Foto: Dominika M.
ID 1422716

Dominika M. 24 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Benešov + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Brigády

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie

Ekonomika a podnikání

září 2016 – červen 2020SŠ s maturitou

Praxe 4 roky a 9 měsíců

PA*******oms

Recepční v hotelu

říjen 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců

Uvítání a registrace hostů, poskytování informací o hotelových službách a okolí Správa rezervací, příprava check-inu a check-outu Komunikace s hosty a řešení jejich požadavků či stížností s profesionálním přístupem Správa a aktualizace interní databáze hostů a záznamů o rezervacích Zajištění administrativních úkolů, , telefonní hovory a e-maily Práce s pokladním systémem, vystavování faktur a zpracování plateb za služby Udržování pořádku na recepci a zajištění, že vše je připraveno

Po*******aha

Prodavač

říjen 2022 – červen 2023 9 měsíců

Obsluhování zákazníku Udržování čistoty a pořádku Spolupráce s týmem práce s pokladním systémem Řešení případných stížností nebo problémů zákazníků s profesionálním přístupem

Re*********ava

Číšník/servírka

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

Příjem a zpracování objednávek, doporučování jídel a nápojů Udržování čistoty a pořádku v prostorách restaurace Spolupráce s týmem Platby a práce s pokladním systémem Řešení případných stížností nebo problémů zákazníků s profesionálním přístupem

Re*********oji

Číšník/servírka

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

Příjem a zpracování objednávek, doporučování jídel a nápojů Udržování čistoty a pořádku v prostorách restaurace Spolupráce s týmem na zajištění hladkého chodu podniku během rušných období Správa plateb a práce s pokladním systémem Řešení případných stížností nebo problémů zákazníků s profesionálním přístupem

Čí*****šim

Číšník/servírka

2018 – 2018 6 měsíců

Příjem a zpracování objednávek, doporučování jídel a nápojů Udržování čistoty a pořádku v prostorách restaurace Spolupráce s týmem na zajištění hladkého chodu podniku během rušných období Správa plateb a práce s pokladním systémem Řešení případných stížností nebo problémů zákazníků s profesionálním přístupem

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45