Foto: Marcela Z.
ID 1299209

Marcela Z. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SEŠ Brno, Pionýrská

Všeobecná ekonomika

1989 – 1993SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 3 měsíce

*****vna

Odborná referentka klientského pracoviště

září 2024 – listopad 2024 3 měsíce

Komunikovala jsem s klienty na přepážce, zpracovávala žádosti o příspěvky z fondu prevence, evidovala změny státních kategorií, dělala vyúčtování plateb klientům (OSVČ, samoplátci), řešila splátkové kalendáře..

IT*********.o.

Recruitment Sourcer/HR admin

květen 2000 – červenec 2024 24 let a 3 měsíce

Dlouhodobě jsem pracovala v personální agentuře specializované na IT. Z počátku jsem především inzerovala obsazované pozice na pracovních portálech i na stránkách agentury, registrovala uchazeče do interní databáze, selektovala vhodné uchazeče, s nimi dělala pre-cally a zvala je na interview konzultantům společnosti. Zajišťovala jsem marketingové materiály, účast na výstavách a běh kanceláře. Po osmi letech působení v agentuře jsem odešla na rodičovskou dovolenou. Po návratu byla moje předchozí pozice zrušena, práce se přerozdělila mezi ostatní členy týmu. Vedení mě požádalo, abych sledovala procesy firmy a našla si novou roli, která by zefektivnila provoz. Zjistila jsem, že z inzerce přichází málo vhodných uchazečů na obsazované pozice, a tak jsem začala s jejich aktivním oslovováním, především na Linkedin. Stala se ze mě sourcerka a tato práce představovala moji hlavní náplň. Hledala jsem vhodné kandidáty na pozice testerů, programátorů, team leaderů, systémových inženýrů, obchodníků aj. Díky mému přímému oslovování vytipovaných uchazečů se významně zvýšil obrat agentury. Mimo sourcing jsem měla na starost také fakturaci, cash flow, vymáhání pohledávek a mentoring mladších kolegů. Během náborového procesu jsem úzce spolupracovala s konzultanty agentury a s vedením společnosti na provozních procesech.

FO******* SG

Asistentka společnosti

srpen 1997 – únor 2000 2 roky a 7 měsíců

Backoffice, evidovala jsem licence, zajišťovala marketingové materiály..

H&*****.o.

Účetní, prodejce HW

leden 1994 – červenec 1997 3 roky a 7 měsíců

Z počátku jsem nastoupila jako účetní, po dvou letech jsem přešla do obchodního oddělení jako prodejce HW. Zpracovávala jsem objednávky, kontaktovala zákazníky, řešila fakturaci, platby..

ES*****rno

Účetní

červen 1993 – prosinec 1993 7 měsíců

Zpracování dokladů z pokladny

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

Money S5Pokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

jóga, hudba, pěstování pokojových i venkovních květin, četba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45