Foto: Kristýna F.
ID 1372705

Kristýna F. 27 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Krč + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyučení bez maturity

Střední škola podnikání a gastronomie

Aranžér (Aranžér a propagace)

2012 – 2015Vyučení

Praxe 4 roky a 11 měsíců

*********aha

Koordinátorka zdravotní péče

listopad 2024 – listopad 2024 1 měsíc

Práce s rezervačním systémem a databází pacientů( tři interní programy - OKO, SMART MEDIX, SPINOCO). Administrativní činnosti - plánování operací, kompletace zdravotních karet + občasné zakládání lékařských zpráv. Tisknutí speciálních dokumentů lékařům, např.- převaz, nitrooční vyšetření, kontrola po operaci. Obsluha odbavovacích boxů pro pacienty včetně platebních terminálů. Komunikace s pacienty prostřednictvím callcentra. Vypomáhání callcentra i oddělení Urokliniky, která spadá pod společnost NeoVize. Spolupráce ve vícečlenném týmu koordinátorek. Vedení pokladní knihy + každodenní uzávěrka. Přímá spolupráce s lékaři, optometristy a zdravotními sestrami.

OM*********.o.

recepční/front office

červenec 2024 – srpen 2024 2 měsíce

- vedení a obsluha recepce - rezervace schůzek a návštěv, příprava meetingů - externí komunikace - odpovědnost za podpisové kolečko - zpracování objednávek

IN*********.s.

recepční/administrativa

říjen 2022 – říjen 2023 1 rok a 1 měsíc

- vedení a obsluha recepce - přijímání formulářů, správa dokumentů - výpomoc se správou budovy - práce v MS Office + interní program - zástup za asistentku představenstva

We*********.s.

recepční

říjen 2021 – duben 2022 7 měsíců

- přebírání zásilek - emailová komunikace - příprava faktur pro účetní a tvoření objednávek - péče o kuchyňku - správa firemních aut

AU*******.s.

recepční/asistenka

prosinec 2018 – prosinec 2020 2 roky a 1 měsíc

- vedení recepce, uvítání návštěv - příprava zasedacích místností - zajišťování občerstvení pro návštěvy, péče o kuchyňku - telefonická komunikace se zákazníky - správa firemního autoparku (evidence vozů, objednávky STK, manipulace s vozy) - zásobování kanceláře, - administrativní podpora (el. evidence faktur, archivace smluv)

Sa*******.o.

Recepční

leden 2018 – listopad 2018 11 měsíců

-zajištění chodu recepce -komunikace se zákazníky -obsluha saunového baru, příprava občerstvení

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

MS OutlookPokročilý

Zájmy

tanec, rodina, zvířata

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45