Není foto: K. P.
ID 1441996

K. P.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Chtějí pracovat jako:

Vzdělání Bakalářské

Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

Cestovní ruch

říjen 2019 – červen 2022Bakalářské

Gymnázium 68 ,Almaty,Kazakhstan

Humanitní studia

září 2007 – květen 2018SŠ s maturitou

Praxe 4 roky a 7 měsíců

Ho*********gue

Recepční

září 2023 – dosud 2 roky a 4 měsíce

Vítání hostů a poskytování informací o službách hotelu a turistických atrakcích ,check-in a check-out hostů. Práce s rezervačním systémem Opera, vyřizování telefonických a e-mailových rezervací, odesílání faktur. Zajišťovaní spokojenosti hostů a řešení jejich požadavků.Práce s portály Booking.com,Expedia,Meliaswitch, řešení problémů s rezervacemi, úprava rezervací a reakce na dotazy a požadavky hostů. Nabízení vyšších kategorií pokojů (upselling) a aktualizace rezervací dle dostupnosti různých typů pokojů.Zajištění bezproblémového chodu recepce během denních i nočních směn.

Ho*********gue

Noční Recepční

září 2022 – září 2023 1 rok a 1 měsíc

Práce s rezervačním systémem Prestige. Samostatné vedení recepce v nočních hodinách ,registrace a komunikace s hosty v několika jazycích. Provádění nočního auditu – kontrola transakcí, uzávěrka pokladny, kontrola rezervací a plateb.Vystavování a distribuce faktur hostům a firemním klientům.Příprava reportů pro denní směnu – housekeeping, F&B, management.Správa rezervací (Booking.com, Expedia,MR&MRS Smith), změny a kontrola dostupnosti.Odpovědi na e-mailové dotazy, noční komunikace s hosty telefonicky i osobně.

Za*****tex

Asistentka prodeje

září 2021 – prosinec 2021 4 měsíce

Příjem a doplňování zboží, aranžování zboží . Práce s pokladním systémem, finanční hotovosti a platebními terminály vystavování faktur .Vyřizování objednávek z e-shopu a na prodejně. Komunikace a péče o zákazníky.

Ov*******an)

Administrátorka baru

únor 2021 – srpen 2021 7 měsíců

Odpovědnost za každodenní provoz baru a dohled nad plynulým chodem směn.Komunikace se zákazníky, řešení stížností a zajištění vysoké úrovně zákaznického servisu. Vedení týmu barmanů a obsluhy – plánování směn, školení nových zaměstnanců.Kontrola skladových zásob, objednávky zboží a inventury.Práce s pokladním systémem, zpracování denních uzávěrek a finanční odpovědnost.Vytváření přehledů a reportů pro management.

Am*****zon

Pracovník distribučního centra

září 2020 – prosinec 2020 4 měsíce

Příjem zboží, neskladnění, štítkování a kompletace nového zboží .Expedice objednávek - příprava zboží k expedici, kompletace zásilek ,bálení zboží.

Jazyky

kazaštinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

ruštinavýborná

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Schopnost efektivní komunikace s hosty z různých kulturních prostředí.Zkušenosti s prací v dynamickém hotelovém prostředí s důrazem na detail a profesionalitu. Zodpovědný přístup k administrativním úkolům a zpracování rezervací. Orientace na zákazníka a snaha o zajištění maximální spokojenosti hostů.Komunikace v češtině, angličtině a ruštině – osobně, telefonicky i e-mailemю Zkušenosti s administrativními úkoly (fakturace, správa e-mailů, rezervací).

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45