Kristýna F. 27 let , životopis 1372705
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Asistentka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
Střední škola podnikání a gastronomie
Aranžér (Aranžér a propagace)
2012 – 2015Vyučení
Praxe 4 roky a 11 měsíců
Oč*********aha
Koordinátorka zdravotní péče
listopad 2024 – listopad 2024 1 měsíc
Práce s rezervačním systémem a databází pacientů( tři interní programy - OKO, SMART MEDIX, SPINOCO). Administrativní činnosti - plánování operací, kompletace zdravotních karet + občasné zakládání lékařských zpráv. Tisknutí speciálních dokumentů lékařům, např.- převaz, nitrooční vyšetření, kontrola po operaci. Obsluha odbavovacích boxů pro pacienty včetně platebních terminálů. Komunikace s pacienty prostřednictvím callcentra. Vypomáhání callcentra i oddělení Urokliniky, která spadá pod společnost NeoVize. Spolupráce ve vícečlenném týmu koordinátorek. Vedení pokladní knihy + každodenní uzávěrka. Přímá spolupráce s lékaři, optometristy a zdravotními sestrami.
OM*********.o.
recepční/front office
červenec 2024 – srpen 2024 2 měsíce
- vedení a obsluha recepce - rezervace schůzek a návštěv, příprava meetingů - externí komunikace - odpovědnost za podpisové kolečko - zpracování objednávek
IN*********.s.
recepční/administrativa
říjen 2022 – říjen 2023 1 rok a 1 měsíc
- vedení a obsluha recepce - přijímání formulářů, správa dokumentů - výpomoc se správou budovy - práce v MS Office + interní program - zástup za asistentku představenstva
We*********.s.
recepční
říjen 2021 – duben 2022 7 měsíců
- přebírání zásilek - emailová komunikace - příprava faktur pro účetní a tvoření objednávek - péče o kuchyňku - správa firemních aut
AU*******.s.
recepční/asistenka
prosinec 2018 – prosinec 2020 2 roky a 1 měsíc
- vedení recepce, uvítání návštěv - příprava zasedacích místností - zajišťování občerstvení pro návštěvy, péče o kuchyňku - telefonická komunikace se zákazníky - správa firemního autoparku (evidence vozů, objednávky STK, manipulace s vozy) - zásobování kanceláře, - administrativní podpora (el. evidence faktur, archivace smluv)
Sa*******.o.
Recepční
leden 2018 – listopad 2018 11 měsíců
-zajištění chodu recepce -komunikace se zákazníky -obsluha saunového baru, příprava občerstvení
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
MS OutlookPokročilý