Y. S. , životopis 1108628
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Office manager Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Vedoucí / manažer restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Ekonomická fakulta JU České Budějovice
Cestovní ruch
září 2021 – dosudBakalářské
ODESA LYCEUM №86 ODESKÉ MĚSTSKÉ RADY
Ekonomické lyceum (Cizí jazyky nebo sociální činnost)
srpen 2009 – červen 2021SŠ s maturitou
Praxe 5 let
Ba*******ace
Recepční v administrativě
únor 2024 – dosud 10 měsíců
Zajištění profesionálního uvítání hostů: Poskytování nadstandardního servisu při příjezdu a odjezdu hostů, zajištění bezproblémového check-inu a check-outu. Poskytování informací a asistence hostům: Odpovídání na dotazy hostů, poskytování informací o hotelových službách, turistických atrakcích a lokálních aktivitách. Zajištění speciálních požadavků hostů. Správa rezervací: Práce s rezervačním systémem, správa rezervací, provádění změn a aktualizací. Řešení speciálních požadavků týkajících se rezervací. Zpracování plateb a fakturace: Přijímání plateb, vystavování faktur a řešení případných nesrovnalostí s účty. Koordinace s ostatními odděleními: Úzká spolupráce s úklidem, údržbou a dalšími odděleními k zajištění bezproblémového pobytu hostů. Řešení stížností a problémů: Rychlá a efektivní reakce na stížnosti nebo požadavky hostů, hledání řešení pro zajištění jejich spokojenosti. Organizace dopravy a dalších služeb: Zajišťování transportu, rezervace restaurací, kulturních a sportovních akcí podle přání hostů. Péče o věrné a VIP hosty: Poskytování personalizovaného servisu pro stálé a VIP hosty, zajištění speciálních požadavků. Udržování pořádku a organizace na recepci: Zajištění čistoty a organizace prostoru recepce, kontrola a doplňování potřebných materiálů. Správa korespondence a komunikace: Zpracování příchozí a odchozí pošty, e-mailů a telefonátů, zajištění včasné a přesné komunikace. Vzdělávání a rozvoj: Neustálé zlepšování znalostí a dovedností prostřednictvím školení, s důrazem na poskytování špičkových služeb.
Ko*********r.o
Recepční v cestovním ruchu
červenec 2023 – listopad 2023 5 měsíců
zajištování správné vyplnění registační karty hosta zpracování a zodpovědnost za správnost dokladů, tzn. zálohové platby, vyučtování dokladu k zálohové platbě, konečné faktury za pobyty komunikace s hosty prace s online rezervačním hotelovým systemem Previo používání resortních programů vytvořené za účelem maximalizace tržeb vyřizování požadavků hostů zodpovědnost za chod recepce
Or*********r.o
Vedoucí směny
únor 2022 – červen 2023 1 rok a 5 měsíců
Odpovědnost za peněžní transakce a pokladnu Organizace akcí a zajištění cateringu Komunikace s hosty Vytváření nového menu Řešení nepředvídaných problémů a přebírání plné odpovědnosti za směnu.
KO*******r.o
Manažer velkoobchodních a individuálních objednávek
srpen 2019 – listopad 2021 2 roky a 4 měsíce
TM "KODO" je přední ukrajinskou společností na výrobu ortopedické obuvi. Povinnosti: Přijímání objednávek, velkoobchodních i individuálních. Vytváření a udržování klientské základny. Předkládání objednávek na výrobu obuvi v závodě. Sledování realizace zakázek ve výrobě. Sledování expedice objednávek do jiných zemí a měst. Školení nových zaměstnanců a dohled nad nimi. Týdenní hlášení o prodeji. Poskytování zpětné vazby zákazníkům. Pořádání výstav v zahraničí.
Jazyky
francouzštinamírně pokročilá
češtinapokročilá
angličtinapokročilá
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
PMS systémy Previo a Opera
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)