K. P. , životopis 1441996
Vzdělání Bakalářské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Cestovní ruch
říjen 2019 – červen 2022Bakalářské
Gymnázium 68 ,Almaty,Kazakhstan
Humanitní studia
září 2007 – květen 2018SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 7 měsíců
Ho*********gue
Recepční
září 2023 – dosud 2 roky a 4 měsíce
Vítání hostů a poskytování informací o službách hotelu a turistických atrakcích ,check-in a check-out hostů. Práce s rezervačním systémem Opera, vyřizování telefonických a e-mailových rezervací, odesílání faktur. Zajišťovaní spokojenosti hostů a řešení jejich požadavků.Práce s portály Booking.com,Expedia,Meliaswitch, řešení problémů s rezervacemi, úprava rezervací a reakce na dotazy a požadavky hostů. Nabízení vyšších kategorií pokojů (upselling) a aktualizace rezervací dle dostupnosti různých typů pokojů.Zajištění bezproblémového chodu recepce během denních i nočních směn.
Ho*********gue
Noční Recepční
září 2022 – září 2023 1 rok a 1 měsíc
Práce s rezervačním systémem Prestige. Samostatné vedení recepce v nočních hodinách ,registrace a komunikace s hosty v několika jazycích. Provádění nočního auditu – kontrola transakcí, uzávěrka pokladny, kontrola rezervací a plateb.Vystavování a distribuce faktur hostům a firemním klientům.Příprava reportů pro denní směnu – housekeeping, F&B, management.Správa rezervací (Booking.com, Expedia,MR&MRS Smith), změny a kontrola dostupnosti.Odpovědi na e-mailové dotazy, noční komunikace s hosty telefonicky i osobně.
Za*****tex
Asistentka prodeje
září 2021 – prosinec 2021 4 měsíce
Příjem a doplňování zboží, aranžování zboží . Práce s pokladním systémem, finanční hotovosti a platebními terminály vystavování faktur .Vyřizování objednávek z e-shopu a na prodejně. Komunikace a péče o zákazníky.
Ov*******an)
Administrátorka baru
únor 2021 – srpen 2021 7 měsíců
Odpovědnost za každodenní provoz baru a dohled nad plynulým chodem směn.Komunikace se zákazníky, řešení stížností a zajištění vysoké úrovně zákaznického servisu. Vedení týmu barmanů a obsluhy – plánování směn, školení nových zaměstnanců.Kontrola skladových zásob, objednávky zboží a inventury.Práce s pokladním systémem, zpracování denních uzávěrek a finanční odpovědnost.Vytváření přehledů a reportů pro management.
Am*****zon
Pracovník distribučního centra
září 2020 – prosinec 2020 4 měsíce
Příjem zboží, neskladnění, štítkování a kompletace nového zboží .Expedice objednávek - příprava zboží k expedici, kompletace zásilek ,bálení zboží.
Jazyky
kazaštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Schopnost efektivní komunikace s hosty z různých kulturních prostředí.Zkušenosti s prací v dynamickém hotelovém prostředí s důrazem na detail a profesionalitu. Zodpovědný přístup k administrativním úkolům a zpracování rezervací. Orientace na zákazníka a snaha o zajištění maximální spokojenosti hostů.Komunikace v češtině, angličtině a ruštině – osobně, telefonicky i e-mailemю Zkušenosti s administrativními úkoly (fakturace, správa e-mailů, rezervací).