Foto: Yevheniia S.
ID 1108628

Yevheniia S. 21 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání Bakalářské

Ekonomická fakulta JU České Budějovice

Cestovní ruch

září 2021 – dosudBakalářské

ODESA LYCEUM №86 ODESKÉ MĚSTSKÉ RADY

Ekonomické lyceum (Cizí jazyky nebo sociální činnost)

srpen 2009 – červen 2021SŠ s maturitou

Praxe 4 roky a 9 měsíců

Ba*******ace

Recepční v administrativě

únor 2024 – dosud 7 měsíců

Zajištění profesionálního uvítání hostů: Poskytování nadstandardního servisu při příjezdu a odjezdu hostů, zajištění bezproblémového check-inu a check-outu. Poskytování informací a asistence hostům: Odpovídání na dotazy hostů, poskytování informací o hotelových službách, turistických atrakcích a lokálních aktivitách. Zajištění speciálních požadavků hostů. Správa rezervací: Práce s rezervačním systémem, správa rezervací, provádění změn a aktualizací. Řešení speciálních požadavků týkajících se rezervací. Zpracování plateb a fakturace: Přijímání plateb, vystavování faktur a řešení případných nesrovnalostí s účty. Koordinace s ostatními odděleními: Úzká spolupráce s úklidem, údržbou a dalšími odděleními k zajištění bezproblémového pobytu hostů. Řešení stížností a problémů: Rychlá a efektivní reakce na stížnosti nebo požadavky hostů, hledání řešení pro zajištění jejich spokojenosti. Organizace dopravy a dalších služeb: Zajišťování transportu, rezervace restaurací, kulturních a sportovních akcí podle přání hostů. Péče o věrné a VIP hosty: Poskytování personalizovaného servisu pro stálé a VIP hosty, zajištění speciálních požadavků. Udržování pořádku a organizace na recepci: Zajištění čistoty a organizace prostoru recepce, kontrola a doplňování potřebných materiálů. Správa korespondence a komunikace: Zpracování příchozí a odchozí pošty, e-mailů a telefonátů, zajištění včasné a přesné komunikace. Vzdělávání a rozvoj: Neustálé zlepšování znalostí a dovedností prostřednictvím školení, s důrazem na poskytování špičkových služeb.

Ko*********r.o

Recepční v cestovním ruchu

červenec 2023 – listopad 2023 5 měsíců

zajištování správné vyplnění registační karty hosta zpracování a zodpovědnost za správnost dokladů, tzn. zálohové platby, vyučtování dokladu k zálohové platbě, konečné faktury za pobyty komunikace s hosty prace s online rezervačním hotelovým systemem Previo používání resortních programů vytvořené za účelem maximalizace tržeb vyřizování požadavků hostů zodpovědnost za chod recepce

Or*********r.o

Vedoucí směny

únor 2022 – červen 2023 1 rok a 5 měsíců

Odpovědnost za peněžní transakce a pokladnu Organizace akcí a zajištění cateringu Komunikace s hosty Vytváření nového menu Řešení nepředvídaných problémů a přebírání plné odpovědnosti za směnu.

KO*******r.o

Manažer velkoobchodních a individuálních objednávek

srpen 2019 – listopad 2021 2 roky a 4 měsíce

TM "KODO" je přední ukrajinskou společností na výrobu ortopedické obuvi. Povinnosti: Přijímání objednávek, velkoobchodních i individuálních. Vytváření a udržování klientské základny. Předkládání objednávek na výrobu obuvi v závodě. Sledování realizace zakázek ve výrobě. Sledování expedice objednávek do jiných zemí a měst. Školení nových zaměstnanců a dohled nad nimi. Týdenní hlášení o prodeji. Poskytování zpětné vazby zákazníkům. Pořádání výstav v zahraničí.

Jazyky

francouzštinamírně pokročilá

češtinapokročilá

angličtinapokročilá

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

PMS systémy Previo a Opera

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45