Foto: Bc. Šimon J.
ID 619750

Bc. Šimon J. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Institute of Hospitality Management

Ekonomika a management

2018 – 2020Vysokoškolské

Vysoká škola hotelová v Praze

Management hotelů, gastronomických zařízení a lázeňství

2015 – 2018Bakalářské

Střední hotelová škola, Podskalská 10, Praha 2

Hotelnictví (Gastronomie a hotelový management)

1989 – 1993SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 1 měsíc

AU*********ing

CEO, ředitel

březen 2021 – říjen 2024 3 roky a 8 měsíců

Odpovědnost za řízení projektu a HR procesů v rámci Master Vendor. Vedení týmu 15 THP zaměstnanců a 500+ přidělených zaměstnanců k uživateli. Strategické, taktické a operativní řízení provozní a obchodní činnosti po celé ČR • E-commerce, CMS – správa webu a sociálních sítí, B2B, B2C • analytika, controlling, příprava rozpočtu, strategického, marketingového a obchodního plánu • reporting a odpovědnost za plnění cílů • tvorba, aktualizace a implementace interních HR procesů • pravidelný reporting vedení skupiny a holdingu (Business review, P&L report, Sales and Sourcing Committee, 2W reporting) • vedení personální agendy • digitalizace procesů • hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců. CRM. Nábor zaměstnanců z třetích zemí z programu kvalifikovaný zaměstnanec.

*******ady

Provozní ředitel / manažer

září 2020 – únor 2021 6 měsíců

Řízení provozní činnosti hotelu, správa majetku. Vedení týmu v oblasti hospitality, gastronomie a spa (lázeňské procedury, tým lékařů a specialistů na pohybový aparát, wellness and spa).

Sw*******ent

Ředitel / manažer hotelu

červenec 2019 – červen 2020 1 rok

Bellevue Hotel Český Krumlov. Ředitel Bellevue Hotelu Český Krumlov (4 and 5 star segment) Taktické a operativní řízení provozní a obchodní činnosti • E-commerce, CMS – správa webu a sociálních sítí, Revenue Management, B2B, B2C • • Banketing a Event Management • příprava rozpočtu a strategického plánu • odpovědnost za plnění cílů • tvorba, aktualizace a implementace interních HR procesů • pravidelný reporting vedení společnosti • vedení personální agendy • hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců. CRM.

Ko*********ior

Ředitel

listopad 2014 – prosinec 2018 4 roky a 2 měsíce

Řízení provozní a obchodní činnosti. • Business & Competitive Inteligence. • Strategické plánování, implementace, hodnocení, controlling. • Business development. • řízení, motivace, vzdělávání, odměňování • naplňování cílů organizace, hodnot a vize. • Veřejné zakázky. • Komunikace, akvizice s ústavy AV ČR. • Banketing a Event Management • Revenue Management. • Customer Relationship Management. • Marketingový výzkum, analýza trhu, sledování KPI´s, propagace. • E-Commerce B2B, B2C. • Destination Management. • Aplikování moderních technologií. • Účast na mezinárodních veletrzích cestovního ruchu. • Správa webu a komunikace na sociálních sítích. • Dotace a komunikace se státní správou. • Příprava projektu generální rekonstrukce provozovny, jednání s architekty a další.

St*******.i.

Cluster - Obchodní ředitel

duben 2013 – říjen 2014 1 rok a 7 měsíců

• Řízení obchodní činnosti pro 4 konferenční hotely. • Obchodní a marketingový plán - jeho plánování, monitorování a hodnocení, včetně analýzy trhu. • Řízení a rozvoj obchodní strategie a s tím souvisejících politik. • Zvyšování obsazenosti a výnosů. • Komunikace, akvizice s ústavy AV ČR. • Nabídky na vnitrostátním a mezinárodním trhu cestovního ruchu. • Metodické vedení týmu obchodníků, poradenství. • Tvorba cen, Revenue Management. • Statistika a analýza trhu. • Práce s redakčními systémy - webové stránky a sociální sítě. • Marketing a podpora prodeje. • Propagační akce, speciální pobytové balíčky a sezónní nabídky. • Správa databáze a práce s kontakty, obchodní hovory a akvizice. • CRM (customer relationship management), péče o zákazníky. • CRS - Centrální rezervační servis. • Online registrační systémy na konference. • Poradenství v oblasti plánování konferencí. • Zajištění doprovodného programu. • Kontrolní mechanismy a reporting. • Monitoring vývoje hospodářského trhu.

************

Obchodní ředitel

květen 2010 – březen 2013 2 roky a 11 měsíců

• Vedení týmu 7 obchodních manažerů. • Řízení a rozvoj obchodní strategie a s tím souvisejících politik. • Prodejní postupy vycházející ze strategie společnosti. • Celková obměna klientely - v roce 2011 zvýšení obratu o 96%. • Dohled nad čerpáním rozpočtu a dalších finančních zdrojů. • Monitoring konkurenčních nabídek, sledování trendů v oblasti prodeje, vyhodnocení postavení na trhu v porovnání s jinými hotely. • Kontrolní mechanismy, reporting. • Práce se sociálními sítěmi - marketingový nástroj. • Reklama, marketing, propagace, image, budování značky. • ČSN ISO 9001:2009 • V roce 2012 pro KCL - Národní ceny kvality, Úspěšná firma. • Online booking engines.

Ho*********sko

F&B Manager, zástupce ředitele

listopad 2008 – duben 2010 1 rok a 6 měsíců

Odpovědnost za vedení úseku.

CP**********

F&B Manager

červen 2008 – říjen 2008 5 měsíců

Odpovědnost a organizace práce 75 zaměstnanců na gastronomickém úseku hotelu. Přímá spolupráce s Konferenčním, obchodním a rezervačním oddělením. Plnění krátkodobých cílů, tvorba akčního plánu. Tvorba kontrolních mechanismů a jejich aplikace v praxi. ypracování standardů provozu, motivačního programu pro zaměstnance. Banketové mapy. Systém: Micros.

Je*****any

CEO

březen 2002 – květen 2008 6 let a 3 měsíce

Řízení společnosti se 120 zaměstnanci, která se specializovala na cateringové služby, výrobu a dodávku závodního stravování pro Logistický park D8. Vítěz soutěže na outsourcované služy pro gastro provoz Hotelu Duo Praha v letech 2002 - 2005. Partner Czechtourism při veletrzích cestovního ruchu v Lipsku, Londýně, Poznani, Utrechtu. Organizace mezinárodního Summit pro Ministerstvo místního rozvoje v Monte Carlo. Expanze na trh s pekařskými produkty a exkluzivními cukrářskými výrobky pro luxusní pražské hotely a kavárny. V roce 2003 vítěz soutěže – dodavatel pro O2 Arénu.

Bo********

Asistent F&B manažera

duben 2001 – únor 2002 11 měsíců

Koordinace akcí, spolupráce s konferenčním oddělením, spoluodpovědnost za chod 7 restaurací s mezinárodní a českou kuchyní. Dále za hospodárnost provozu a za celkové plnění plánu jednotlivých středisek. Sledování obsazenosti, vytíženosti a další.

Ho********

Vedoucí provozu hotelu

únor 1998 – březen 2001 3 roky a 2 měsíce

Řízení hotelu s kapacitou 50 pokojů. Spolupráce při tvorbě obchodního plánu a marketingové strategie, prodej ubytovací kapacity, správa rezervačního systému, vedení restaurace.

Ho**********

Číšník, vrchní číšník

1994 – 1996 2 roky a 6 měsíců

Obsluha hotelových hostů, odpovědnost za správné zúčtování s hostem.

Ho********

Recepční v cestovním ruchu

1992 – 1993 1 rok a 6 měsíců

Check in, check out hostů, zpracování rezervací, noční audit, spolupráce s obchodním oddělením, sales calls, concierge, administrativa.

Ho**********

Číšník, Restaurace Zlatá Praha

1991 – 1992 1 rok a 6 měsíců

Fine dining. Francouzský systém obsluhy.

Jazyky

francouzštinamírně pokročilá

ruštinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

C - nákladní auta

T - traktory

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

CanvaPokročilý

Programovací jazyky

(X)HTML, CSS

PHP

JavaScript

Flash / ActionScript

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

E-mail marketingPokročilý

Google AdsPokročilý

Google AnalyticsPokročilý

Google search consolePokročilý

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

SEO, linkbuildingPokročilý

SklikPokročilý

Střih videaPokročilý

WordPress / CMSPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

IFS – informační systém, HELIOS, Orion & STROM HR system, HRCM/HORES accounting, FOOD 500 registration and cash system, Micros Fidelio, Gastro Easy, Septim, BBM (Verso, iFIS), docházkový systém Anet, PMS – Fidelio, Hoteltime, podkladní systém Micros, Vento, účetní systém Vario, TrustYou, MyStay.

Kurzy

UNI Consulting - Značení alergenů

2014

Management vědy

Roční manažerský kurz zaměřený na Hard & Soft Skills.

2010

Zájmy

Rodina, IT, sport (lyže, fotbal, cyklo, plavání, in-line...), cestování, divadlo.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45