Foto: Monika Š. OZP
ID 435205

Monika Š. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Holešovice + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Asistentka

 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

1. stupeň ID

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Jazyková škola Elvis s.r.o.

pomaturitní studium angličtiny

2006 – 2007SŠ s maturitou

Gymnázium Pierra de Coubertina, Tábor, Náměstí Františka Křižíka 860

Gymnázium

1998 – 2006SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 3 měsíce

Pt*****.s.

Recepční v administrativě

leden 2023 – září 2024 1 rok a 9 měsíců

správa kamerového systému a závor, osobní a e-mailová komunikace napříč celou společností, ad hoc úkoly

Ve*********Vet

Recepční v administrativě

2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců

osobní, telefonická a e-mailová komunikace, práce s rezervačním systémem, přijímání plateb, ad hoc úkoly

Po*******iky

Odborný asistent v legislativě

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

vedení kalendáře nadřízeného, organizace schůzek a jiných akcí, pořizování záznamů z jednání poslaneckého klubu, příprava podkladů k fakturám, vyřizování e-mailové a telefonické komunikace

Sa*****.o.

Recepční v cestovním ruchu

2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců

osobní, telefonická a e-mailová komunikace, objednávání kancelářských potřeb, kurýrů atp., zpracovávání podkladů pro účetní oddělení, vedení menšího týmu zaměstnanců, ad hoc úkoly

Si*********.s.

Asistentka, obor Administrativa

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

příprava podkladů pro účetní oddělení, objednávání hotelů, letenek a taxi, vyřizování listovních zásilek, zajišťování cateringu pro management a návštěvy, telefonická a e-mailová komunikace, pořádání interních společenských akcí

No*****.o.

Recepční v cestovním ruchu, obor Cestovní ruch a ubytování

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

práce s rezervačním systémem, veškerá agenda spojená s ubytováváním hostů v hotelu, vyřizováním telefonických a e-mailových požadavků

Mo*******.o.

Asistentka, obor Administrativa

2010 – 2013 3 roky a 6 měsíců

zákaznický servis, příprava podkladů pro účetní oddělení, vystavování faktur a technických průkazů vozidel, přijímání plateb, ad hoc úkoly

At*****.s.

Pracovník podpory zákazníků, obor Zákaznický servis

2006 – 2009 3 roky a 6 měsíců

vyřizování telefonických hovorů a zpracovávání e-mailových požadavků pro zákazníky společnosti Telefónica O2

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

aktuální dění, psychologie, kynologie, logické hry, procházky v přírodě, trávení času s přáteli

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45