Šárka V. 34 let , životopis 1286352
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR specialista Pracovník back office Pracovník help desku Recepční v administrativě Specialista pro odměňování a benefity Specialista pro rozvoj a vzdělání Školitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá manažerská a zdravotnická škola Břeclav
Zdravotnický asistent
září 2006 – září 2010SŠ s maturitou
Praxe 4 roky
Ab*****.o.
HR specialista
2024 – dosud 1 rok
Nábor nových zaměstnanců. Doporučování vhodných kandidátů na různé pracovní pozice. Pomoc lidem najít ideální pracovní pozici. Podílení se na reportingu. Administrativa personalisty, vedení pohovorů, kontakt s firmami a klienty, udržování dobrých vztahu s klienty. Péče o zaměstnance agentury.
Ab*******.s.
Recepční v administrativě
2024 – 2024 6 měsíců
Zajištění recepce, vítání a obsluha hostů, příprava kávy, zajištění zasedacích místností. Telefonická a e-mailová komunikace. Administrativa a plnění úkolů různých divizí, spolupráce s kolegy. Vyřizování pošty, úklid apod..
Ra*******.o.
SPECIALISTA/SPECIALISTKA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU LOGISTIKY
2023 – 2023 6 měsíců
Péče o přidělené klienty (každodenní komunikace se zákazníky - emailem i telefonicky) Podpora zákazníků v rámci skladových operací (příjmy, výdeje, zpracovávání škod, vratek apod.) Práce se zpětnou vazbou zákazníků, rozvíjení a udržování dobrých vztahů Příprava podkladů pro fakturaci Reporting vedení společnosti Úzká spolupráce s dalšími odděleními společnosti
Ge*******vna
Specialista životního pojištění
2021 – 2021 6 měsíců
příjem hovorů a vyřizování dotazů klienta, například (dotazy na platby, smlouvy nebo na informace k našim produktům), zpracování požadavku klienta na jeho pojištění vyřizování servisních dotazů klienta, dovolávání klientů, nabídka pojištění, administrativa
Ai*****.s.
Specialista kampaňového týmu
2019 – 2019 6 měsíců
plnění cílů kampaně vyřizování příchozích hovorů klienta a servisních dotazů (platby, účet apod) dovolání klientů, administrativa
Ho*******.s.
Asistentka/ operátorka
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Vyřizování příchozích hovorů a pomoc s požadavky a dotazy klientů Dovolání klientů Emailová komunikace i chat, spolupráce s IT, administrativa
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Certifikace České Národní banky
2019