Foto: Anna  H.
ID 1235559

Anna H. 22 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Vinohrady + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Krč + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Háje + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Chodov + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola sociální svaté Zdislavy

Veřejnosprávní činnost

září 2019 – květen 2023SŠ s maturitou

Praxe 2 roky a 6 měsíců

La********* CZ

Recepční v administrativě

květen 2024 – dosud 10 měsíců

Správa chodu kuchyňky, pošta, kurýři, drobné opravy, objednávka občerstvení, objednávka kancelářských potřeb, vyřizování mailu, správa služebních cest, objednání ubytování, letenek, jízdenek, plánování kalendáře nadřízenému, usazování návštěv, správa zasedaček, komunikace s budovou, komunikace s úklidovou firmou, plánování firemních akcí, oslav, komunikace a odděleními, občasné pochůzky za účelem doručit dokumenty, evidence smluv, kvartální reporty, komunikace s It, předávací protokoly, a evidence pro nástup nových zaměstnanců, řešení ad. hoc úkolů. Práce mi dala: dobré zkušenosti různorodých úkolů, jistotu komunikace s kolegy, rychlost při řešení problému, zlepšení komunikace po telefonu, schopnost logického myšlení, zlepšení v oblasti excelu, schopnost samostatné práce.

Gl*****nu)

Číšník/servírka

listopad 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce

Náplň práce: debarass, doplňovaní zboží, komunikace se zákazníky, rychlé jednání v případě nespokojenosti hosta, výčep, plánování evantových akcí, příprava svateb, komunikace v týmu. Práce mi dala: nové přátele, zkušenosti do života a v neposlední řadě skvělý drive, ať už se jedná o vyřešení problému, nebo splnění požadavku.

La********* CZ

office assistant

duben 2024 – květen 2024 2 měsíce

. správa vozového parku, správa sim karet, denní administrativa v podobě kontroly stavu kávy, zápujčky referenských vozidel, pochůzky s office manažerem

Le*****r.o

Recepční v administrativě

květen 2022 – červen 2022 2 měsíce

Náplň práce: faktury, psaní návrhu smluv, práce s PC systémem, archivace,skartace

Jazyky

angličtinazačátečník

slovenštinazačátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Marketing na sociálních sítíchNováček

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Další dovednosti

praktické vyřešení problémů praktické dovednosti, drobné opravy (nástěnka, stůl, vodovod, kávovar)

Zájmy

Čtení knih, sport, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45