Barbora M. 41 let , životopis 980514
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Malešice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Žižkov + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Karlín + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Vinohrady + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Pracovník back office Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
Integrovaná střední škola obchodní - Praha 7
Obchodní akademie
září 1998 – červen 2001Vyučení
Praxe 22 let a 6 měsíců
GR***** I.
Recepční
duben 2024 – dosud 5 měsíců
Vítat a ohlašovat návštěvy spravovat zasedací místnosti a připravovat je pro další jednání evidovat přijatou a odchozí poštu, zajišťovat kurýrní služby
AF*******LÍN
Hlavní recepční
2024 – 2024 6 měsíců
Uvítání návštěv, vedení kalendáře zasedací místnosti, správa datových schránek, objednávání kancelářských potřeb, vedení pošty, vyřizování telefonních hovorů, pochůzky, administrativní činnosti související s agendou kanceláře.
Fi*****VaC
Recepční v administrativě
únor 2023 – 2024 1 rok a 11 měsíců
Péče o klienty (uvedení + příprava občerstvení) evidence příchozích návštěv vyřizování emailů, přepojování hovorů vyřizování pošty, kurýrních služeb objednávání obědů zajištění hladkého chodu recepce a udržování pořádku a čistoty. Starost o VIP hosty.
Pr*********ční
Recepční v administrativě
září 2022 – leden 2023 5 měsíců
Příjem návštěv, správa zasedacích místností a jejich rezervací, zpracovávání pošty a její distribuce objednávky kancelářských potřeb, občerstvení pro školení atd.
Pa*****IV.
Hlavní recepční v admin.budově MyHive
leden 2021 – říjen 2022 1 rok a 10 měsíců
Zodpovědnost celkového chodu recepce: Každodenní komunikace s návštěvami, vedení knihy návštěv, sjednávání obchodních schůzek, vyřizování čipových karet a jejich evidence, přijímání a přepojování telefonických hovorů, evidence příchozí/odchozí pošty, odesílání pošty, objednávání a vyřizování kurýrů, kontrola kancelářkých potřeb, občerstvení..
DHL
Pickerka
duben 2019 – listopad 2020 1 rok a 8 měsíců
Manipulace s importními a exportními zásilkami v ranních/odpoledních směnách. Zajištění vykládky zboží z a do leteckých kontejnerů. Balení a označování exportních zásilek v souladu se zavedenými postupy. Polepování zásilek směrovými štítky.
Re*******usa
Vedoucí provozu / provozní
prosinec 2014 – únor 2019 4 roky a 3 měsíce
Komunikace s dodavateli, nákup zboží, kontrola zůstatků, inventury, kontrola cen, kontrola kvality, kontrola hygienického stavu pracovišť, odpovědnost za chod kuchyně, příprava reportů, práce s restauračním softwarem.
M2C
Ostraha - recepce
listopad 2013 – květen 2014 7 měsíců
Hlídaní kamerových systémů ve všech obchodech spol. Tesco., vedení administrace, vedení archivu záznamů.
Dů*******lit
Makléřka
únor 2013 – říjen 2013 9 měsíců
Prodej, pronájem nemovitostí, příprava smluv, administrativa.
EU*********ate
Asistentka ředitele, makléřka
leden 2005 – prosinec 2012 8 let
Vedení teamu a provozu firmy, vedení administrativy, obchod s nemovitostmi, evidence podkladů ředitele firmy, vedení provozu realitního serveru, komunikace s VIP klienty, komunikace se zahraničními klienty.
Gl*********íru
Makléřka
květen 2004 – prosinec 2004 8 měsíců
Prodej nemovitostí, vedení team kolektivu, pořádání firemních akcí,
Ná***** 25
Vedoucí galerie Nár.třída
leden 2003 – březen 2004 1 rok a 3 měsíce
Vedení prodeje internetové aukce, prodej cenných starožitností, vedení administrativy, evidence zboží, starost o klienty, vykupování starožitností.
Re*****ech
Vedoucí provozu / provozní
září 2001 – prosinec 2002 1 rok a 4 měsíce
Gastronomie, vedení provozu restauračního zařízení.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce