Š. S. , životopis 790585
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie
ekonomika
1990 – 1994SŠ s maturitou
Praxe 29 let a 2 měsíce
Ca*****mes
recepční
leden 2024 – dosud 1 rok
registrace nových zákazníků a přihlašování zákazníků stávajících v systému Leris
Re*****ino
recepční
květen 2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců
zajištění plynulého chodu recepce, registrace stávajících a nových hráčů, poskytování informací o chodu casina.
OV*******ANZ
recepční na centrále společnosti
2022 – 2022 6 měsíců
zajištění plynulého chodu recepce, zpracování příchozí a odchozí pošty, objednávání kurýrních služeb, telefonická a e-mailová komunikace, správa zasedacích místností, uvítání návštěv a následná péče o ně (káva, voda, občerstvení), péče o kuchyňku společnosti, spolupráce s kolegy z ostatních oddělení společnosti.
Pa*********ice
Recepční v cestovním ruchu
2016 – 2022 6 let a 6 měsíců
zajištění chodu recepce, péče o klienty (check-in, check-out, další doplňkové služby), práce s pokladnou, práce s hotelovým systémem Hores, práce s rezervačními portály Booking.com, Expedia atd., telefonická a e-mailová komunikace s klienty, spolupráce s ostatními zaměstnanci hotelu, zaučování nových recepčních
ho*********aha
vedoucí recepční v cestovním ruchu
2010 – 2016 6 let a 6 měsíců
zajištění chodu recepce, péče o klienty (check-in, check-out, další doplňkové služby), práce s pokladnou, práce s hotelovým systémem Prévio, práce s rezervačními portály Booking.com, HRS, Expedia atd., telefonická a e-mailová komunikace s klienty, spolupráce s ostatními zaměstnanci hotelu, zaučování nových recepčních
ho*****ice
vedoucí recepční v cestovním ruchu
2007 – 2010 3 roky a 6 měsíců
zajištění chodu recepce, péče o klienty (check-in, check-out, další doplňkové služby), práce s pokladnou, práce s hotelovým systémem Komar, telefonická a e-mailová komunikace s klienty, spolupráce s ostatními zaměstnanci hotelu, zaučování nových recepčních
ho*********ovy
Recepční v cestovním ruchu
1995 – 2007 12 let a 6 měsíců
zajištění chodu recepce, péče o klienty (check-in, check-out, další doplňkové služby), práce s pokladnou, příjem rezervací a následná práce s nimi, telefonická a e-mailová komunikace s klienty, spolupráce s ostatními zaměstnanci hotelu, zaučování nových recepčních
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook