Ing. Sabina Š. 25 let , životopis 1367749
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Holešovice + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR generalista HR konzultant HR specialista Marketingová komunikace Náborář Online Marketing Personalista Product Specialist Project manager organizačně-ekonomický Specialista HR marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní
Ekonomika a management
září 2021 – srpen 2024Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní
Ekonomika a management: Management podniku
září 2018 – červen 2021Bakalářské
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové
Obchodní akademie
září 2014 – květen 2018SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 2 měsíce
RE*****rum
Recepční v administrativě
říjen 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce
příjem klientů, správa rezervací a administrativní činnost, komunikace s klienty a odbornými zdravotníky, vyřizování platebního styku a faktur, telefonních hovorů a e-mailů
ES*******.s.
HR Manager
září 2022 – dosud 2 roky a 3 měsíce
nábor a přijímání nových členů, školení a rozvoj členů, motivace a udržování členů, hodnocení členů a zpětná vazba; administrativní práce, zastupování ESN navenek, komunikace s ostatními odděleními a členy vedení, podpora dobrovolnické kultury, diverzity a inkluze; vytváření bezpečného prostoru
Ho*********ové
Recepční a snídaňový servis
červen 2021 – srpen 2023 2 roky a 3 měsíce
telefonická, e-mailová a osobní komunikace s tamními i zahraničními hosty, práce s hotelovým systémem Hores
IN*****.o.
Asistentka oddělení marketingu, zákaznické péče a e-shopu
červenec 2020 – březen 2021 9 měsíců
tvorba obsahu na webové stránky (vyhledávání fotografií v databázi a jejich vizuální úprava), zákaznická podpora v rámci e-shopu i prodejen, správa vratek a výměny zboží, zpracování a vyřizování objednávek, tvorba měsíčních výkazů o výkonnosti
Če*********.p.
Administrátorka podatelny firmy ČSOB Leasing, a.s.
červen 2019 – únor 2020 9 měsíců
příjem a výdej zásilek, jejich evidence v programu AAClient a Athena; komunikace se zaměstnanci ČSOB Leasing, a.s., administrativní činnost
Ad*******eři
Administrativní pracovník
červen 2015 – červen 2019 4 roky a 1 měsíc
správa komunikace mezi klienty a advokáty, administrativní činnost, příprava dokumentů pro právní účely, vyřizování pošty a kurýrních služeb
So*****s.)
Brigádník společnosti Sodexo Pass Česká republika a. s.
červenec 2014 – srpen 2014 2 měsíce
lepení etiket na prodejnách a komunikace s vedoucími provozoven, aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí, odpovědnost za plnění obchodních cílů, pravidelný report vedoucímu
Jazyky
španělštinapokročilý začátečník
ruštinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Koordinace událostí Řízení týmu lidí, Plánování projektů, Organizační schopnosti