Foto: Bc. Šimon J.
ID 619750

Bc. Šimon J. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

University College Prague

Ekonomika a management, strategické, procesní a finanční řízení, digitální marketing (nedokončena dipl. práce)

2018 – 2020Vysokoškolské

Institute of Hospitality Management

Management, ekonomika, mezinárodní obchod, marketing, komunikace, personalistika, psychologie

2015 – 2018Bakalářské

Střední hotelová škola, Podskalská 10, Praha 2

Hotelnictví (Gastronomie a hotelový management)

1989 – 1993SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 1 měsíc

AU*********ing

CEO, ředitel

březen 2021 – říjen 2024 3 roky a 8 měsíců

Odpovědnost za vybudování, rozjezd a stabilizaci společnosti (z nuly na obrat 400 mio. CZK/rok). Nastavení systému řízení kvality a HR procesů. Podpora při zavádění certifikace TISAX a ISO. Vedení týmu 15 THP zaměstnanců a 500+ přidělených zaměstnanců k uživateli. Strategické, taktické a operativní řízení provozní a obchodní činnosti po celé ČR. E-commerce, CMS – správa webu a sociálních sítí, digitální marketing, B2B, B2C. Analytika, controlling, příprava rozpočtu, strategického, taktického, marketingového a obchodního plánu. Reporting a odpovědnost za plnění cílů. Tvorba, aktualizace a implementace interních HR procesů. Nastavení KPIs, KAIZEN - postupy při zlepšování procesů ve firmě a KANBAN - s cílem zefektivnit správu projektů, úkolů, ale i operativních, strategických, či brainstormingových plánů. Pravidelný reporting vedení skupiny a holdingu (Business review, P&L report, Sales and Sourcing Committee, 2W reporting). Vedení personální agendy. Zavedení částečné digitalizace procesů. Hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců. CRM. Nábor zaměstnanců z třetích zemí z programu kvalifikovaný zaměstnanec.

*******ady

Provozní ředitel / manažer

září 2020 – únor 2021 6 měsíců

Cílem bylo zajistit efektivní fungování hotelu, maximalizovat výnosy, udržet vysokou úroveň služeb a spokojenost hostů, optimalizovat náklady a zefektivnit interní procesy. Vedení a týmová práce – vedení, motivace a rozvoj zaměstnanců. Organizace, řízení procesů a analyticka – optimalizace provozu a efektivní řízení provozu. Revenue management a finanční řízení – optimalizace výnosů a řízení nákladů. Komunikační dovednosti – jednání s klienty, dodavateli, vedením a partnery. Řešení krizových situací – schopnost rychle a efektivně reagovat na vzniklé problémy. Znalost hotelových systémů a IT – práce s PMS (Property Management System),

Sw*******ent

Ředitel / manažer hotelu

červenec 2019 – červen 2020 1 rok

Bellevue Hotel Český Krumlov. Ředitel Bellevue Hotelu Český Krumlov (4 and 5 star segment). Taktické a operativní řízení provozní a obchodní činnosti, E-commerce, CMS – správa webu a sociálních sítí, Revenue Management, B2B, B2C. Banketing a Event Management, příprava rozpočtu a strategického plánu. Odpovědnost za plnění cílů, tvorba, aktualizace a implementace interních HR procesů. Pravidelný reporting vedení společnosti. Vedení personální agendy, hodnocení, motivace rozvoj a odměňování zaměstnanců. Správa CRM.

Ko*********ior

Ředitel

listopad 2014 – prosinec 2018 4 roky a 2 měsíce

Strategické řízení hotelu: stanovení dlouhodobé vize a strategie hotelu. Sledování tržních trendů a konkurence, přizpůsobení produktu a služeb, zajištění souladu s firemními standardy, brandem a strategickými cíli hotelu. Finanční řízení a správa výnosů: odpovědnost za celkový finanční výkon hotelu (ziskovost, EBITDA, RevPAR, ADR, GOPPAR). Sestavení a kontrola rozpočtu a předpovědí , optimalizace nákladů. Plánování investic, dohled nad cenovou strategií a výnosovým managementem. Řízení provozu hotelu: dohled nad všemi hotelovými odděleními (ubytování, F&B, house. Řízení operativních procesů, Implementace nových technologií, systémů a procesů pro zvýšení kvality a efektivity. Kontrola dodržování hygieny. Vedení a řízení zaměstnanců: vedení a motivace celého hotelového týmu, nábor, tvorba firemní kultury a podpora pozitivního pracovního prostředí. Nastavení a vyhodnocení výkonnostních KPI zaměstnanců. Obchodní a marketingová strategie: řízení obchodního oddělení a vytváření strategií pro zvýšení příjmů. Zajištění optimální marketingové strategie (online a offline reklama, PR, sociální sítě). Dohled nad MICE & event managementem (kongresy, firemní akce). Rozvoj spolupráce s klíčovými partnery a cestovními kancelářemi. Kvalita služeb a zákaznická spokojenost: nastavení a kontrola standardů služeb v hotelu. Pravidelná kontrola zákaznické zpětné vazby a implementace opatření. Řízení CRM strategie pro budování vztahů se zákazníky a zvýšení loajality. Reakce na recenze hostů a práce s reputací hotelu (TripAdvisor, Google, Booking.com).

St*******.i.

Cluster - Obchodní ředitel

duben 2013 – říjen 2014 1 rok a 7 měsíců

Tvorba obchodní strategie, řízení týmu obchodníků, reporting. Vyhledávání, přípravy, organizace a řízení prestižních tuzemských a mezinárodních akcí pro ústavy Akademie věd ČR, organizační podpora delegací a servis pro významné návštěvy a akce s účastí na mezinárodních veletrzích a konferencích či jiných důležitých setkáních. Strategické řízení prodeje a řízení výnosů: vytváření a implementace obchodní strategie s cílem zvýšit obsazenost, analýza tržních trendů a konkurenčního prostředí, spolupráce s výnosovým managementem na tvorbě cenové politiky, optimalizace distribuce prostřednictvím OTA (Booking, Expedia, HRS) a přímých rezervací. Aktivní akvizice a rozvoj obchodních vztahů: vyhledávání nových B2B partnerů (korporátní klientela, cestovní agentura, eventové agentury, správa a rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky a VIP klientelou, účast na obchodních jednáních, veletrzích a networkingových akcích. Řízení marketingu a brandingu: plánování a realizace marketingových kampaní (offline i online), správa webových stránek, PPC kampaní, SEO optimalizace a sociálních sítí, PR aktivity – komunikace s médii, tvorba tiskových zpráv, influencer. Řízení MICE & event managementu: rozvoj MICE segmentu – organizace konferencí, firemních akcí, svateb, spolupráce s eventovými agenturami a firemními klienty, tvorba balíčků služeb pro podnikatelský segment, pobídky a skupinové rezervace. Správa věrnostních programů a zákaznického servisu: Implementace a správa věrnostních programů, řízení CRM systému a personalizace, zlepšování zákaznických zkušeností a práce s recenzemi hostů. Finanční řízení a reporting: nastavení obchodních cílů a KPI, pravidelná analýza výkonu, plánování a kontrola marketingového rozpočtu a návratnosti investic (ROI).

************

Obchodní ředitel

květen 2010 – březen 2013 2 roky a 11 měsíců

• Vedení týmu 7 obchodních manažerů. • Řízení a rozvoj obchodní strategie a s tím souvisejících politik. • Prodejní postupy vycházející ze strategie společnosti. • Celková obměna klientely - v roce 2011 zvýšení obratu o 96%. • Dohled nad čerpáním rozpočtu a dalších finančních zdrojů. • Monitoring konkurenčních nabídek, sledování trendů v oblasti prodeje, vyhodnocení postavení na trhu v porovnání s jinými hotely. • Kontrolní mechanismy, reporting. • Práce se sociálními sítěmi - marketingový nástroj. • Reklama, marketing, propagace, image, budování značky. • ČSN ISO 9001:2009 • V roce 2012 pro KCL - Národní ceny kvality, Úspěšná firma. • Online booking engines.

Ho*********sko

F&B Manager, zástupce ředitele

listopad 2008 – duben 2010 1 rok a 6 měsíců

Odpovědnost za vedení úseku.

CP**********

F&B Manager

červen 2008 – říjen 2008 5 měsíců

Odpovědnost a organizace práce 75 zaměstnanců na gastronomickém úseku hotelu. Přímá spolupráce s Konferenčním, obchodním a rezervačním oddělením. Plnění krátkodobých cílů, tvorba akčního plánu. Tvorba kontrolních mechanismů a jejich aplikace v praxi. ypracování standardů provozu, motivačního programu pro zaměstnance. Banketové mapy. Systém: Micros.

Je*****any

CEO

březen 2002 – květen 2008 6 let a 3 měsíce

Řízení společnosti se 120 zaměstnanci, která se specializovala na cateringové služby, výrobu a dodávku závodního stravování pro Logistický park D8. Vítěz soutěže na outsourcované služy pro gastro provoz Hotelu Duo Praha v letech 2002 - 2005. Partner Czechtourism při veletrzích cestovního ruchu v Lipsku, Londýně, Poznani, Utrechtu. Organizace mezinárodního Summit pro Ministerstvo místního rozvoje v Monte Carlo. Expanze na trh s pekařskými produkty a exkluzivními cukrářskými výrobky pro luxusní pražské hotely a kavárny. V roce 2003 vítěz soutěže – dodavatel pro O2 Arénu.

Bo********

Asistent F&B manažera

duben 2001 – únor 2002 11 měsíců

Koordinace akcí, spolupráce s konferenčním oddělením, spoluodpovědnost za chod 7 restaurací s mezinárodní a českou kuchyní. Dále za hospodárnost provozu a za celkové plnění plánu jednotlivých středisek. Sledování obsazenosti, vytíženosti a další.

Ho********

Vedoucí provozu hotelu

únor 1998 – březen 2001 3 roky a 2 měsíce

Řízení hotelu s kapacitou 50 pokojů. Spolupráce při tvorbě obchodního plánu a marketingové strategie, prodej ubytovací kapacity, správa rezervačního systému, vedení restaurace.

Ho**********

Číšník, vrchní číšník

1994 – 1996 2 roky a 6 měsíců

Obsluha hotelových hostů, odpovědnost za správné zúčtování s hostem.

Ho********

Recepční v cestovním ruchu

1992 – 1993 1 rok a 6 měsíců

Check in, check out hostů, zpracování rezervací, noční audit, spolupráce s obchodním oddělením, sales calls, concierge, administrativa.

Ho**********

Číšník, Restaurace Zlatá Praha

1991 – 1992 1 rok a 6 měsíců

Fine dining. Francouzský systém obsluhy.

Jazyky

francouzštinamírně pokročilá

ruštinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

C - nákladní auta

T - traktory

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

CanvaPokročilý

Programovací jazyky

(X)HTML, CSS

PHP

JavaScript

Flash / ActionScript

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

PohodaPokročilý

SAPPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

E-mail marketingPokročilý

Google AdsPokročilý

Google AnalyticsPokročilý

Google search consolePokročilý

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

SEO, linkbuildingPokročilý

SklikPokročilý

Střih videaPokročilý

WordPress / CMSPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

IFS – informační systém, HELIOS, Orion & STROM HR system, HRCM/HORES accounting, FOOD 500 registration and cash system, Micros Fidelio, Gastro Easy, Septim, BBM (Verso, iFIS), docházkový systém Anet, PMS – Fidelio, Hoteltime, podkladní systém Micros, Vento, účetní systém Vario, TrustYou, MyStay.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Multitasking, Lean Management (KAIZEN, KANBAN), strategické myšlení, řešení konfliktů, optimalizace procesů, organizační schopnosti. Mým cílem je pokračovat ve vytváření úspěšného a angažovaného pracovního prostředí a z hospitality managementu přinést inovativní metody řízení výroby, digitalizace a moderní technologie.

Kurzy

Leadership management

Inovativní myšlení, hledání příležitostí, vedení lidí, řízení procesů a změn ve firmách

červen 2022

Řízení obchodního případu

Analýza zákazníka, příprava, nákupní procesy, práce se CRM, argumentace, uzavření obchodu

září 2021

Vyjednávání

Vyjednávání, příprava, průběh, vedení rozhovoru, argumentace, taktiky, vyhodnocení

červen 2021

Online marketing

Recruitment na sociálních sítích

květen 2021

UNI Consulting - Značení alergenů

2014

Management vědy

Roční manažerský kurz zaměřený na Hard & Soft Skills.

2010

Zájmy

Rodina, IT, sport (lyže, fotbal, cyklo, plavání, in-line...), cestování, divadlo.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45