CanvaPokročilý
Programovací jazyky
(X)HTML, CSS
PHP
JavaScript
Flash / ActionScript
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaPokročilý
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingPokročilý
Google AdsPokročilý
Google AnalyticsPokročilý
Google search consolePokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
SEO, linkbuildingPokročilý
SklikPokročilý
Střih videaPokročilý
WordPress / CMSPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
IFS – informační systém, HELIOS, Orion & STROM HR system, HRCM/HORES accounting, FOOD 500 registration and cash system, Micros Fidelio, Gastro Easy, Septim, BBM (Verso, iFIS), docházkový systém Anet, PMS – Fidelio, Hoteltime, podkladní systém Micros, Vento, účetní systém Vario, TrustYou, MyStay.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Multitasking, Lean Management (KAIZEN, KANBAN), strategické myšlení, řešení konfliktů, optimalizace procesů, organizační schopnosti. Mým cílem je pokračovat ve vytváření úspěšného a angažovaného pracovního prostředí a z hospitality managementu přinést inovativní metody řízení výroby, digitalizace a moderní technologie.
Kurzy
Leadership management
Inovativní myšlení, hledání příležitostí, vedení lidí, řízení procesů a změn ve firmách
červen 2022
Řízení obchodního případu
Analýza zákazníka, příprava, nákupní procesy, práce se CRM, argumentace, uzavření obchodu
září 2021
Vyjednávání
Vyjednávání, příprava, průběh, vedení rozhovoru, argumentace, taktiky, vyhodnocení
červen 2021
Online marketing
Recruitment na sociálních sítích
květen 2021
UNI Consulting - Značení alergenů
2014
Management vědy
Roční manažerský kurz zaměřený na Hard & Soft Skills.
2010