Simona P. 24 let , životopis 632799
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Barman/ka Číšník/servírka Fakturant/ka Makléř, dohodce Osobní bankéř Učitel mateřské školky Úředník Vychovatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
AHOL - Střední odborná škola, s.r.o.
Veřejnosprávní činnost
září 2016 – červen 2020SŠ s maturitou
Základní škola a mateřská škola Horymírova 100
bez zaměření
září 2007 – červen 2016Základní
Praxe 5 let a 11 měsíců
B+*******.o.
Recepční v administrativě
září 2024 – dosud 5 měsíců
Řešení e-mailové/telefonické komunikace, odbavení návštěvníků a zaměstnanců, evidence pošty, vytváření vstupních karet, zadávání přístupu pro parkování, spolupráce s dodavateli
Ek*********.o.
Specialista zákaznického servisu
listopad 2023 – květen 2024 7 měsíců
administrace, příjem a zpracování objednávek v systému, telefonicky i e-mailem, aktivní vyřizování dotazů a potřeb zákazníků na telefonu a e-mailu, zpracování cenových nabídek, opravy faktur a daňových dokladů, komunikace s dodavateli, sjednání přeprav, nákup zboží od dodavatelů, odborné poradenství, příjem a řešení reklamací
Cl*****ava
Assistant Front Office Manager
srpen 2021 – říjen 2023 2 roky a 3 měsíce
Práce na recepci, administrativa, zkušenosti s vedením týmu, e-mailová a telefonická komunikace, Check-in/Check-out, vytváření rezervací, fakturace, komunikace s hosty, drobný prodej, práce s pokladnou, vytváření reportů, podílení se na akcích pořádaných v hotelu
Re*******olf
Obsluha
duben 2021 – září 2021 6 měsíců
výčep, obsluha hostů, příprava nápojů (káva, drinky, alkohol), vydávání jídla, prodej
Br*********.s.
Asistentka ředitele
2020 – 2020 6 měsíců
Administrativa, tvorba a zpracování smluv a dokumentů, práce v systému
Ad*****.o.
Hosteska
červenec 2019 – srpen 2019 2 měsíce
Představení novinek na trh, reklama, prodej
Mc*******d’s
Hosteska, Baristka
červen 2017 – srpen 2018 1 rok a 3 měsíce
Komunikace se zákazníky, obsluha zákazníků a zpracování objednávek. Příprava kávy a zákusků.
Ma*********avy
Asistentka
2018 – 2018 6 měsíců
Zadávání dat do systému, příprava dokumentů a plnění dalších úkolů od nadřízeného.
ÚM*****Jih
Asistentka
2017 – 2017 6 měsíců
Tisk a zakládání dokumentů, překlad dokumentů, vyhledávání informací na internetu a plnění dalších úkolů od nadřízeného.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOS
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace