Foto: Ing. Sabina Š.
ID 1367749

Ing. Sabina Š. 25 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní

Ekonomika a management

září 2021 – srpen 2024Vysokoškolské

Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní

Ekonomika a management: Management podniku

září 2018 – červen 2021Bakalářské

Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové

Obchodní akademie

září 2014 – květen 2018SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 3 měsíce

RE*****rum

Recepční v administrativě

říjen 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce

příjem klientů, správa rezervací a administrativní činnost, komunikace s klienty a odbornými zdravotníky, vyřizování platebního styku a faktur, telefonních hovorů a e-mailů

ES*******.s.

HR Manager

září 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce

nábor a přijímání nových členů, školení a rozvoj členů, motivace a udržování členů, hodnocení členů a zpětná vazba; administrativní práce, zastupování ESN navenek, komunikace s ostatními odděleními a členy vedení, podpora dobrovolnické kultury, diverzity a inkluze; vytváření bezpečného prostoru

Ho*********ové

Recepční a snídaňový servis

červen 2021 – srpen 2023 2 roky a 3 měsíce

telefonická, e-mailová a osobní komunikace s tamními i zahraničními hosty, práce s hotelovým systémem Hores

IN*****.o.

Asistentka oddělení marketingu, zákaznické péče a e-shopu

červenec 2020 – březen 2021 9 měsíců

tvorba obsahu na webové stránky (vyhledávání fotografií v databázi a jejich vizuální úprava), zákaznická podpora v rámci e-shopu i prodejen, správa vratek a výměny zboží, zpracování a vyřizování objednávek, tvorba měsíčních výkazů o výkonnosti

Če*********.p.

Administrátorka podatelny firmy ČSOB Leasing, a.s.

červen 2019 – únor 2020 9 měsíců

příjem a výdej zásilek, jejich evidence v programu AAClient a Athena; komunikace se zaměstnanci ČSOB Leasing, a.s., administrativní činnost

Ad*******eři

Administrativní pracovník

červen 2015 – červen 2019 4 roky a 1 měsíc

správa komunikace mezi klienty a advokáty, administrativní činnost, příprava dokumentů pro právní účely, vyřizování pošty a kurýrních služeb

So*****s.)

Brigádník společnosti Sodexo Pass Česká republika a. s.

červenec 2014 – srpen 2014 2 měsíce

lepení etiket na prodejnách a komunikace s vedoucími provozoven, aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí, odpovědnost za plnění obchodních cílů, pravidelný report vedoucímu

Jazyky

španělštinapokročilý začátečník

ruštinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopZačátečník

CanvaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Střih videaZačátečník

Úprava fotekPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Koordinace událostí Řízení týmu lidí, Plánování projektů, Organizační schopnosti

Zájmy

Zimní sporty Cestování po Evropě, Dobrovolničení ve studentském spolku Erasmus Student Network, Samostudium cizích jazyků

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45