Anna H. 21 let , životopis 1235559
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vinohrady + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Krč + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Háje + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Chodov + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Event Specialist HR specialista Pracovník back office Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola sociální svaté Zdislavy
Veřejnosprávní činnost
září 2019 – květen 2023SŠ s maturitou
Praxe 2 roky a 4 měsíce
La********* CZ
Recepční v administrativě
květen 2024 – dosud 8 měsíců
Správa chodu kuchyňky, pošta, kurýři, drobné opravy, objednávka občerstvení, objednávka kancelářských potřeb, vyřizování mailu, správa služebních cest, objednání ubytování, letenek, jízdenek, plánování kalendáře nadřízenému, usazování návštěv, správa zasedaček, komunikace s budovou, komunikace s úklidovou firmou, plánování firemních akcí, oslav, komunikace a odděleními, občasné pochůzky za účelem doručit dokumenty, evidence smluv, kvartální reporty, komunikace s It, předávací protokoly, a evidence pro nástup nových zaměstnanců, řešení ad. hoc úkolů. Práce mi dala: dobré zkušenosti různorodých úkolů, jistotu komunikace s kolegy, rychlost při řešení problému, zlepšení komunikace po telefonu, schopnost logického myšlení, zlepšení v oblasti excelu, schopnost samostatné práce.
Gl*****nu)
Číšník/servírka
listopad 2022 – dosud 2 roky a 2 měsíce
Náplň práce: debarass, doplňovaní zboží, komunikace se zákazníky, rychlé jednání v případě nespokojenosti hosta, výčep, plánování evantových akcí, příprava svateb, komunikace v týmu. Práce mi dala: nové přátele, zkušenosti do života a v neposlední řadě skvělý drive, ať už se jedná o vyřešení problému, nebo splnění požadavku, ale i v osobním životě jsem ráda že jsem si touhle prací prošla, jsou to nezapomenutelné zkušenosti.
La********* CZ
office assistant
duben 2024 – květen 2024 2 měsíce
. správa vozového parku, správa sim karet, denní administrativa v podobě kontroly stavu kávy, zápujčky referenských vozidel, pochůzky s office manažerem
Le*****r.o
Recepční v administrativě
květen 2022 – červen 2022 2 měsíce
Náplň práce: faktury, psaní návrhu smluv, práce s PC systémem, archivace,skartace
Jazyky
angličtinazačátečník
slovenštinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Další dovednosti
praktické vyřešení problémů praktické dovednosti, drobné opravy (nástěnka, stůl, vodovod, kávovar)